עמוד הבית » עולם הקולנוע אצלכם בבית

עולם הקולנוע אצלכם בבית

צילום: יחצ
אמש הושק פתיחת חנות חדשה בקניון רמת אביב המתמחה במוצרים מעולמות הטכנולוגיה והאביזרים של מותג הפרמיום הדני Bang & Olufsen בהשקעה של כ- 2 מיליון ₪.

החנות החדשה של חברת ביקונקט ממוקמת בקומה השנייה עוצבה ע"י החברה בדנמרק כחלק מאסטרטגיה והקו בעיצוב בינלאומי החל מרצפת הפרקט אשר עשויה מעץ טבעי, התאורה, והקירות האקוסטיים נשלחו משוודיה, הריהוט הכול נבחר על ידי נציגי החברה. כאמור מדובר בחנות שגודלה כ- 70 מ"ר ניתן להתנסות בכל מגוון מוצרי החברה מאוזניות ועד למערכות סאונד יוקרתיות.

החנות משלב את שיא הטכנולוגיה ומתמזג עם עיצוב הבית ומשדרג אותו ואת חוויית ההאזנה למוזיקה, תוכננה למקסום החוויה שמיעה, תחושה והכול בעזרת אזורים אינטראקטיביים של רמקולים ואוזניות והדמיית סלון קולנועי מלא שבמרכזו טלוויזיית הדגל Beovision Harmony שמגיעה בגדלים 65-88“  עם מערכת רמקולים 7.1. מוצרי החברה הוא בפשטות ההפעלה וההתקנה, אשר אינה דורשת תשתיות מיוחדות למעט חיבור לחשמל ואינטרנט אלחוטי.

צילום: יחצ

בחנות מוצגים מוצרים אייקונים היסטוריים של המותג כמו ה- CD playerמשנות ה- 90 Beosound 9000 וזאת להמחיש איך גם אחרי עשרות שנים ליבם עדיין פועם, והיופי העיצובי הוא על-זמני. ל- Bang & Olufsen כ- 700 חנויות מסוג זה בעולם כשעיצוב חנות הקונספט נעשה לפי התכנון, הבניה והסטנדרט הבינלאומי של החברה.

במקביל לפתיחת החנות משיקה ביקונקט את הדור הבא של אוזניות ה- Truly Wireless של החברה ה- Beoplay EX וגודל חדש של 83" למערכת המולטימדיה Beovision Harmony  לחוויית קולנוע מושלמת.

Beoplay EX

אוזניות מרהיבות ביופיין, עם מגוון יכולות, מארז טעינה אלחוטי וסינון רעשים אקטיבי אדפטיבי, מביאות חווית סאונד עמוקה ונוחות מירבית במעטפת אלגנטית אחידה.

סאונד- חווית שמע אותנטית

מכוילות על ידי מהנדסי סאונד עטורי שבחים, אוזניות אלחוטיות לחלוטין מסננות רעשים המספקות את חתימת הסאונד הייחודית של Bang&Olufsen  עם סאונד עשיר ואותנטי המסופק ע"י דרייבר 9.2 מ"מ נאודימיום חדש. ביצועי האודיו העוצמתיים מוגברים ע"י התאמה ארגונומית המפחיתה רעשים באופן פסיבי.

התאמה בטוחה נוחות מושלמת: האזניות נועדו להתאמה מרבית לאוזניים ולאורח החיים. עיצוב ארגונומי חדש לגמרי מעניק נוחות מושלמת הישר מהקופסא, האזנה ארוכה למשך שעות בעזרת התאמת המתאמים בגדלים השונים המצורפים בערכה. בין אם הולכים, רצים או קופצים, המבנה החדש מבטיח יציבות, בו בזמן שהאזניות נשארות במקומן בנוחות יתרה.

סינון רעשים אקטיבי ואדפטיבי: נסיעה רועשת ברכבת או ריצה יכולה להפוך לזמן שקט ומפוקס. אזניותBeoplay EX מנטרות את רעשי הסביבה החיצונית ודואגות להשאיר אותם בחוץ, כך שניתן להנות מחוויית מוזיקה נטולת הפרעות, ואיכות שיחה הגבוהה ביותר בכל מקום.

צליל רב עוצמה. נוכחות מזערית: מתעלות על גודלן, עם באס מלא יותר ורמת פירוט גבוהה בלתי מנוצחת עבור צורה קומפקטית זו. דרייבר 9.2 מ"מ בכל אזנייה, מספק את העוצמה הנדרשת, בכל מקום, כל פעם מחדש.

צילום: יחצ

מבנה אטום למים: גם בגשם שוטף ניתן להשתמש מבלי להסס. אזניות Beoplay EX חסינות למים עד עומק של מטר למשך 30 דקות, ועמידות לחול ואבק, הודות לבנייתן האיכותית בתקן IP57. מושלמות לכל מסע ובכל מזג אוויר.

מיקרופון חד כתער: ממוקם בקפידה בכדי להיות קרוב יותר לפה, מקל האוזניות טומן בחובו 3 מיקרופונים, ומאפשר להוציא ולקבל שיחות באופן שוטף. טכנולוגיית "קרן וירטואלית" חדישה מבדילה בין הקול לצלילים אחרים ורעשי רקע, כך שתמיד הקול ישמע בבירור.

יפות בזכוכית: צורה פוגשת פונקציונליות. אופנה פוגשת דיוק. משטח מגע מזכוכית מביא דיוק ויופי דמוי תכשיט, בעוד שטבעת האלומיניום החיצונית מציעה הגנה וגימור אסתטי המוצג לראווה. תוכננו בכדי להחזיק לאורך זמן, עוצבו לחיי היום יום.

חיי סוללה האוזניות קטנות ומוכנות לדרך ארוכה: האוזניות מספקות חווית שמיעה עם עד 6 שעות חיי סוללה עם ANC דלוק, או עד 8 שעות סוללה עם ANC כבוי. כשמגיע הזמן להטעין מחדש, ניתן להחליק בקלות את האזניות בחזרה למארז הטעינה האלחוטי שלהן בכדי לקבל טעינה לשימוש הבא עד 2 טעינות נוספות. טעינה מהירה של 20 דקות תספיק לכשעתיים נגינה נוספות. הזמן הכולל עומד על 28 שעות חיי סוללה

אפליקציית  Bang & Olufsen: ניתן להתאים אישית את חווית המוזיקה בעזרת אפקליקציית B&O.. אקולייזר ייעודי ומתקדם  Beosonic בשילוב עם התאמת סינון רעשים אקטיבי מקנים שליטה מלאה במרחק לחיצה.

מחיר: 1399 ₪.

Beovision Harmony 83”

 

Beovision Harmony – היוצרת חוויה קולנועית עוצמתית ואולטימטיבית. ההרמוני מסוגלת להפוך את עצמה מרהיט אלגנטי דקורטיבי למרכז בידור שאין שני לו. ההרמוניה זוהי טלוויזיה המתקדמת ביותר כיום בשוק מבחינת סאונד. הטלוויזיה כוללת מערכת סאונד מובנית של 3.0 (סנטר+ סטריאו) ובנוסף משמשת גם כרסיבר לשליטה על מערכת אודיו  הכוללת חיבור של עד 8 רמקולים  קווים אלחוטיים ומערכת 7.1. היכולות הניתנות לביצוע הן גבוהות מהרגיל ומאפשרות לייצר מערכת סראונד אלחוטית שלמה, מעוצבת באלגנטיות ונקייה מחוטים.

טכנולוגיית OLED 4K/8K לבחירת הלקוח בהרמוני היא טכנולוגיית המסך המתקדמת ביותר כיום בשוק  לשנת 2022, רזולוציית 4K מאפשרת למקסם את חווית הצפייה הזמינה כיום בNetflix- וממירים ייעודיים של YES/HOT/Apple TV .

בהיבט העיצובי מדובר במסך דק שאותו עוטפת מערכת סאונד המדמה את הטלוויזיה כרהיט עיצובי. עם פתיחתה כתנועת טווס הפורש את כנפיו המרהיבות נגלה המסך וחוויית הצפייה המרתקת מתחילה.

המסך מגיע בגדלים של 65”-88” והשנה מצטרף גודל חדש למגוון 83" שיעלה כ- 100 אלף ש"ח בהתאם לדגם המסך והעיצוב הנבחר בהתאמה אישית.

Bang & Olufsen הינה חברה דנית אשר נוסדה ב- 1925, מייצרת מוצרי סאונד המובילים באיכות ועיצוב וסטייל.

הוספת תגובה

הוספת תגובה