עמוד הבית » לראשונה בעולם שיאומי משיקה בישראל את שואבי אבק השוטפים

לראשונה בעולם שיאומי משיקה בישראל את שואבי אבק השוטפים

Xiaomi Robot Vacuum X10,צילום: יחצ שיאומי
קבוצת המילטון, יבואנית מוצרי שיאומי לישראל, השיקה במלון קרלטון בבוקר (יום ה', 8.9) את סדרת שואבי אבק שוטפים בעלי פטנט חדשני ואיכותי.
  • Xiaomi Truclean W10 Ultra Wet Dry Vacuum, שואב שוטף המגיע עם עמדת עגינה משולבת, שואב האבק החדשני מכיל את הטכנולוגיה הראשונה מסוגה בתחום שואבי האבק מבית שיאומי, המחממת את המים בשואב באופן אוטומטי ומעניקה תוצאות ניקוי מתקדמות גם בהסרת כתמים קשים על המרצפות.
  • Xiaomi Truclean W10 Pro Wet Dry Vacuum לשאיבה, שטיפה, ניגוב וייבוש הנכנס מתחת לספא בקלות והכול במוצר אחד.
  • Xiaomi Robot Vacuum X10+ שואב האבק הרובוטי בעל עוצמת שאיבה חזקה במיוחד המגיע עם תחנת עגינה חכמה המאפשרת ריקון אוטומטי וניקוי וייבוש אוטומטיים של מברשות הניקוי.

בעשור האחרון שואבי האבק החכמים הפכו למוצר צריכה חשוב בכל בית ופופולרי בארץ ובעולם המערבי. אנחנו רגילים להפעילו ולראותו אותו נע בכל פינה בבית, מנקה ביעילות את הרצפה וצולח אפילו שטיחים ופינות חשוכות מתחת לספה. אנחנו מורגלים להסתובב עם שואב האבק ברחבי הבית, ללא צורך מיותרת עם כבלים והגעה לפינות הרחוקות ובעיתיות וזאת הודות לראשים השונים הנוספים של שואבי האבק.  קבוצת המילטון, יבואנית מוצרי שיאומי לישראל. מובילה את קטגוריות שואבי האבק החכמים עם מגוון מוצרים שונים המספקים לצרכנים את הפיתוחים המובילים ביותר בעולם. שואבי האבק נוחים לשימוש הודות למברשות שטיפה ייחודיות, תכנון שאיבה חכם ועיצוב המאפשר ניקוי גם בפינות ובשטחים החבויים בבית.

Xiaomi Truclean W10 Ultra Wet Dry Vacuum

שואב שוטף אלחוטי להסרת כתמים עיקשים במים חמים עם עוצמת ניקוי חדשנית

השואב השוטף משלב את כל תכונות השאיבה הקיימות בשיטה מרובעת להסרת לכלוך יבש ורטוב בשאיבה, שטיפה, ניגוב וייבוש. השואב מגיע עם עוצמת יניקה יעילה, המאפשרת לנקות במהירות כתמים קשים של אבק ולכלוך. לראשונה בעולם מציגה שיאומי טכנולוגיה חדשנית המשלבת חימום מים אוטומטי המעניקה יכולת ניקוי טובה יותר. מילוי וחימום המים מתאפשר באופן אוטומטי לטמפרטורה של  75°C בלחיצה אחת. בנוסף, משולב בשואב האלחוטי מנגנון חכם לזיהוי כתמים. החיישן מזהה את היקף הכתם בזמן אמת ומתאים באופן אוטומטי את נפח המים הנדרש ועוצמת היניקה, כך שהשואב מבצע ניקוי עמוק ללא בזבוז מים, פעולה זו מאריכה את חיי הסוללה, שמאפשרת עד 35 דקות שימוש בטעינה בודדת – הודות לסוללה בקיבולת של 3680mAh.

Xiaomi Truclean W10 Pro Wet Dry Vacuum צילום: יחצ שיאומי

ה- Truclean W10 Ultra Wet Dry Vacuum

שואב ב-3 מצבי ניקוי: מצב אוטומטי (התאמה חכמה לשימוש יומיומי), מצב עוצמה גבוהה (לרצפה מלוכלכת ולכתמים עיקשים) ומצב ספיגת מים (לרצפת אמבטיה רטובה וכדומה) השימוש בשואב נוח וקל הודות להיגוי גמיש וקל באמצעות התנועה הסיבובית החזקה של גליל המברשת המקל על הובלת השואב גם לפינות, ללא קושי, מאמץ או תנועה חריגה. אחד הפיתוחים אותם שילבה שיאומי בשואב האבק הוא מנגנון שטיפה עצמית בזמן-אמת כך שמברשת הרולר עוברת ניקוי עצמי 15 פעם בכל שנייה של שטיפת רצפה (900 סל"ד) והפרדת מים מלוכלכים ופסולת מוצקה להימנעות מזיהום משני. המים החמים מוזרמים לתוך המברשת ויוצאים מ-16 נקודות נסתרות תוך הרטבה של כל פני המברשת, במטרה לבצע ניקוי יעיל ואופטימלי.

שואב מגיע עם עמדת ועגינה חכמה המאפשרת ייבוש באוויר חם למברשת הרולר בטמפרטורה של 55°C ללא פירוק גליל המברשת למניעת ריחות לא נעימים והיווצרות טחב. מסך השואב מגיע בתצוגת LED דיגיטלי בגודל 3.2 אינצ' ומעניק תצוגה נוחה בתפעול מצב השואב, הצגה של רמת הלכלוך (3 צבעים), הפעלת מצב ניקוי עצמי, מידע על עוצמת סוללה, הצגת טמפרטורת המים בזמן-אמת, הצגת מצב חריג והתראות מיכל המים נקיים ריק או מיכל מים מלוכלכים מלא. המסך מעניק צפייה במצב הפעולה במבט חטוף וקבלת התראות קוליות המסייעות בכל פעולה. בנוסף, מגיע עם אחריות שנה לשואב רטוב-יבש, לסוללה ולתחנת העגינה מהיבואן הרשמי.

Xiaomi Truclean W10 Pro Wet Dry Vacuum

שואב שוטף אלחוטי המשלב את כל תכונות השאיבה הקיימות: שאיבה, שטיפה, ניגוב וייבוש.שואב האבק מציג שיטה חדשה ומשולשת להסרת לכלוך רטוב ויבש בפעולה אחת, הודות לעוצמת ניקוי בעלת 4 שלבים המותירה את הרצפה במראה מבריק לאחר מחזור ניקוי אחד בלבד.ומסוגל להתיישר לזוית 180° המאפשר כיוונון והשכבה מלאה במקביל לרצפה על מנת לאפשר כניסה נוחה וניקוי יעיל גם מתחת לספות ומיטות בגובה של 12 ס"מ ומעלה. כיוונון של מנוע השואב המשולב מפריד בין מים לאוויר ומונע כניסת לכלוך לתוך המערכת, אפילו כשהשואב שטוח לחלוטין. גליל המברשת הייחודי בא במגע עם הרצפה בשטח פנים גדול פי 3 ממברשת רולר רגילה, מה שמאפשר פעולה יעילה יותר בהסרת כתמים עיקשים ובמניעת הסתבכות שיער ופרווה על גליל המברשת. השואב החדש מגיע עם 3 מצבי ניקוי, מצב אוטומטי (התאמה חכמה לשימוש יומיומי), מצב עוצמה גבוהה (לרצפה מלוכלכת ולכתמים עיקשים), מצב ספיגת מים (לרצפת אמבטיה רטובה וכדומה)

Xiaomi Truclean W10 ULTRA, צילום: יחצ שיאומי

סוללת שואב האבק מאפשרת שימוש של עד 35 דקות בטעינה בודדת הודות לסוללה בקיבולת של 3700mAh ושילוב מנגנון חכם לזיהוי כתמים והתאמה אוטומטית לעוצמת הניקוי כך שעוצמת היניקה וקצב זרימת המים מותאמים אוטומטית בהתבסס על חיווי המתקבל מהחיישן על רמת הלכלוך ומגדיל את זמן השימוש בסוללה במצב אוטומטי.

מסך השואב מגיעה ברוחב 4.85 אינצ' ומאפשר תצוגה ברורה של מצבי ניקוי, הצגת רמת הלכלוך, ניקוי עצמי של גליל המברשת, מצב הסוללה והתראות על מצבים חריגים: התראות מיכל מים נקיים ריק או מיכל מים מלוכלכים מלא וקבלת התראות קוליות המסייעות בכל פעולה.

אחריות שנה לשואב רטוב-יבש, לסוללה ולתחנת העגינה על-ידי קבוצת המילטון היבואן הרשמי.

 Xiaomi Robot Vacuum X10+

שואב אבק רובוטי המגיע עם תחנת שאיבה, ריקון ושטיפה All-in-One לניקוי עצמי אוטומטי

הדור החדש של שואבי האבק הרובוטיים של שיאומי לוקח את ניקיון הבית צעד אחד קדימה. ה- Robot Vacuum X10+, הרובוטי החדש מאפשר תוצאות ניקיון חסרות פשרות הודות לאינטליגנציה מלאכותית וניווט S-Cross, לזיהוי והימנעות תלת-מימדית ממכשולים ואובייקטים במסלול הניקוי  וביצוע בקרת ניקיון דינאמית באופן אוטומטי. חיישן צילום RGB המשולב בשואב משמש לזיהוי אובייקטים כגון : גרביים, שרוכים, ועיבוד מידע הדמייתי של מרחב הבית ובשילוב ניווט לייזר מתקדם LDS, מבצע השואב סריקה 360° של כל הבית ומתכנן מסלול ניקיון חכם ועוקף את האובייקטים. השואב הרובוטי החכם מגיע עם תחנת עגינה, ומאפשרת ריקון פסולת אוטומטי כך שאין צורך לרוקן את מיכל האבק, ייבוש עצמי של מברשות הניקוי תוך שעתיים, ומילוי מים אוטומטי למיכל הפנימי בשואב המתאפשר הודות לשילובה של מערכת תמיכה S-Mopping המבקרת את מילוי המים בשואב ממיכל המים בנפח 2.5 ליטר בתחנת העגינה לתוצאות שטיפה נקיות.

שואב האבק הרובוטי מגיע עם מערכת ניקוי וניגוב משופרת לזיהוי שטיחים מתקדם והרמה אוטומטית (עד 7 מ"מ) של משטחי המברשות הסיבוביות כך שהשואב מרים באופן אוטומטי את בסיסי המטליות לאחר השטיפה ומנוע את הלכלוך וההרטבה של השטיחים יודע . בשילוב עוצמת שאיבה אדירה של 4000Pa ומנוע שאיבה מהחזקים בשוק הניתן להפעלה ב-4 מהירויות שונות לכל יישום וצורך: שקט, רגיל, חזק וטורבו.

סוללת השואב מגיעה בקיבולת עוצמתית של 5200mAh ומאפשרת עד שעתיים של עבודת ניקיון רציפה וטעינה בהתאם לצורך. השואב חוזר לעמדת העגינה לטעינה ומילוי מים (על פי הצורך) ובסיום שב להמשך ניקיון בנקודה שהפסיק.

ה- Xiaomi Robot Vacuum X10+ מגיע עם חיבור אלחוטי ליישומון Mi Home והוא בעל תמיכה בהפעלה קולית עם אמזון Alexa (2022.8) ו- Google Assistant, לתפעול נוח. דרך האפליקציה ניתן לזהות ולבחור חדרים ואזורי ניקוי, קבלת התראות על הצורך בהחלפת אביזרים מתכלים: מסנן, מברשת ראשית וכדומה וצפייה במפת הניקיון בזמן אמת ועוד.ה שואב ותחנת העגינה מגיעים עם שנת אחראיות מלאה על-ידי קבוצת המילטון היבואן הרשמי.

יש לציין שהקהל הישראלי מתחבר לחדשנות, לאיכות המוצרים ומחיר של שיאומי, זהו המותג הנמכר ביותר על הצרכן הישראלי בקטגוריה זו גם שנה שעברה וגם השנה היתה בחירת הקהל במותג.

 זמינות

את שואבי האבק החדשים ניתן לרכוש החל מיום א' (11.9) בסניפי רשת שיאומי – Mi Store באתר שיאומי ישראל ובסניפים ואצל המשווקים המורשים.

  • Xiaomi Truclean W10 Ultra Wet Dry Vacuum ב- 3,990 שקלים
  • Xiaomi Truclean W10 Pro Wet Dry Vacuum ב- 2,690 שקלים
  • Xiaomi Robot Vacuum X10+ ב- 4,190 שקלים

לרגל ההשקה, יוצאת קבוצת המילטון במבצע מכירות מקדים בו יוכלו להנות הרוכשים הראשונים של שואבי האבק מ- 10% הנחה באתר שיאומי ישראל ובאתרי המשווקים המורשים. המבצע בתוקף לשלושה ימים, החל מה- 11.08 עד ה- 13.08.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה