עמוד הבית » הכול בקלות בבית, הכירו את השואב שוטף

הכול בקלות בבית, הכירו את השואב שוטף

FLOOR ONE S5, צילום: יחצ
הבוקר הושק סדרת שואבי האבק החדשה של -TINECO S5 המציגה את השואב שוטף ה- ALL IN ONE הראשון מסוגו בעולם.

FLOOR ONE S5 COMBO

שוטף רצפות לבית ולמשרדים, משולב שמתפקד גם כן כשואב אבק ידני חכם (ALL IN ONE). השוטף בעל חיישן ה-iLoop המתוחכם בעל יכולת לנטר באופן קבוע את הלכלוך שעל הרצפה וכך נקבעת אוטומטית עוצמת המכשיר וקצב זרימת המים- דבר אשר חוסך בחיי הסוללה של המכשיר. המוצר בעל תצוגת LED המציגה את משך העבודה, עוצמת המכשיר, מידע שימושי, פתרון תקלות ועוד . בנוסף סדרת s5 מגיעה עם מברשת רצפה חדשנית המגיעה למקומות מורכבים לניקוי כמו פאנלים של הרצפה ועוד..

דגם הקומבו מתפרק לשואב ידני בקלות כך שאפשר גם לשטוף וגם לשאוב את הבית , בנוסף לדגם הקומבו יש ערכת אביזרים משלימה שהופכת את השואב הידני לשואב רצפתי ולחובט ספות ומזרנים כך שהוא הופך לשואב האבק האולטימטיבי בבית.S5 Combo קל ביותר  מ-16% משואב ה-S3, מה שהופך אותו לנוח ביותר למתניידות ממקום למקום בבית.

TINECO FLOOR ONE S5, צילום: יחצ

 מחיר מומלץ: 2,890 ש"ח 

FLOOR ONE S5

שוטף רצפות אלחוטי חכם בעל ארבע פעולות אוטומטיות במכשיר אחד: שוטף, שואב, מייבש ומנגב. מגיע עם מברשת שטיפה חדשנית המגיע עד פינת הרצפה (עם החיבור לקיר). השוטף מגיע עם חיישן ה-iLoop המתוחכם שיודע לנטר באופן קבוע את הלכלוך שעל הרצפה וכך נקבעת אוטומטית עוצמת המכשיר וקצב זרימת המים- מה שחוסך בחיי הסוללה של המכשיר. דגם ה-S5 מספק מיכל מים נקיים בעל נפח גדול יותר ביחס לדגם ה-S3 (0.8 ליטרים אל מול 0.6  ליטרים),  וכן מיכל מים מלוכלכים שזוכה לשדרוג (0.7 ליטרים אל מול 0.5 בדגם ה-3S). בדומה לדגם S5 קומבו גם לדגם ה- S5 מברשת חדשנית המגיעה גם לפינות קשים לניקיון. שואבי s5 שקטים יותר מסדרת ה s3 הקודמת.

TINECO FLOOR ONE S5, צילום: יחצ

מחיר מומלץ:  3,190 ₪

יש לציין, שהמכשירים החדשים שהושקו בעלי חיבור לאפליקציה ייעודית, שקטים במיוחד תומכים בפיצ'ר פקודות קוליות, ובעלי מערכת ניקוי עצמי רב שלבית בלחיצה אחת. מנכ"ל החברה ליאור ראובן  מצהיר: כי בכוונת החברה  להיכנס עד סוף השנה לסגמנטים נוספים, צומחים בעולם: שואבים שוטפים ייעודים לספות ושטיחים, מנקי חלונות רובוטיים ושואבים רובוטיים מתקדמים.

 ניתן להשיג במיטב הרשתות ואתרי הסחר: א.ל.מ, מחסני חשמל,  ביג אלקטריק וטרקלין חשמל וכן באתרי סחר מובילים כדוגמת עזריאלי, וואלה שופס, אולסייל ו'לסט פרייס' ובאתר הסחר של סופר פארם ןגרופון. מובטח תקופת אחריות של שנתיים.

הוספת תגובה

הוספת תגובה