עמוד הבית » המופע המשותף של הקיץ

המופע המשותף של הקיץ

רמי וריטה . צילום טל עבודי
קיץ 2020 בסימן איחוד בימתי מרגש ריטה-רמי המופע המשותף קיץ 2020

כמעט 20 שנה חלפו מאז ראה אור המופע המשותף של ריטה-רמי. השניים, מענקי פס-הקול הישראלי, מיצבו עצמם בתור פרפורמרים, מבצעים, מגישים, יוצרים ובעלי תרומה יקרה מפז לרפרטואר הארצישראלי. כל אחד בזכות עצמו וכן, בזכות שיתוף הפעולה האייקוני שלהם.

ריטה היוותה שופר מושלם, להפקה המוסיקלית של רמי – אשר הקדימה את זמנה וללא ספק, הביאה עמה משב אוויר רענן ובינלאומי. יחד, השניים יצרו מוצר שטרם נראה כמותו בארץ: הפרפורמנס החד פעמי, ההרמוניה הווקאלית, ההגשה והלחנים מלאי הרגש של רמי, לצד הקול הייחודי של ריטה.

בשנת 2001 יצאו ריטה ורמי לסיבוב הופעות, שכלל מגוון להיטים מקריירות הסולו שלהם. כידוע, השניים עבדו בשיתוף פעולה לאורך כל השנים – רמי הפיק ועיבד את שני אלבומיה הראשונים של ריטה ולאחר מכן, היה מעורב בכתיבה ובעיבוד של שירים נוספים. סיבוב הופעות זה נחרט בלב רבים, כאחד המופעים המרגשים, המוצלחים והמרהיבים, שעלו על הבמות בישראל.

בעקבות המופע המצליח, ראה אור האלבום 'המופע המשותף' שהוקלט בהופעות החיות השונות. אלבום זה, יצא על גבי דיסק כפול ונכללו בו 24 שירים. האלבום מכר למעלה מ-150,000 עותקים, זכה באלבום פלטינה משולשת ונחשב לאחד מהאלבומים הישראלים הנמכרים ביותר בכל הזמנים.

קיץ 2020 עומד בסימן איחוד בימתי מרגש ליצירות המופת של השניים.

מכירת הכרטיסים תחל בקרוב

סיבוב הופעות החל מחודש יוני 2020 בחודשי הקיץ בכל רחבי הארץ:

לייב פארק ראשון לציון |בריכת הסולטן ירושלים|אמפי קריית מוצקין| אמפי באר שבע ועוד.

 מופע האיחוד עתיד להיות המופע הגדול של הקיץ ויתקיים למספר חודשים בלבד.    

ריטה: "במופע רמי ואני נחגוג את היצירות המשותפות שלנו. זכינו ששירים שלנו הפכו לפסקול החיים של אנשים רבים. המוסיקה ניצחית ומנצחת את מהמורות החיים. מחכה בהתרגשות"

רמי קלינשטיין: "ההתרגשות גדולה גם בפן באישי וגם בפן המקצועי. אחרי 20 שנה ריטה ואני נעלה יחד על הבמה ואיתנו יעלו כל הילדים המוסיקלים שלנו בהפקה מיוחדת שאנחנו עובדים עליה בימים אלו."

הוספת תגובה

הוספת תגובה