עמוד הבית » בבית עם שירלי דן

בבית עם שירלי דן

בבית עם שירלי דן 2, צלם שי אדם - בהוצאת מטר
זהו ספר ההמשך לספרה הראשון ורב המכר של שירלי דן. ספר שהשפיע על הטעם הישראלי, הוביל סגנון, וחיזק את מעמדה של שירלי דן כאחת המתכננות המובילות בישראל. ספרה הראשון שם את המשפחה והבית החם במרכז, הציג תכנון ועיצוב מדוייק, ולאור זאת נגע בלב ההמונים.

"ברגישות ומקצועיות, שירלי דן, עושה תהליך מעמיק עם לקוחותיה עד לקבלת התוצר המוגמר. היא  לומדת וחוקרת את המשפחה, את החיבור בין פנים לחוץ, הקשר בין אדם לסביבה, תוך בחירה מדוקדקת של חומרי גמר, ולבסוף ליקוט פרטי ריהוט ודקורציה- כדי להפוך את התהליך הזה לבית" מסבירה אורלי רובינזון, שמלווה וכתבה גם את ספרה השני.

מושב מרכז הארץ צלם שי אדם

הספר החדש "בבית עם שירלי דן 2" מאגד בדרך רגשית, כנה ועיצובית, בתים משפחתיים שעוצבו ותוכננו  על ידי שירלי דן עד לפרט האחרון, באופן האישי והקרוב ביותר. הספר החדש הוא מתנה נפלאה לכל מי שבונה ומשפץ בית ולכל שוחרי העיצוב, הוא כולל המלצות, טיפים, שאלות, השראות ומחשבות הקשורות לתהליך העיצוב מא' ועד ת'.

תכנון ועיצוב שירלי דן,
צילום שי אדם
תכנון ועיצוב שירלי דן,
צילום שי אדם

הספר  "בבית עם שירלי דן 2 " – מאת אורלי רובינזון, בהוצאת מטר. 312 עמודים בפורמט מפואר .מחיר מומלץ: 168 ₪. ניתן להשיג את הספר לקראת חג הפסח במבצע  ברשתות וחנויות הספרים ברחבי הארץ ובאתר הוצאת מטר www.matarbooks .co.il

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה