עמוד הבית » היעד הבא שלכם הוא גן עדן

היעד הבא שלכם הוא גן עדן

היעד הבא שלכם הוא גן עדן באדיבות ספיריט הפקות עולם
כדור הארץ שלנו עמוס בנקודות מרהיבות, ולכולנו יש בראש איזו "רשימת חלומות" עם כל היעדים שאנחנו חולמים לבקר בהם. אז הרשו לנו להציג לכם יעד שאולי לא נמצא ברשימה שלכם, אבל הולך לטפס מיד לראשה - איי סיישל.

איי סיישל צוברים יותר ויותר פופולריות, אך עדיין מדובר על יעד אותנטי, אקזוטי ולא מאוד מוכר, שברגע שתחשפו אליו אין ספק שתתאהבו ומיד תחפשו חבילות נופש לסיישל.  ובמילים אחרות – הכירו את איי סיישל, גן עדן עלי האדמה.

למה דווקא איי סיישל?

הייחודיות של איי סיישל נטועה בהרבה מאוד פקטורים. בראש ובראשונה – כפי שכבר אמרנו, מדובר על גן עדן אמיתי: האיים הם איים עם חולות לבנים, ים בצבע טורקיז עמוק, עצי קוקוס בכל פינה, שקיעות מהפנטות וכמובן ריזורטים מפנקים שהופכים את החופשה לממכרת ומושלמת.

מדובר על איים קטנים מאוד, ממש נקודות על המפה, ובהם שלושה איים מרכזיים – מאהה, פרלין ולה דיג. בכל אחד משלושת האיים האלו תמצאו אינסוף הרפתקאות, שמורות טבע מהייחודיות בעולם, אתרי צלילה צבעוניים ומרהיבים, וכמה מהחופים שמדורגים באופן קבוע כחופים היפים ביותר בעולם. תוסיפו לזה עוד סיבה מצוינת – מזג האוויר. מזג האוויר באיי סיישל הוא מזג אוויר טוב כל השנה, כלומר בכל עונה שתקפצו לאיים תזכו למזג אוויר נעים וידידותי. מה צריך יותר מזה?

מה אסור לפספס בסיישל

יש כמה דברים שהופכים את המקום הזה לגן עדן אמיתי, וכמה חוויות שאתם חייבים לנסות כשאתם שם. איגדנו עבורכם רשימה קצרה-קצרה אך נהדרת מהמומחים של ספיריט:

  • לצפות בשקיעה מהיפות בעולם עם קוקטייל צבעוני
  • לשכור אופניים ולחוות את האי באחד מעשרות מסלולי האופניים שיובילו אתכם לפינות נסתרות ומדהימות
  • לבקר בשוק הלילי המסורתי, ולצפות בתרבות המקומית הצבעונית והתוססת
  • לטעום מהקולינריה הקריאולית המיוחדת, המשלבת השפעות ממטבחים שונים ברחבי העולם ונחשבת לחוויה בפני עצמה
  • לצלול באוקיינוס ההודי, באחת משוניות האלמוגים שנחשבות למרהיבות והצבעוניות בעולם ולחוות חוויה של פעם חיים
  • והכי חשוב, להתמסר לשקט, לרוגע, לנופים המדהימים ולשקט הממכר!

חבילות נופש לסיישל

ואם לא שכנענו אתכם, הנה משהו שיעשה את העבודה: מסתבר שגן העדן מרוחק מאיתנו רק שש שעות טיסה, ויש אפילו טיסות ישירות של ספיריט שיוצאות מנתב"ג ישירות לגן עדן! חבילות הנופש לאיים יסדרו לכם טיסה ישירה, ריזורט לפי בחירתכם מהמבחר המפנק והחלומי שמחכה לכם בסיישל (זהירות, הבחירה הולכת להיות קשה!), וכן מעברים בין שדה התעופה לבית המלון והפוך.

כדי לסגור את חבילת הנופש המושלמת כדאי להשתמש במומחים המקצועיים והמנוסים של ספיריט שעושים זאת כבר 15 שנה ומכירים את כל המלונות והמקומות השווים ביותר. הם יתאימו עבורכם חופשה בדיוק לצרכים שלכם – האטרקציות שאתם רוצים לבדוק, החופים שאתם חייבים להיות בהם ואתרי הטבע שאסור לכם לפספס. כך תבנו לכם חופשה מושלמת ותגיעו לשדה התעופה בלי דאגה אחת בראש, לחוויה שהיא כל כולה בטעם של גן עדן.

הוספת תגובה

הוספת תגובה