עמוד הבית » החוויה הקולנועית אצלכם בבית

החוויה הקולנועית אצלכם בבית

סאונד בר, צילום: נעמה משיח כהן
חברת ביקונקט יבואנית Bang&Olufsen בישראל, משיקה את הסאונד-בר החדש Beosound Theatre .

ה- Theatre הינו סאונד-בר חדשני יוקרתי בעל יכולת של מערכת רמקולים שלמה לחוויה קולנועית ביתית מושלמת, במוצר אחד. ה- Beosound Theatre יודע לשמש כרמקול עוצמתי עצמאי עבור כל מסך בשוק בחיבור HDMI eARC וגם כקונפסט טלוויזיה שלמה כמו הטלוויזיות הנוכחיות של Bang&Olufsen כגון Beovision Harmony/Eclipse. גם בשילוב עם מסך LG OLED C/G  דגמי 2020 ומעלה, יוכל ה-Theatre להתחבר אל מתקן ממונע רצפתי/קירי וגם להוות כרמקול סנטר ביחד עם עד 16 רמקולים מוגברים נוספים מבית החברה לבניית מערכת קולנועית מתקדמת ומתוחכמת במיוחד, בשילוב שלט אלגנטי.

על מנת לספק את החוויה הקולנועית הסוחפת  הסאונד בר מכיל בתוכו 12 דרייברים, הכוללים 2 וופרים חזקים של 6.5" הנבנו בהתאמה אישית למוצר זה, והגברה כוללת של 800 וואט. קול דיבור מופק בצלילות יתרה על ידי ערוץ אמצעי (סנטר) בו הטוויטר ממוקם ישירות לפני ה Mid-range מיקומם המדויק של כל הדרייברים מבטיח תפוקת קול גבוהה במיוחד המשפרת את החוויה עבור כל היושבים בחדר. בתוך ה- Beosound Theatre חבויים זוג Beolab 28 – מערכת בשווי 50 אלף ש"ח.

צילום: פרטי

המערכת מבוססת על טכנולוגיות Beam Width ו -Beam Direction שפותחו לראשונה בספינת הדגל של החברה Beolab 90, ומציגה טכנולוגיה חדשה של זריקת צלילים ב 3 מימדים, קדימה, לצדדים, ולמעלה. טכנולוגיה זו מאפשרת לכל הרמקולים העובדים יחד, לא רק ל"זרוק" צלילים, אלא גם לנהל את רוחב ועוצמת הצליל עבור כל דרייבר ודרייבר בנפרד בהתחשב באחר.

הכיסויים של הסאונד-בר שגם הם  ברי החלפה. ה"כנפיים" המשתלבים  כמסגרת אלומיניום משני צידי הסאונד-בר מגיעים בגדלים שונים 55/65/77" כך שאם הרוכש יגדיל את המסך ברבות השנים יוכל לקנות  כנפיים תואמות כך שהמסגרת תותאם לרוחב המסך. מתקן העגינה למסך הוא ממונע, ומייצר חיבור ללא רבב בין המעמד אל המסך. הנדסת אנוש חכמה דואגת לכך שהתוצאה הסופית תהיה טלוויזיה מרהיבה בעיצוב אסתטי ונקי. המתקן טומן בחובו תא המאפשר להחביא קופסאות טלוויזיה חכמות וכבלים מיותרים מהעין.

Beosound Theatre ממשיך את פילוסופיית העיצוב של הרמקולים הכי אהובים מבית Bang&Olufsen כגון Beolab 8000/18/28 שהפוקוס שלהם הוא עיצוב מינימליסטי המאוזן בחינניות על חודו. עוצב בכדי לשקף את החינניות הבלתי נלאית של סירת מפרש.רצועות עץ האלון שבכיסוי מיוצרות בעבודה ידנית ע"י מפעל משפחתי בדנמרק ותואמות את משפחת הרמקולים.

Beosound Theatre מגיע עם טכנולוגיה חדשה מבית Bang&Olufsen הנקראת RoomSense ע"י הצבת מיקרופון חיצוני במיקום בו יושבים, הסאונד-בר יעבוד ביחד עם אפליקציית B&o בכדי למדוד את המרחק מהיושבים אל הסאונד-בר. יתרה מזאת הסאונד-בר ידע לתת תפקיד בהגדרת הסראונד לכל רמקול נוסף הנמצא בחדר ביחס למיקומו ובהתאם למיקום הישיבה, וגם התאמת תפוקת הסאונד בצורה אינדיבידואלית עבור כל רמקול בהתאם למיקומו בחלל (באמצע החלל, עם גב לקיר, פינת חדר)  ובנוסף התאמת כל מערכת הרמקולים אחת לשנייה ובהתאם לחלל כך שכולם יעבדו בהרמוניה אחד עם השני.

מחירים:

סאונד-בר בלבד- 21,990/ 24,990   (לכיסוי בד/ עץ בהתאמה)

עם מסך LG OLED ומתקן ממונע קירי/רצפתי – החל מ- 46,000 ש"ח

זמין לרכישה החל מ 3 באוקטובר בעולם ובישראל דרך חנות הדגל בקניון רמת אביב.