עמוד הבית » המסלולים באירופה וצפון אמריקה לשנת 2021

המסלולים באירופה וצפון אמריקה לשנת 2021

צילום אושיאניה קרוזס.
חברת הפלגות היוקרה אושיאניה קרוזס, המובילה העולמית בתחומי קולינריה עילית בים ויעדים מיוחדים בהפלגות נופש, חשפה את אוסף המסלולים שלה ליעדי אירופה וצפון אמריקה לשנת 2021.

אוסף המסלולים החדשים , כולל מבחר של יעדים ציוריים ויחודיים. עם למעלה מ-70 עגינות לילה, אוסף זה מעודד את האורחים לבלות זמן ארוך יותר בכל יעד ובכך לחוות כל אזור לעומקו – החל מחגיגות באור השמש של הקיץ האינסופי בקצה הרחוק של צפון אירופה; הרחובות הסמויים, הטברנות והפיאצות של הים התיכון; טיפוס, דייג והרפתקאות בקרחונים עם מומחים מקומיים באלסקה ושילוב מושלם בין חופים נסתרים, לתענוגות אוניברסיליות בקנדה ובניו אינגלנד.

מסלולים נבחרים מאוסף 2021

  • 110 מסלולים, מהם 97 חדשים לגמרי, ו-15 נמלים חדשים דרכם ניתן להגיע לכמה מהאוצרות הייחודיים של אירופה – הפיורד הדרמטי של איספיורדור (eskifjördur), איסלנד; העיירה המוגנת על ידי אונסק"ו אלברובלו במונופולי, איטליה; ובר גורמה של המאכל הספרדי פינצ'ו (pintxo) בסן סבסטיאן.
  • חוויה של מסורת ותרבות טורקית עם 13 מסעות שמתחילים או מסתיימים באיסטנבול, 12 עגינות לילה באיסטנבול ובאנטליה, בודרום, אפסוס, פרגסום והנמל החדש של בוזג'אאדה (טרויה).
  • טיול באלסקה היפיפייה, עם מספר עצום של חוויות כמו שייט קרחונים בפארק הפיורדים הלאומי של קנאי, סיור דייג וקולניריה בסיוורד, או מסע קרחונים מרוחק במסוק מג'ונו.
  • שייט לחלק מהיעדים הקסומים ביותר בעולם, בסדרה האקזוטית החדשה (Exotic collection) של אוניית סירנה, הכולל סיורים מעמיקים במקומות קדושים במצרים, ישראל וטורקיה, כמו גם בחצי האי ערב, הודו, מיאנמר ואינדונזיה.

אושיאניה קרוזס מספקת את חווית היעדים האולטימטיבית, ומציעה מגוון רחב ומעמיק של סיורים – תוכניות המסלולים הקלאסיות Oceania Exclusive ו-Oceania Select, תוכנית סיורי האוכלCulinary Discovery Tours ,Food & Wine Trails  ותוכנית המזון הבריא הנרחבת ביותר הזמינה ב-6 יבשות- Wellness Tours, יחד עם התוכנית החדשה ופורצת הדרך Go Local.

צי של אוניות אינטימיות ומפנקות, יותר טובות מחדשות

פרוייקט OceaniaNEXT, יצר חוויה ברמת שיא חדשה לאורחים, ושידרג לחלוטין את ארבע האוניות המכילות 684 אורחים של החברה. תוך הוספת פינוקים חדשים ומפתיעים לשתי האוניות החדשות ביותר של 1,250 אורחים – מרינה (Marina) וריביירה (Riviera). לאחר סדרת השיפורים הגורפת של רגטה (Regatta), אינסיניה (Insignia), נאוטיקה (Nautica) וסירנה (Sirena), ניתן לומר שהאוניות כעת טובות יותר מחדשות.

כל 342 הסוויטות והחדרים חודשו מהרצפה לתקרה, עם נגיעות מפוארות כמו שיש דקדנטי, גרניט קלאסי ובדים אירופאיים. החללים שודרגו בצבעים בהירים ונעימים, כמו גם הנברשות מזכוכית איטלקית, יצירות האמנות מזכוכית בהתאמה אישית ועוד. התשוקה לפרטים הקטנים הוביל לשדרוג גם באוניות מרינה וריביירה.

טרקלין ובית קפה חדשים מקיפים את האוניות, ומעוצבים בבדים יוקרתיים ושטיחים בצבעי קרמל. שלוש סוויטות הבעלים, הן אבני החן, מרוהטות אך ורק מקולקציית עיצוב הבית של ראלף לורן. עם משב רוח חדש ומלא חיים לכל שש האוניות, OceaniaNEXT מסמן עידן חדש להפלגות בחברת אושיאניה וחיזוק המחויבות הבלתי מעורערת של החברה ליצירת חוויות נופש בלתי נשכחות.

ערך יוצא דופן לטיול עם חבילת OLife – מומלץ להזמין הפלגה מוקדם כדי להנות מהנחות והטבות שהחברה מציעה: אורחים שיזמינו הפלגה עד ה21 בספטמבר, יוכלו להנות מהנחה של עד 50% על המקדמה יחד עם אחת מהאפשרויות של תוכניות OLife המאפשרת לקבל חבילה סיורי חוף, משקאות או זיכוי כספי לשימוש על האונייה.