עמוד הבית » התוצאות ב 2019 והחדשנות ב 2020

התוצאות ב 2019 והחדשנות ב 2020

אסי עזר, יפעת רייטר, אלברט אסקולה והכלב שלהם - צילום רן יחזקאל
AIG פותחת את 2020 בסערה:תוצאות שיא, מוצרים חדשים ושת"פ אסטרטגי עם MAX

יפעת רייטר, מנכ"ל AIG ישראל, סיכמה הבוקר את 2019. רייטר צופה כי דו"חות 2019 יציגו תוצאות שיא ותשלום דיבידנד של 150 מיליון ₪. AIG סיכמה שנה מוצלחת גם בתחום השירות, בו שמרה החברה על מעמדה בצמרת מדד השירות של משרד האוצר והשיקה ושדרגה עשרות שירותים דיגיטליים, בהם גם האפשרות להגיש תביעת ביטוח אונליין גם בביטוח רכב, בממשק ראשון מסוגו בישראל.

רייטר ציינה כי כבר היום, למעלה מ- 50% מלקוחות AIG צורכים את שירותי החברה אונליין, ללא צורך להתקשר או להמתין למענה אנושי, וכי חלק ניכר מהתביעות הנפתחות אונליין משולמות אוטומטית באופן מידי.

לאחר סיכום 2019, רייטר הציגה שני מהלכים גדולים מבוססי טכנולוגיה בתחום החדשנות המוצרית, ששניהם יושקו במהלך 2020, ומשקפים את האמון ש- AIG נותנת בלקוחותיה.

המוצר הראשון הוא ביטוח הרכב החדש של החברה, AIG 360, המשדרג משמעותית את ביטוח הרכב הנוכחי של החברה. במסגרת המוצר החדש, תשיק AIG אפליקציה ייחודית, שמפותחת ע"י איתוראן,  ותאפשר לנהגים צעירים לרכוש בנק קילומטרים לשימוש במספר כלי רכב, וכל זאת ללא התקנת רכיב כלשהו ברכב. מדובר בבשורה של ממש לצרכן הביטוח הצעיר, שכן AIG מאפשרת לראשונה לנתק את הזיקה שבין הנהג לבין הרכב ומעניקה את הכיסוי לנהג ללא מגבלה על מספר כלי הרכב בהם הוא נוהג. בכך מאפשרת AIG ללקוחותיה יותר חופש ויותר גמישות. בנוסף, תאפשר AIG ללקוחותיה ליהנות מתמחור דינאמי של ביטוח הרכב, הנגזר מהיקף הנסועה (קילומטרז'), וזאת רק על בסיס הצהרתם וגם כאן – ללא צורך בהתקנת רכיב כלשהו ברכב.

 

בגזרת ביטוח הנסיעות לחו"ל, בישרה רייטר כי לקראת עונת הנסיעות, תשיק AIG אפליקציה ייחודית שתלווה את לקוחותיה במהלך שהותם בחו"ל. אפליקציית AIG SafeTravel תאפשר ללקוחות, במקרה הצורך, להתייעץ עם רופא אונליין, לאתר במהירות את הרופא המתאים הקרוב ביותר ולקבל החזר מיידי על ההוצאות, לרבות במקרה של עיכוב כבודה.

בjחברה מתחייבים כי התשלום יועבר תוך 15 שניות מרגע הבקשה וישירות לכרטיס האשראי, עוד בטרם עזב הלקוח את המרפאה, וללא צורך להתקשר לחברת הביטוח מראש, וללא עיכוב הכרוך בשימוש באפליקציות העברת התשלומים הקיימות היום בשוק. האפליקציה מתווספת לביטוח הנסיעות הנוכחי של AIG, שמדורג כבר היום ע"י משרד האוצר במקום הראשון במהירות תשלום התביעות ובשביעות רצון הלקוחות.

שתי ההכרזות הללו מצטרפות לשתי השקות מוצלחות שהתרחשו ב- 2019.

הראשונה, ביטוח הבריאות AIG Safe Life שהושק בתחילת 2019 ומסייע למבוטח באימוץ אורח חיים בריא, תוך שהוא מתוגמל על הצלחה בהנחה של עד 25% בחידוש הפוליסה.

את פיתוח המוצר הייחודי בשוק הישראלי הובילה באופן אישי רייטר עוד בתפקידה הקודם כסמנכ"לית ביטוחי בריאות ופרט בחברה, על בסיס טכנולוגיה ייחודית של חברת הטכנולוגיה האמריקנית Shapa ופרופ' דן אריאלי. מאז השקתו, הצטרפו למסלול אלפי לקוחות, ולמעלה מרבע מהם כבר הבטיחו לעצמם הנחה גם בשנה הבאה, וזאת עוד בטרם הסתיימה השנה. המוצר שני, שהושק בסוף 2019 , הוא AIG Cyber Assist, ביטוח הסייבר הראשון בארץ למשקי בית פרטיים, שמוצע ככיסוי ייחודי ללקוחות החברה במסגרת שת"פ עם חברת הסטארט אפ "Surance" כחלק מביטוח הדירה המתקדם בארץ – AIG Safe Home. מאז השקתו, כ- 90% מרוכשי ביטוח הדירה בחרו גם להוסיף את כיסוי הסייבר שלנו, ואין עדות טובה מזו לרלוונטיות של הכיסוי.

יפעת רייטר, מנכ"ל AIG: "שתי ההשקות הללו מבטאות את מחויבותנו כלפי הלקוח ואת חובתנו לייצר עבורו חוויית לקוח פשוטה, טבעית ושקופה, והכי חשוב – קצרה! לרוב, הקשר עם חברת הביטוח הוא לאור אירוע מצער, והתפקיד שלנו הוא להפוך את החוויה לנעימה יותר עבורו, מהירה יותר ומעוררת אמון ובטחון".

בריתות עסקיות חדשות

מנכ"ל AIG הכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי וראשון מסוגו עם חברת הפיננסיםMAX . במסגרת זו, תקים MAX סוכנות ביטוח שתציע ללקוחותיה ביטוחי רכב, דירה ונסיעות לחו"ל של AIG, באמצעות פלטפורמות דיגיטליות וייעודיות. אתמול חתמו הצדדים על הסכם שיתוף הפעולה והוא כפוף לאישור המפקח על הביטוח.

שיתוף פעולה זה הינו אחד מני רבים: רייטר דיווחה גם על שיתוף פעולה עם בנק לאומי, שנחתם במהלך 2019, במסגרתו לקוחות הבנק זכאים להטבות בלעדיות ברכישת ביטוחי רכב, דירה ונסיעות לחו"ל. כמו כן, החברה חתמה על הסכם עם יבואנית הרכב סמלת (יבואנית סובארו, פיאט, אלפא ג'יפ ועוד) בתחום ביטוחי הרכב, ועם מועדון "אשמורת", מועדון הצרכנות של הסתדרות המורים, בתחום ביטוחי משכנתא.

יפעת רייטר, מנכ"ל AIG ישראל: "אני מודה לחברת MAX על הבחירה ב-AIG. אנחנו רואים בחיבור בינינו מהלך אסטרטגי בין שני שותפים טבעיים, שימקסם את יכולות שני הצדדים ויאפשר לנו לספק ללקוחותינו את המוצר האיכותי והמתאים ביותר לצרכי הלקוחות המשותפים".

 

פרזנטורים חדשים

לבסוף, הציגה AIG את הפרזנטורים החדשים שלה, בני הזוג אסי עזר ואלברט אסקולה, שהקמפיין בכיכובם, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, צפוי לעלות כבר בשבוע הבא. אסי עזר נמצא כבר שנים בטופ של תעשיית הבידור, ואלברט אסקולה, ארכיטקט ובעלו של אסי, הוא כוכב עולה בפני עצמו, בעקבות השתתפותו בתכנית הדוקו ריאליטי ״יס מן״. הזוגיות של אסי ואלברט מביאה למסך משהו אחר, חדש ורלוונטי – גם דינמיקה חמה כובשת ומלאת הומור וחן, וגם עדכניות, עם שפת ה- "סטורי" של אלברט – שפה דיגיטלית, אותנטית, פשוטה ומרעננת. הזוג יוביל את אסטרטגיית הפרסום של החברה בשנים הקרובות.

 

יפעת רייטר, מנכ"ל AIG: "אסי ואלברט מביאים למסך אותנטיות, חום אנושי ואמינות, לצד עדכניות וחדשנות, ואין מתאימים מהם להוביל את הפרסום של AIG בשנים הקרובות. אנחנו נרגשים לצאת לדרך הזו יחד".

הוספת תגובה

הוספת תגובה