עמוד הבית » הגנו על עורכם בקיץ הקרוב עם סדרת אולטרסול

הגנו על עורכם בקיץ הקרוב עם סדרת אולטרסול

צילום: pexels
הקיץ ממש בפתח, ועימו גם החופשות והטיולים מחוץ לבית עם כל המשפחה, ובקרוב גם הבילוי האהוב על כל המשפחה בחופי הים ובבריכה. על מנת להגן על העור בצורה המיטבית ולשמור על בריאותנו, ד"ר פישר ממליץ על סדרת אולטרסול, סדרת ההגנה מנזקי השמש.

לא אחת נשאלת השאלה כיצד לבחור תכשיר הגנה משמש- מה עדיף – ספריי או תחליב? והתשובה היא- מה שנעים ונוח לצרכנים להשתמש, מה שחשוב  להשתמש באופן יומיומי, ולא לצאת מהבית לא מוגנים. לכל אחד מהצרכנים העדפות וצרכים שונים- הגיל, סגנון החיים והפעילות, סוג עור, רגישויות ועוד, ולכן נכון לבחור תכשיר ייעודי בהתאם לכך.

בדיוק לשם כך מעבדות המחקר והפיתוח של ד"ר פישר פיתחו מגוון רחב של סדרות מוצרים להגנה משמש תחת המותג אולטרסול, כל אחת מהן כוללת אפליקציות שימוש שונות החל מספריי, תחליבים קלילים, סטיק, רול און, ג'ל ועוד, כך שכל אחד יכול לבחור את המוצר שהכי נעים ומתאים לצרכיו.

אולטרסול ULTRA LIGHTסדרת תחליבים קלילים לפנים הנספגים במהירות ומעניקים הגנה גבוהה, המתאימה במיוחד לשימוש יומיומי, הושקה בהצלחה לאחרונה וצפויה להתרחב בקרוב.

אולטרסול מקס קרם פנים 50+ צילום: יעל האן

 

אולטרסול KIDS – המותאמת במיוחד לעורם העדין של ילדים, בריחות אהובים.

אולטרסול קידס ספריי שקוף 50+ – צילום: יעל האן

 

אולטרסול SPORTהמתאימה לעוסקים בפעילות ספורטיבית.

אולטרסול 0% FREE – הגנה גבוהה אשר פותחה במיוחד לעור רגיש, 0% תוספת שמנים (Oil-Free), בושם, צבע מלאכותי, פרבנים ,גז, רכיבים מהחי.

אולטרסול BABY NATURAL – המותאמת לעורם של תינוקות ומכילה 100% מסנני קרינה מינרליים.

אולטרסול קידס רול און 50+ צילום: יעל האן

 

אולטרסול MAX – הגנה גבוהה במיוחד ורחבה, בטכנולוגיה בלעדית להגנה מספקטרום רחב של קרני השמש המזיקות UVA+UVB+IR+HEV.

אולטרסול מקס קרם פנים 50+ צילום: יעל האן

 

אולטרסול MED – להגנה גבוהה מאוד ורחבה לעור רגיש, עם רכיבים אקטיביים לסיוע בהרגעת העור.

 

אולטרסול מד ספריי שקוף 50+ – צילום: יעל האן

 

שמני הגנה להענקת הגנה, לחות, ברק וזוהר לעור, ולמגע משי רך ונעים.

החברה מסבירה: שקרינת השמש אחראית לכ-90% מסימני ההזדקנות המוקדמת של העור שאינה תורשתית וכי כ-70% מנזקי השמש נגרמים כתוצאה מחשיפה יומיומית לשמש משך כל עונות השנה ולאו דווקא בעת בילוי בשפת הים, בריכה או טיול. קרני השמש המזיקות הן UVB אשר פוגעת בשכבה החיצונית של העור (אפידרמיס, UVA החודרות לשכבה הפנימית של העור (דרמיס) ו-IRA החודרות עד לעומק העור (היפודרמיס). כל תכשירי ד"ר פישר אולטרסול מגנים מפני קרינת UVA, UVB ומסייעים בהגנה מקרינת IRA.

על מנת לקבל הגנה מיטבית מפני קרינת השמש יש למרוח על העור כמות מספקת של תכשיר ההגנה ליצירת שכבה נדיבה לקבלת כיסוי אחיד ויעיל. במיוחד יש לתת דגש לאזורים החשופים ביותר לשמש כמו פנים, צוואר, חזה, זרועות ורגליים. לשם המחשה של הכמות המומלצת, כדי לקבל כיסוי טוב יש להשתמש בכ-7 כפיות של תכשיר הגנה (פנים וצוואר 1 כפית, ידיים 1 כפית לכל יד, גב וכתפיים 1 כפית, חזה ובטן 1 כפית, חזה ובטן 1 כפית, רגליים 1 כפית לכל רגל). את פעולת המריחה בתכשיר ההגנה יש לבצע כ- 30-15 דקות לפני החשיפה לשמש, באופן אחיד, בשכבה מספקת עד לכיסוי מלא. כמו כן, חשוב מאוד לחדש את המריחה בכל שעתיים בעת החשיפה על מנת שההגנה תהיה אפקטיבית. במקרים של הזעה, כניסה למים וניגוב העור במגבת, מומלץ להימרח שוב.

מס' 1 בהגנה משמש: עפ"י נתוני מכר סטורנקסט 2023

40% יותר הגנה: יתרון כמותי במיכלי תרסיס בלבד – יותר חומר הגנה בהשוואה

לסיכום: הגנה על העור היא משימה חשובה במניעת נזקים ארוכי טווח. עם מעט תשומת לב ואמצעי זהירות פשוטים כמו שימוש ברקם הגנה, נוכל ליהנות מחום השמש באופן בטוח יותר. לבריאות עורנו ולמניעת סרטן עור, עלינו להגן על עצמנו מפני השמש.