עמוד הבית » תעשיית המוזיקה העולמית על סיפון אוניה

תעשיית המוזיקה העולמית על סיפון אוניה

צילום נורוויג'ן קרוז ליין.
נורוויג'ן קרוז ליין ממשיכה לשתף פעולה עם תעשיית המוזיקה העולמית, ולארח יוצרים מצליחים על סיפונה כחלק מהשקת התוכנית החדשה Free the beat

לאחר שיתוף הפעולה המוצלח עם הזמר Bon Jovi, הזמר והיוצר הפופולרי אנדי גרמר, יחד עם שישה יוצרים נוספים, הוזמנו לשוט באוניית Norwegian Joy באלסקה וליצור שירים בהשראת חווית השייט הייחודית

חברת הקרוזים נורוויג'ן קרוז ליין (NCL) החדשנית בתחום הפלגות הנופש, השיקה את תוכנית “Free the Beat”פלטפורמה בה מובילי הכותבים, היוצרים והאמנים בתעשיית המוזיקה העולמית מוזמנים להפלגה באוניות החברה, בכדי לקבל השראה מחווית השייט והיעדים המובילים והיפים בעולם, וליצור חומרים על הסיפון שיהיו שייכים לספריית המוזיקה של נורוויג'ן קרוז ליין.

כחלק מהיוזמה החדשה, נורוויג'ן קרוז ליין חברה ליוצרים מובילים בתעשיית המוזיקה העולמית ולחברות הפקה, על מנת שייצרו אוסף שירים ייחודי לאורחי 16 אוניות החברה.

את קרוז ההשקה הוביל האמן והיוצר אנדי גרמר, שזכה במספר אלבומי פלטינה, ויחד איתו נסעו שישה כותבי שירים נוספים מחברת ההפקה Family Affairs Productions להפלגה על סיפונה של אוניית נורוויג'ן ג'וי(Norwegian Joy)  למסע של שבעה ימים באלסקה.

שירו המצליח של אנדי Hallelujah ( (Good to be aliveאף מלווה את הקליפ החדש של חברת נורוויג'ן.

ששת היוצרים שליוו את אנדי בקרוז ההשקה הם:

  • ג'וליאן בונטה (“Story of my life” – One Direction)
  • איאן פרנזינו (“Flicker” – Niall Horan)
  • אנדרו האס (“Wolves” – One Direction)
  • ג'ון רייאן (“Wait” – Maroon 5)
  • שונגודזו קויימבה ( “It Won’t Kill Ya” – The Chainsmokers)
  • ליזה אוון ((“Airplane Pt. 2” – BTS

כחלק ממסע זה, נורוויג'ן קרוז ליין יצרה חוויות ייחודיות ביעדים השונים באלסקה על מנת שיוכלו לקבל השראה מפלאי הטבע של אלסקה וליצור תוכן ייחודי לספריית המוזיקה החברה. הם חקרו את היסטוריית ילידי המקום, צללו ב-Mountain Point, והוטסו במסוק פרטי מעל קרחוני Mendenhall Glacier.

צילום נורוויג'ן קרוז ליין.

"להפליג ברחבי העולם במטרה ליצור מוזיקה, זו חוויה מדהימה שמעולם לא הייתי מעלה על דעתי", אמר הזמר והיוצר אנדי גרמר, "זה מסמל המון בעיניי, שמותג כמו נורוויג'ן קרוז ליין מפרגן ליוצרים, שהם הגיבורים מאחורי הקלעים של תעשיית המוסיקה העולמית".

 

"אלסקה ממשיכה להיות אחד מהיעדים הפופולריים ביותר שלנו", אמר מג לי, סגן נשיא בכיר ומנהל המכירות של נורוויג'ן קרוז ליין. "באופן טבעי, יש לאלסקה יופי שיוצר מעין תחושה של רוגע ושלווה. קשה שלא לקבל השראה מהיעד האותנטי הזה. אני מצפה בהתרגשות לשמוע איך כותבי השירים המוכשרים האלה 'מתרגמים' את החוויות שחוו באונייה וכל רחבי אלסקה למוסיקה שאורחינו ברחבי העולם יהנו ממנה."

במהלך הקרוז, היוצרים נהנו מהחופש והנוחות שנורוויג'ן קרוז ליין מספקת דרך מגוון החוויות החדשניות שלה.

האטרקציות על סיפון אוניות נורוויג'ן כוללות את מסלול המירוצים ומתחם הלייזר טאג היחידים בעולם שנמצאים במתחם פתוח בים, למעלה מ-30 מסעדות וטרקלינים, מיטב מחזות ברודווי, ומאפייני עיצוב המבליטים את יופיו של האוקיינוס ומקרבים אותו לאורחים – כמו The Waterfront, טיילת באורך 400 מטר, הכוללת מתחמי אכילה וישיבה בחוץ, ו-The Observation Lounge, טרקלין המתצפת אל נוף מלא של 180 מעלות.

צילום נורוויג'ן קרוז ליין.

החופשה בת שבעת הימים לאלסקה יצאה מסיאטל, ועצרה בקטצ'יקן, ג'ונו, Icy Strait Point באלסקה, וכמו כן גם בויקטוריה וקולומביה הבריטית. התאריך עבור הקרוז השני יוכרז בהמשך השנה ויהיה בשיתוף פעולה עם חברת ההפקהWarner Chappell Music.