עמוד הבית » מלון בעיצוב "אליסה בארץ הפלאות"

מלון בעיצוב "אליסה בארץ הפלאות"

Quadrille באדיבות לשכת התיירות של פולין
פולין אחד היעדים הפולאריים בקרב הנוסעים הישראלים ממשיכה להתחדש כאשר שני מלונות ספא ייחודים נפתחו לאחרונה בשני אזורים שונים במדינה.

לאחרונה נחנך מלון Quadrille Relais & Châteaux החדש בגדיניה שבפולין. העיר השוכנת בצפון פולין יושבת לשפת מפרץ דנציג שבדרום הים הבלטי. המלון ממוקם סמוך לאזור שלוש-הערים (טריסיטי) סופוט, גדיניה וגדנסק – ערי קייט יפהפיות על שפת הים הבלטי, כך שהוא מספק את הפסטורליות של חופשה מחוץ לעיר, יחד עם גישה נוחה למוקדי הבילוי והאטרקציות שיש לערים הנהדרות הללו להציע.

המלון החדש ברמת 5 כוכבים מעוצב ברוח "אליס בארץ הפלאות". כבר עם הכניסה לפארק הגדול והמטופח המקיף אותו, המבקרים מרגישים שנכנסו לעולם אחר. מאז פתיחתו הוא מתפקד בו-זמנית כמונומנט, כטירה חלומית מהאגדות וכמופת של סגנון, סטייל ותשומת לב לפרטים – שיודעי דבר יזהו בו את טביעות האצבע של כמה מהמעצבים הבולטים בעולם.

Aries hotel
באדיבות לשכת התיירות פולין

הבניין עצמו נבנה עוד במאה ה-18 וכאמור העיצוב המדויק והעדכני של המלון נעשה ברוח הרומן המפורסם של לואיס קרול. גם מתקני המלון מספקים לאורחים חוויה יוצאת דופן: "הארנב הלבן" (White Rabbit), מסעדת המלון שבראשה עומדים שני שפים מהוללים ועטורי פרסים, ידועה בשל הקריאטיביות הקולינרית שלה; מתחם הספא היוקרתי דוגל בטיפול הוליסטי לגוף ולנפש עם ציוד חדשני ומגוון רחב של טיפולים ברמה הגבוהה ביותר. לפרטים נוספים אודות המלון: https://quadrille.pl/spa/en/

מלון חדש נוסף שנפתח לאחרונה הוא ה- HOTEL & SPA ARIES בזקופנה (Zakopane) השוכנת למרגלות הרי הטטרה היפהפיים שכבר מהווים סיבה מצוינת לבקר באזור בכל עונות השנה.

סגנון האדריכלות והעיצוב של המלון עושה שימוש מופתי ברקע ההיסטורי העשיר של הבניין עצמו, בשילוב הסטייל שמאפיין את האזור.

Quadrille
באדיבות לשכת התיירות פולין

לובי המלון מזמין וחמים עם אח יפהפייה, שטיח ארוג בעבודת יד ומגוון קישוטי עץ קטנים – עבודתם של אומנים מקומיים; כל הפרטים הקטנים והמדויקים הללו מייצרים את האווירה החמימה והביתית שמאפיינת את החלל

Aries hotel
באדיבות לשכת התיירות פולין

הספא המפנק של המלון כולל 4 סאונות, ברכת שחייה עם מים תרמיים, 9 חדרי טיפולים ו-2 בריכות ג'קוזי. המלון ממוקם ממש בלב זקפונה, סמוך לרחוב פרופווסקי (Krupówki) – המדרחוב הראשי והשוקק בעיר, ובו מגוון מקומות בילוי כמו ברים, בתי קפה ומסעדות.

אך עם זאת, הוא גם דוגל בקרבה לטבע – הן מבחינת העיצוב, והן מבחינת המיקום – גישה נוחה להרי הטטרה, אתרי הסקי באזור, העמקים הציוריים ועוד. לפרטים נוספים אודות המלון: www.hotelaries.pl

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה