עמוד הבית » קוסאמה הבובה, טחינה טורקיז, רטבי Dip & Spread, במבה בקרמל מלוח

קוסאמה הבובה, טחינה טורקיז, רטבי Dip & Spread, במבה בקרמל מלוח

האמנית היפנית קוסאמה צילום: יחצ

אוסף הבובות של המותג Lucie Kaas כולל כמה מהאגדות והסמלים הגדולים בעולם האופנה, האמנות, המוזיקה והתרבות. האמנית המוערכת  קוסאמה מקבלת בובה משלה לצד בובות אייקוניות נוספות. את הבובה של קוסאמה ניתן למצוא בחנות של מוזיאון תא, באתר של Sette – https://sette.co.il/collections/lucie-kaas ובחנות הקונספט של החברה ברחוב קדושי השואה 56, הרצליה פיתוח.

הבובות של LUCIE KASS קוסאמה צילום: יחצ

מחירים:

בובה קטנה: גובה 14.5 ס"מ מחיר 215 ₪

בובה גדולה: גובה 21.5 ס"מ 399 ₪

מייבאת והמשווקת של בובות Lucie Kaas בישראל היא חברת Sette lifestyle brands, אחראית על יבוא של מותגי העיצוב והלייף סטייל מרחבי העולם לישראל.

טחינה טורקיז

טחינה החדשה, באיכות של טחינה פרמיום, בעלת גוון לבן ונקי, ובטעם עדין ומיוחד של שומשום פרמיום טרי ואיכותי. מרקם הטחינה עדין ואחיד והיא מומלצת לשימוש בצורתה הגולמית או בתוספת מים ולימון לפי הטעם. הטחינה תשווק בשתי אריזות, רגילה ומלאה, בעיצוב כחול ים תיכוני אותנטי.

הטחינה מיוצרת בקווי ייצור מהמתקדמים בעולם, בעל תקני האיכות FSSC ו- GMP 2200 לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של טחינה טורקיז, "לאור הצריכה הגוברת של טחינה בישראל, שהנה חלק ממגמה עולמית ומהפכית בריאות, ביקשנו להביא טחינה פרמיום חדשה, בטעם ובמרקם שטרם נראה כמותו".

טחינה טורקיז צילום: יעל האן

כשר פרווה בהשגחת בד"ץ עדה חרדית ירושלים.

מחיר מומלץ: כ- 14 ש"ח לאריזה 500 גרם להשיג ברשתות השיווק (למעט רמי לוי שיווק )

נסיינית המערכת: אוהבת טחינה בשנים האחרונות. מנשנשת עם לחם מחמצת וזיתים ירוקים וליד כוס יין אדום. למעמד הטעימה של טחינה שומשום מלא הזמנתי את בני בכורי, צבע הטחינה מעין לבן מרקם סמיך וטעים לחך ובא לך להמשיך לנשנש. זוהי בהחלט גרסה טובה של טחינה.

בסדרת רטבי Dip & Spread

שולחן האוכל הישראלי מלא ברטבים ומטבלים שמקפיצים את הטעם. אסם-נסטלה משיקה לראשונה בישראל סדרה חדשה המכילה שישה רטבים חדשניים וטעימים: סדרת Dip & Spread בטעמים מטריפים ובבקבוקים לחיצים נוחים לשימוש.

  1. מיונז בסגנון צרפתי- בטעם מיוחד ובמרקם מושלם. זהירות! אחרי שטועמים? כבר אי אפשר לחזור למיונז רגיל.
  2. ספייסי איולי- מיוחד לאוהבי הפיקנטיות. בנגיעות חלפיניו וצ'ילי מתוק – במרקם קליל, ובחריפות מעודנת
  3. MIX – מיונז מתובל בנגיעות קטשופ, מושלם לכל המערבבים, המשלבים, הטובלים והמנגבים.
  4. איולי שום – במרקם קליל, ובתוספת שום. לאוהבי הדבר האמיתי. גונב את ההצגה מכל מנה, ומרים לכל כריך
  5. סלסה- סלסה מקסיקנית אמיתית עשירה בעגבניות ופלפלים שמשדרגת כל נאצ'וס והופכת כל ארוחה מקסיקנית לחגיגה
  6. ברביקיו- רוטב ברבקיו עשיר, סמיך וארומתי ממש כמו בדיינר אמריקאי
סדרת דיפ אנד ספרד צילום: סטודיו אסם

Dip & Spread נועדה להביא את חווית המסעדה אל הצרכן בין אם זה בבית במסגרת ארוחה, ככריך לטיול או להוסיף טעם למפגש חברתי. הסדרה מכילה רטבים ומטבלים מגוונים המאפשרים להגיע לביס המושלם של כל אחד! הסדרה פונה לקהלים רחבים שרוצים ליהנות מכל סוגי האוכל בצורה טעימה ומפנקת. מטרת הסדרה החדשה היא להביא את הרגע הזה שכולנו מכירים במסעדה.

לדברי עידו שני, מנהל הפעילות של החטיבה הקולינרית באסם-נסטלה: "בשנים האחרונות, הצרכן הישראלי נענה לטרנדים העולמיים והופך את האוכל שלו לקולינרי יותר. הישראלים ידועים ככאלה שאוהבים להשקיע בטעמי המנות שלהם, וסדרת מטבלי השולחן החדשה מעניקה לצרכן מגוון של טעמים מרגשים על מנת לתת לכל אחד את האפשרות לביס המושלם שלו. הסדרה פונה לכל מי שיודע ורוצה להנות מהאוכל שלו, כשהחוק היחידי הוא שאין חוקים – אוכל רחוב, מסורתי, בישול ביתי, קונספט או כל סגנון אחר".

כשרות: חתם סופר פ"ת, להשיג ברשתות השיווק

נסיינית המערכת: חוויה לכל המשפחה בבית, מגוון רטבים ובטעמים מגוונים לשימוש לפי הטעם האישי בבית ועדיין להרגיש כמו מסעדה. הרטבים באיכות גבוהה של חומרי גלם, המרקם נעים, הבקבוק נוח לשאת אותו בכל במקום בחיק הטבע, במזווה, במקרר והכי כיף שהפעם לכל אחד מבני המשפחה יכול לבחור את הרוטב שהוא באמת אוהב ואין צורך להתפשר.

במבה בטעם קרמל מלוח 

טרנד הקרמל-מלוח צובר תאוצה בשוק הצרכנים ובאסם-נסטלה מחזירים למדפים והפעם בגרסה מוגדלת את הטעם האהוב אשר מייצר את שילוב הטעמים המתבקש – מתוק ומלוח.

עינת מוסקוביץ', מנהלת פעילות החטיפים באסם-נסטלה: "לאחר ההצלחה של המוצר ולאור בקשות חוזרות מצד הצרכנים, החלטנו להחזיר את הבמבה קרמל מלוח למדפים.  השילוב המושלם בין המתוק והמלוח, לצד החיבור לטרנד העולמי, הביא ליצירת מוצר טעים ומעניין המעניק חוויה סנסורית יוצרת דופן. אנחנו באסם נסטלה משתדלים להיות קשובים לצרכן הישראלי ולהשיק מחדש חטיפים אהובים במיוחד, כך עשינו גם הפעם בהשקה המחודשת במשקל גדול יותר ומפנק במיוחד".

במבה קרמל מלוח – צילום: סטודיו אסם

מגיע באריזת 150 גרם: כשר פרווה,  בד"צ העדה החרדית, רבנות מקומית שדרות

נסיינית המערכת: חייבת לומר ברגע שנפתחת שקית במבה עושה חשק לחסל הכול בשניות, חטיף מנחם, הבמבה קרמל מלוח, יש בו עניין חדש בטעם, מפולפל כזה, לאוהבי המלוחים והפעם באריזה גדולה.