עמוד הבית » הטיפול המהיר לעור פנים זוהר

הטיפול המהיר לעור פנים זוהר

חדר הטיפול, צילום: נעמה משיח כהן
הפעם הגעתי להתנסות בטיפול חדשני לעור הפנים במרפאת האסתטיקה של ד"ר אלמן, טיפול נינוח קליל והתוצאה נראית לעין לאחר חצי שעה, חידוש עור הפנים, רעננות, ברק עם חיוניות. הכירו את ג'ט פיל חמצן.
עור פנינו עם השנים מראה סממנים של עייפות, עור אפרורי אינו רך וגמיש וכמובן קמטוטי הבעה שעם הזמן הופכים להיות מטרד בפנים. הגעתי למרפאה של ד"ר אלמן בראשון לציון להחזיר לפניי את זוהר הפנים בזמן קצר. הכירו את Jet Peel טיפול בחמצן.
 טיפול Jet Peel חמצן לפנים
מטרת הטיפול להמריץ את מחזור הדם ולסלק את הרעלים מהעור. כתוצאה מכך, עור הפנים הופך להיות זוהר וחינני יותר. הטיפול מתבצע המכשיר הג'ט פיל ,המזרים חמצן דרך סילון אויר קר מעין שיוף העור מלמעלה ולאחר מכן מחרידים ויטמינים דרך סילון האוויר ומים פיזיולוגי, וזה נעשה על ידי לחץ אוויר של שש אטמוספרות.
ראשית מנקים את הפנים, מצטלמים על מנת שנוכל לראות את השינוי בעור לאחר הטיפול, עושים פילינג מעט מעקצץ (לא נורא), כך מורידים את השכבה הראשונה של התאים המתים ומתחילים בהחדרת ויטמינים ומינרלים. מתחילים עם חומצה היאלורונית, ויטמין C (מטשטש קמטים), ויטמין B5 (משפר את העור), ויטמין A+B. לאחר הטיפול ניתן לראות את שיפור מראה הפנים, מיצוק העור, רעננות ומעט טשטוש קמטוטים.
מכשיר הג'ט פיל צילום: נעמה משיח כהן
הטיפול משפר את מרקם העור ומזינו בוויטמינים ומינרלים, והתוצאה עור רענן, מוצק וזוהר. כאמור, הטיפול קליל ולא פולשני, קריר ונעים לעור, לנשים שמעט קריר להן ברגליים. אל דאגה, האחות המטפלת תכסה אתכן בשמיכה רכה וחמימה. הטיפול מתאים לכל אחת מגיל 28 וכמובן תדירות הטיפול משתנה בהתאם לגיל. בסיום הטיפול האחות מורחת קרם לחות.
ויטמינים, צילום: נעמה משיח כהן
ההכנה לטיפול 
ידוע לכולן, כי טיפולי פנים הם עניין אישי, אשר לרוב שונה מהותית בין מטופלת למטופלת, ולכן, לפני הטיפול, הצוות המקצועי מבצע אבחון לעור הפנים, אתן תעברו על שאלון אישי, תישאלו שאלות מה אתן רוצות לשפר ורק לאחר מכן תיקבע עבורכן תכנית טיפול, אשר תהיה מותאמת עבור מצב העור שלכן באופן ספציפי.
מהלך טיפול 
הצוות המטפל ילווה אתכן לאחד מחדרי טיפולים עליה תוכלו לשכב במהלך הטיפול. הטיפול עצמו אורך כחצי שעה בלבד ונחשב לאחד מטיפולי הפנים הנעימים והמרגיעים הוא אינו כרוך בכאב או בחוסר נוחות. במהלך הטיפול, האחות המטפלת מבצעת באזור המטופל עיסוי לימפתי עמוק, אשר כולל גם פילינג עדין והזנה בחומרים עשירים ויעילים. אתן צפויות לחוש בלחץ אוויר נעים, תחושת קור רעננה ועיסוי מפנק ומרגיע. יש לציין שהטיפול אינו דורש התאוששות, ואינו מותיר אחריו קילופים או אדמומיות.
צילום: עצמי
הטפול מבוסס על סדרה בת 5 טיפולים, מומלץ ורצוי לבצע טיפול משמר אחת לחודש, השומר על גמישות וזוהר הפנים.
בטח אתן שאלות מה הרגשתי בטיפול ? ראשית אציין את הצוות המרפאה, צוות מקצועי ומיומן, הטיפול נעשה ע"י אחות, חלל החדר גדול ברקע מוזיקה של פלגי מים, התיישבתי בעדנה על המיטה הנוחה. במשך כל הטיפול קיבלתי הסברים מקצועיים איזה חומר מחדירים לעור ומה התהליך. שהתחיל להיות לי קר היות והמכשיר עובד על לחץ אויר קר קיבלתי שמיכה רכה ומחממת. התוצאה של הטיפול העור קורן, מבריק, אלסטי ונעים למגע.
ד"ר אלמן- רשת מרפאות עור ואסתטיקה
אתר www.elman.co.il
טל' 5767*