עמוד הבית » המבורגר פטריות גורמה בריאותי

המבורגר פטריות גורמה בריאותי

בורגר פטריות מרינה גורמה צילום חגית גורן
מוצר הדגל החדש של מרינה - ההמבורגר פטריות ישראלי, פיתוח מקורי המיוצר במפעל החדש שהקימה חברת מרינה ,על טהרת פטריות טריות שנקטפו בבוקר בחווה בחוסן ונארזו לקציצה עסיסית, טבעונית.

הבשורה של חברת מרינה פטריות הגליל, היא הקמת קטגוריה חדשה בתחום המזון המוכן "ארוחות מפטריות ומירקות שונים" וכניסה לתחום ייצור מוצרי מזון לשוק הטבעוני והצמחוני – "מרינה גורמה".

המוצרים החדשים, מהווים תחליף מושלם לארוחה בשרית ומיוצרים על בסיס פטריות טריות ובריאות.

הראשון על מדפי רשתות השיווק , הוא "המבורגר פטריות", המבורגר טבעוני נושא תו מאגודת הטבעוניים "vegan friendly" , אשר כולו מפטריות טריות  שגדלו בחוות הגידול המתקדמת שבגליל, נקטף כפטרייה, ויוצר ונארז למוצר מדף מצונן שמהווה תחליף נפלא לבשר, טעים ועסיסי.

המבורגר מוצר טרי ומצונן, אינו עובר הקפאה בתהליך בכדי לשמר את ערכי הפטריות הטריות.

החידוש במוצר הינו  להבליט לצרכן הוא מיקום המוצר במקרר מחלקת הירקות בצמוד למדפי פטריות מרינה הטריות.

"חשוב לנו להדגיש לצרכנים, אוהבי המזון הטרי, הבריא והטבעוני שאנחנו קוטפים להם את ההמבורגר החדש מידי יום. הרכב המוצר מתבסס על פטריות טריות ומהווה תחליף מושלם לארוחה". ציין רמו בן שושן מייסד חברת מרינה פטריות הגליל.

ראשון מבין מוצרי מרינה גורמה, משווק מארז המבורגר פטריות בתיבול מעודן, מצונן – 520 גרם, ארבע יחידות המבורגר במשקל  130 גרם כל אחת.

המבורגר פטריות מרינה – חדש במקרר הירקות
צילום: מרינה פטריות הגליל

רמו בן שושן, המייסד ויו"ר החברה, מברך על תחילת הפיילוט והחדרת המוצר לשוק. "מדובר במוצר פורץ דרך, הצרכנים ייהנו ממוצר איכותי, טבעי ובריא שמיוצר על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר בעולם. אנחנו בחוות מרינה במושב חוסן בגליל, קוטפים לכם המבורגרים מידי יום. זהו תחליף בשר מושלם ומבחינתנו  קפיצת מדרגה אדירה ובשורה לענף המזון".

כמו בכל העולם גם בישראל מורגשת עליה מובהקת במעבר קהלים שלמים בציבור לאכילת תחליפי בשר ומזון מן הצומח כחלק משמירה על אורח חיים בריא. אין מסעדה  ובית קפה שלא מציג בתפריט, מנות טבעוניות. 'המבורגר' של מרינה ומוצרי "מרינה גורמה" החדשים כולם, מהווים חלופה טעימה ואיכותית  שמקורה בחקלאות ישראלית מתקדמת.

המבורגר מכיל 54% פטריות טריות, חלבון סויה וחומרים טבעיים וזוכה לביקורות מצוינות מקהל הצרכנים.

"מי שלא יודע בתחילה שמדובר בהמבורגר שכולו פטריות לא מזהה שאין בשר בהמבורגר" ציין רוני סופר סמנכ"ל השיווק במרינה. מעולה ככריך לבית הספר, לארוחת ערב  או כחלק ממנגל משפחתי. המוצר טרי ומגיע מצונן לרשתות השיווק.

למה דווקא פטריות ?

  • בפטריות כמות גדולה של נוגדי חמצון המסייעים לגוף להילחם בתופעות הזדקנות ומניעת התפתחות תאים סרטניים. מחקרים מצאו שאכילה של פטריות שמפיניון על בסיס יומי מסייעת במניעה וצמצום של גידולים סרטניים.
  • הפטריות בעלות ערך קלורי נמוך דלות בשומן דלות בנתרן וללא כולסטרול.
  • פטריות ידועות כדלות בפחמימות, עשירות במינרלים כמו אשלגן, נחושת, סלניום, ועשירות בוויטמיני B השונים.
  • פטריות מכילות כמות גבוהה של ויטמין D, המסייע בבריאות העיניים ובחיזוק עצמות השלד.
  • פטריות מגבירות את רמת האנרגיה בגוף ע"י חומרים מזינים שמשפרים את תחושת הגוף ומפחיתים עייפות.
  • פטריות מחזקות את מערכת החיסון, מונעות התפתחות דלקות ומקלות על כאבי פרקים.
  • פטריות מכל המינים
    צילום מרינה פטריות

מוצר כשר – פרווה, בהשגחת הרב אפרתי והרבנות ירושלים כשר למהדרין.

הוספת תגובה

הוספת תגובה