עמוד הבית » הכירו את היחצנית שירן פרץ

הכירו את היחצנית שירן פרץ

צילום: מוטי דביר
שירן פרץ החלה את דרכה כיועצת תקשורת בפוליטיקה המקומית כיום בעלת מותג Shiran PR יחסי ציבור ופרסום, שאלנו את שירן חמש שאלות לרגל יום האישה הבינלאומי.

מהי המשמעות עבורך ביום האישה?
יום האישה בעיני הוא יום שבו כל אישה באשר היא צריכה להרגיש גאה בעצמה ובדרך שעברה, נשים היום לא פחות מגברים.
כשכירה עבדתי לצד גברים מנכ"לים תמיד הרגשתי שאני יכולה להצליח אבל הפחד משתק אותנו, החשש מלהיכשל ולא להצליח, היום אני יכולה לומר לכל הנשים אל תפחדו להעז כי רק המעז מנצח. יום האישה הוא יום מיוחד שבו יש לכם הזדמנות להביע את אהבתכם לנשים בבית, בעסקים ובכלל.

מהי נשיות בעידן החדש?
המושג נשיות מזמן קיבל תפנית, היום אישה לא חייבת להיות על עקבים או חצאית או רזה, היום אישה נשית יכולה להיות אישה אצילה בעלת נוכחות וכריזמה, היום כבר לא מסתכלים על החיצוניות, אני ניהנת לראות נשים שלא מתביישות בעצמן או בגוף שלהן לדוגמא מעריצה את לירז אסייג פשוט מעוררת השראה בעיני סופר נשית סופר אישה.

צילום: מוטי דביר

מהי גבריות בעינך?
בעיני גבריות זה להיות גבר שיודע לכבד ולהעריך את האישה או אם ילדיו, גבר שיודע להעריך את העובדת שלו המזכירה שלו , הסמנכ"לית שלו, לדעת להעצים לפרגן ולהיות רגיש. כוחניות לא עושה אותך גברי !

מהו האיזון הנכון בין המגדרים?
האיזון שגברים ונשים יקבלו אותה משכורת מבחינת תפקידים! שגבר ואישה יהיו שותפים באחריות בבית ובגידול הילדים. זה האיזון הנכון משפחה וקריירה פה זה מתחיל ונגמר אין שום סיבה בעולם שהשכר במשק לא יהיה תואם לפי דרגת התפקיד. וגם בבית תחת מטלות ואחריות יום יומית עם הילדים והבית.

מה את מאחלת לעצמך לשנה הזו?
השאלה המתבקשת הגיעה עברתי שנים לא קלות בלשון המעטה, ומשבר שמלווה אותי שנים, אני לא רק אישה אני סופר לביאה, אני אימא, אני אישה קרייריסטית, ואני רוצה לשמש דוגמא לכל אישה שלא תיתן לאף גבר לשלוט בה, להפחיד אותה, לאיים עליה, אני מאחלת לעצמי להיות הדוגמא לילדיי, שיעריצו את הדרך שלי גם שנכשלתי וגם שידעתי לקום מחדש.
מאחלת יום האישה שמח לכולן.

https://www.facebook.com/ShiranPR2021/

תגיות