עמוד הבית » מהי הדרך למימון ניתוח פלסטי

מהי הדרך למימון ניתוח פלסטי

צילום: באדיבות תמיר מטלון
כיום, ישנה אפשרות לשלם על ניתוחים פלסטיים וטיפולים הקוסמטיים יקרים באמצעות מימון חוץ בנקאי, שאינו "מגביל" את מסגרת האשראי.

המימון החוץ בנקאי, הידוע גם בראשי התיבות הלועזי BNLP (buy now pay later), שכיח ומצליח בעולם ולאחרונה בארץ הפך לאטרקטיבי  וזאת בשל שילוב עליית הריבית, המחירים הגואים ותכניות הממשלה להילחם בשימוש בכסף המזומן.

אחת החברות הבולטות בתחום היא מרכזים פיננסיים, המציעה פתרון הולם לצרכנים בבתי עסק מגוונים (אל"מ חשמל, מחסני חשמלי, ביתילי, רשת פתאל ועוד) בעסקאות מעל 2000 ₪. בימים אלה מעניקה מרכזים פיננסיים את החסות לכנס ה-47 של האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית שנערך במקביל לכנס הקוסמטיקאיות בישראל ולכנסים של הרפואה הפלסטית וחטיבת הסיעוד בכירורגיה פלסטית. מכרזים פיננסיים כאמור מעניקה את החסות לאירוע שמרכז את הנושאים המקצועיים האלה ומעדכן אחר החידושים בתחום, כחלק מצעד אסטרטגי של הארגון.

תמיר מטלון, מייסד מרכזיים פיננסיים: "הפתרון הפיננסי של מימון וחוץ בנקאי הוא קלאסי לעולמות הטיפוח והפלסטיקה. מדובר בשירותים יקרים אך חד פעמיים לרוב ומהווים אלטרנטיבה לכרטיס האשראי. המימון החוץ בנקאי אינו סוגר את מסגרת האשראי ומשפחה ישראלית יכולה להמשיך ולצרוך כרגיל, בלי שינוי דרסטי בהתנהלות הכלכלית".

דוד ממיסטלוב, מנכ"ל מרכזים פיננסיים: "ראינו השנה עלייה של 40% בהיענות מצד פלסטיקאים וקוסמטיקאיות להשתמש בשירות. בזכות הטכנולוגיה של נאייקס, אנחנו מעניקים מערכות מותאמות לעולמות הרפואה והקוסמטיקה, שמספקות גם שירות של ניהול לקוחות, הנהלת חשבונות ועוד".

צילום:pexels

לאירוע שאיחד כאמור מספר כנסים בתחומי האסתטיקה ונערך השבוע (7-8/6) במלון הילטון תל אביב הגיעו מעל 600 מבקרים. בין המשתתפים: פלסטיקאי העל ד"ר דב קליין, תמיר מטלון ודוד ממיסטבלוב ממרכזים פיננסים, נותני החסות לכנס (בתמונה); המנתח הפלסטי ד"ר אודי שולמן; ד"ר מאיר כהן, יו"ר איגוד הפלסטיקאים; דודי שולי, מנהל פיתוח בנאייקס; והקוסמטיקאי הבכיר אבי ונציה.

בארה"ב ובאירופה תחום המימון החוץ בנקאי הפך בשנים האחרונות לחם במיוחד, היות והוא נותן מענה בעיקר לסגנון החיים המידי של דור ה-Z  והמליניאלז. כך לדוגמה, אחת מחברות הפינטק הצומחות והמצליחות בעולם, קלארנה השבדית, שמעניקה מימון חוץ בנקאית, נסחרת בשוק ניירות הערך לפי שווי של מעל 45 מיליארד דולר.

יתרונות נוספים של המימון החוץ בנקאי:

  1. מעניק פתרון נגיש עבור ציבור צרכנים גדול שלא רוצה להיות תלוי רק בכרטיס האשראי ובחסרונות שבתלות הזאת.
  2. אפשרות לקבל הלוואה בדרך פשוטה, המתאימה מאוד לאוכלוסיות שמתקשות לקבל הלוואות שוטפות (אם בשל פיזור גיאוגרפי של סניפים או סיבות אחרות), כמו המגזר הערבי או החרדי.
  3. מאפשר לצרכן לקבוע את הריבית בעצמו, בהתאם ליכולות הפיננסיות שלו, מצבו האישי, הרצון בסיכון לעומת שמרנות פיננסית והסכומים הנדרשים ממנו. ובקיצור- גמישות!
  4. זמן טיפול מהיר. בשונה מהלוואות כפי שהכרנו, אישור למימון וחוץ בנקאי מתקבל תוך דקות והצפי הוא שבתוך שנה הטכנולוגיה תאפשר אישור למימון בתוך פחות מדקה. השירות מאפשר רכישה מהירה, כאשר הלקוח כבר יכול לצאת מהחנות עם המוצר שרכש או להינות משירות מידי.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה