עמוד הבית » המדריך למראה ערב שכולו אהבה

המדריך למראה ערב שכולו אהבה

מראה איפור של לוריאל פריז לערב הוולנטין 2020 צילום יחצ חול
ממש עוד רגעים בודדים, ערב הוולנטיינס' מגיע אלינו (14.2.2020) ואנחנו צריכות להתכונן עם מראה איפור מושלם לערב אותו אנחנו מתכננות לחתום בנשיקה מלאת תשוקה ועטופה ליפסטיק בגוון אדמדם בניחוח נשי וממכר.

אומרים שיופי פנימי מקרין כלפי חוץ, אז במיוחד בערב כזה, אנחנו רוצות לייצר לוק שמדגיש את היופי הטבעי שלנו, מבלי להיראות מאופרות מידי ולצד זה להפנות את המבט של הדייט שלנו בערב זה, לאזור העיניים והשפתיים.

  1. בשלב הראשון, נמרח על עור פנים נקי, מייק אפ שיעניק לעורכם מראה חלק נטול פגמים. מומלץ להשתמש במייקאפ נוזלי בעל גימור זוהר, עדין וטבעי.
    בחרו את הגוון המדויק שלכן וזכרו למרוח את המייק אפ ולטשטש גם לכיוון קו הלסת והצוואר ליצירת מעבר רך וטבעי.
  2. ליצירת מראה סמוק, נוסיף מעט צבע חיוני כתמתם לתפוחי הלחיים. לקבלת המראה הטבעי, נניח את רוב החומר על תפוחי הלחיים ונטשטש עם שאריות הסומק לכיוון עצמות הלחיים ומעט לכיוון גשר האף.
    העיניים- העיינים הם ראי הנפש. כדי להפוך את הדייט הפוטנציאלי למהופנט, יש להשוות לאזור העיינים מראה דרמטי אך לא חזק במיוחד. למראה עיניים מלא עוצמה, השתמשו במסקרה שתעניק למניפת הריסים שלכן מראה מודגש ומלא נפח, אורך והרמה נחשקת. הברישו גם את הריסים התחתונים, למראה בובתי ומודגש במיוחד.
    לנועזות מבניכן, הוסיפו תיחום חתולי, צמוד לקו הריסים העליון, בעזרת אייליינר .
  3. וכעת, לדובדבן שבקצפת – השפתיים!! להשלמת המראה שיחתום את הערב בנשיקה, בחרו שפתון בגוון אדום ואם אפשר עם ריח משכר. בחרו בשפתון עמיד בעלי פיגמנט אינטנסיבי במיוחד ועמידות גבוהה שתשאיר את השפתיים שלכן מלאות צבע אינטנסיבי-חושני לאורך כל הערב.

גולת הכותרת של המראה: השפתיים משורטטות ומשוחות בגוון אדום קורל אנרגטי ועוצמתי.

מאת מאיה לזר מנהל הדרכה בלוריאל פריז

לוריאל פריז מייק אפ טרו מאץ מס N5 90
צלם מוטי פישביין
לוריאל פריז שפתון לאש מקרון
צילום יחצ חול

 

לוריאל פריז סומק לה בלאש צלם מוטי פישביין
שפתון לאש מקרון של לוריאל פריז
צילום יחצ חול