עמוד הבית » החשמלית שפורצת את הגבולות

החשמלית שפורצת את הגבולות

GV60 צילום: באדיבות ג'ינסיס
הבוקר הושק הרכב החדש החשמלי ג'נסיס GV60 של היבואן כלמוביל יבואנית הרכב של יונדאי, מיצובישי, מרצדס במשרדי התצוגה בהרצליה פיתוח

רכב היוקרה של ג'נסיס פורץ גבולות ומשנה את התפיסה הן בתחום בחוויית נהיגה ופלטפורמה שמקדימה את המחר בהנעה החשמלית ללא פליטת מזהמים וטווח נסיעה של עד 517 ק"מ. ג'נסיס מוכרת את רכביה בעולם ושנה שעברה הגדילה את נפח המכירות בעולם ומתכוונת לפתוח בעתיד הקרוב 100 אולמות תצוגה באירופה ובארה"ב עם שישה דגמים.

התפיסה הקוריאנית מדברת על אירוח הכוונה שהלקוח הוא אורח לא מוכרים לו אלא מארחים אותו בסניף, נותנים לו חוויה ותחושה נעימה וזה חלק מהעוצמה והחשיבה הקוריאנית, זה כבר קיים בארה"ב .

לדברי דנה רביד מנחם מנהלת ג'ינסיס: " זהו מותג שלא אוהב לדבר אלא אוהב לעשות והכול בנועזות וקידמה והרצון להביל את השוק קדימה, והם מתכוונים לכך מהר מול מותגי היוקרה בשוק". רכב זה, זהו הסנונית הראשונה של המותג המתבסס על פלטפורמת E-GMP (Electric-Global Modular Platform) המתקדמת שפותחה עבור הנעה חשמלית מלאה. הפלטפורמה החדשה תוכננה כפלטפורמת הנעה אחורית עם מנוע חשמלי הממוקם מאחור, עם אופציה להנעה כפולה באמצעות מנוע חשמלי נוסף הממוקם מלפנים. בתכנון הפלטפורמה ניתן דגש זו על גמישות בהתאמה לייעודים שונים, חוסן מבני גבוה של השלדה, משקל נמוך וחלוקת משקל אופטימלית המאפשרים למקסם את יעילות מערכת ההנעה החשמלית לצד הצגת יכולות דינמיות גבוהות בכל תנאי הדרך.

עיצוב הרכב

השפה השיווקית מתבטאת בעיצוב הרכב, מראה יוקרתי, בעל קווים נקיים ספורט אלגנט, נוחות רכות הגלגלים, שילוב חומרי ריפוד ממוחזרים, מכסה קדמי בסגנון צדפה משמש גם ככנף צידית, ומקשר בין הפגוש לבין משטחי הצד של המוחלקים, נטולי החיתוכים המשלבים ידיות פתיחה נשלפות לדלתות. פרופיל הגג המשתפל בסגנון קופה נמתח אל השמשה האחורית ומסתיים בספויילר בולט ואווירודינמי ( מעין תחושה של חללית קטנה). ניפוח קו הכתפיים האחורי בשלוב החיתוכים החדים בקורה C היוצרים משולב מובלט המדגיש את הדינאמיות.

צילום: באדיבות ג'ינסיס

תא הנוסעים מרווח מאוד הרצפה שטוחה. עיצוב מינימליסטי של לוח הפיקוד הקדמי יחד עם שילובי צבעים רכים מעצימים את תחושת המרחב בחלל הפנימי. המושבים Easy Relaxation לנהג ולנוסע הכוללים אוורור מושבים קבוע. מול הנהג צמד מסכים רחב לתפעול וממשק אינטואיטיבי ותצוגה פנורמית של מערכות הניווט והמולטימדיה. הקונסולה מרכזית צפה בין המושבים הקדמיים משלימה את התחושה של חלל, ייחודיות ברכב בורר הילוכים  Shift By Wire מרהיב וצף בצורת כדור העשוי קריסטל אמיתי (Crystal Sphere) המודיע לנהגים באופן אינטואיטיבי כאשר הרכב מוכן לנסיעה.

צילום: באדיבות ג'ינסיס

מראות צד 

המראות הדיגיטליות בעלות מצלמות ברזולוציה גבוהה עם זווית כיסוי רחבה ומסכי OLED, כך שניתן להבחין היטב מה נעשה מסביב, בנוסף הן מצמצמות רעשי רוח.

צילום: באדיבות ג'ינסיס

מערכת סאונד

מערכת יוקרתית של Bang & Olufsen בעלת 17 רמקולים בהספק של 1,050 וואט.

טעינת הרכב

מערכת הטעינה תומכת בטעינה ביתית ישירה (AC) בהספקים של 7.2Kw ו-11Kw, בנוסף, תמיכה בטעינה בעמדות טעינה ייעודיות. מערכת טעינה תומכת במתח גבוה של 400V, כאשר מטען בעל מגביר מתח מסוגל להכפיל את הטעינה לטעינה במתח של 800V. התוצאה היא טעינה יציבה ומהירה לאורך זמן בעמדות טעינה שונות ומהירות טעינה מהגבוהות ביותר כיום. בעת טעינה בעמדת 350Kw אפשרי לטעון את הסוללה מ-10% ל-80% מהקיבולת ב-18 דקות בלבד. כאמור, מדובר על סוללת ליתיום-יון מתקדמת בקיבולת של 77.4 קילוואט/שעה.

טכנולוגיית V2L

הרכב מצויד בטכנולוגיית V2L (Vehicle To Load) אשר מספקת אנרגיה חיצונית לשעת הצורך או לבילוי בחיק הטבע. באמצעות מתאם המתחבר לשקע הטעינה של המכונית לספק טעינה בקיבולת של 3.6Kw לטובת הפעלת מכשירי חשמל חיצוניים בזמן קמפינג, לטעון רכב חשמלי תקוע.

מערכת ANC-R לבידוד רעשים

במערכת ANC-R לנטרול אקטיבי של רעשי רוח, צמיגים וכביש. המערכת משלבת בין חומרים וסוגי קול לבין מיקרופונים רגישים המשמיעים תדרים מנוגדים דרך הרמקולים של מערכת השמע על מנת להשיג רמת שקט אבסולוטית בתא הנוסעים.

צילום: באדיבות ג'ינסיס

בטיחות הרכב

החברה חרטה על דיגלה את רמת הבטיחות המקסימלית עם שילוב בין הגנה פאסיבית מרבית לנהג ולנוסעים יחד עם חבילה מקיפה של מערכות הבטיחות האקטיביות המתקדמות ביותר מבוססות רדאר ומצלמות למניעת תאונות, תוך מתן סיוע לנהג ומצב נהיגה חצי אוטונומי.

מחירים

דגםרמת גימורמחיר
GV60 RWDPremium295,000
GV60 Dual motorPremium315,000
GV60 Dual motorLuxury342,000
GV60 Dual motor TOPUltimate439,000
GV60 Dual motor TOPUltimate Sport439,000

 

המחיר, יש תמורה בעד המוצר.

מרכזי שירות : הרצליה, ראשל"צ, נתניה ובקרוב בירושלים על מנת ליעל ולהעניק ללקוחות שירות. שעות הסניפים יהיו פתוחים עד 20.00 בערב.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה