עמוד הבית » מעצבת תכשיטים עתיקים דרך תקשור

מעצבת תכשיטים עתיקים דרך תקשור

אביגל גולדנרת צילום איציק קנטי
"תפקידי ביקום לשמש כ'צינור'  להעברת מידע ,אני לא מתערבת במידע שמגיע עבור לקוחותיי ...ערוץ נקי".

גיל אפס אני מתקשרת היא מספרת: "תקשור הוא יכולת שקיימת אצל כולם ומוסברת כאינטואיציה. כמתקשרת יש לי יכולת להרגיש ולראות את העומד לקרות תקשור עם הדרכה עליונהשיחזור גילגולים, פוטנציאלים ותיקון קארמות.

איך את מסבירה זאת ?

היכולת תמיד היתה קיימת, בשנים האחרונות החלטתי לפתח אותה תוך עבודה נשמתית אישית, תפקידי ביקום לשמש כ'צינורלהעברת מידע ,אני לא מתערבת במידע שמגיע עבור לקוחותיי ערוץ נקי.

בהיסטוריה המשפחתית ישנם לא מעט מתקשרים ואנשי קבלה ורוח הבולטת ביותר היתה סבתא רבא ברכה שהיתה קוראת בקלפים ידועה מאוד בעירה ריגה שבלטביה.

היא נולדה בשנת שמונים זוג הורים עולים חדשים מלטביה ,בהיותה בת שבע נפרדו הוריה .

לסבתא היתה מתפרת קונפקציה והיתה חלק בלתי נפרד מתעשיית הטקסטיל בארץ ,אימה התמחתה בשמלות ערב "מגיל ארבע אני זוכרת את עצמי ישובה בין מכונות תפירה ואוברלוק ועושה עבודות יד עם השנים התמחתי בעבודות יד מיוחדות בשמלות ערב ,תיקון עורות ופרוות מתוך היצירה ומסעותיי בעולם התאהבתי בעולם התכשיטים דרך היכרות ארוכת שנים עם עולם אבני החן ,הקריסטלים והמינרלים

איך נחשפת לעולם התכשיטים?

בהיותי בת עשרים ושתיים טסתי לטיול במזרח הרחוק ושם נחשפתי לעולם הזה בצורה מאסיביתמצאתי חיבור נפשי עמוק ליצירה במתכות ולאבניםמבחינתי כך נוצר חיבור בין רוח לחומריצרתי את הקולקציה הראשונה שלי ובשנת 2004 למדתי צורפות קלאסיתעבדתי כשוליה אצל צורפת וכך ינקתי את כל רזי המקצוע הכוללים לימודי גימולוגיה במעבדות הטובות ביותר בארץ כגמולוגית אני מעריכה ובודקת את תכונות המינרלים והקריסטלים ויהלומיםכגמולוגית עצמאית ביקרתי במכרות בעולם ורכשתי עבור לקוחותיי אבני חן והלומים ,התמחות בליטושים מיוחדים ואבני נדירות".

תארי את אופן העבודה שלך?

כצורפת ומעצבת תכשיטים אני מייצרת קולקציות תכשיטים בהשראת תכשיטים עתיקים מימי קדם וטכניקות צורפות קלאסיות ועתיקות כגון ריקועים ועבודת יד.

מעצבת תכשיטים בעיצוב והתאמה אישית הן מבחינת סגנון ובפן הרוחני ,התכשיטים שאני מעצבת צריכים להיות נעימים ונוחים לשימוש ולשמח את מי שעונד אותם.

במהלך השנים התמחתי בחידוש ,תיקון ותיקשור תכשיטים עתיקים התכשיטים אוגרים אנרגיה של האדם שענד אותם וכשאני אוחזת בהם נפתח 'מסךמול עיני ואני רואה ומרגישה את הסיפור של אותו תכשיט ,לדוגמא סיכת דש מזהב ויהלומים שהגיע אליי במצב שחיקה מבלי שהלקוחה תדע שהיא עם יהלומים ,חוץ מזה שירשה את הסיכה לא היה מידע על הסיכהלאחר תיקשור התכשיט התברר שהיהלומים נקנו הרבה לפני ייצור הסיכה ,מתי הסיכה יוצרה ועבור מי נתפרה בתוך מעיל והוסתרה כל מלחמת העולם השניה בגרמניה הסיכה עברה חידוש טוטאלי והלקוחה הצליבה את המידע שהגיע אליי וכך נסגר מעגל ומתחיל חדש.

בהתאמת אבני חן ומינרלים ללקוחותי אני לומדת את הצרכים הנפשיים והפיזיים ומשתדלת להגיע להתאמה מדוייקת ,לרוב הלקוחות נמשכות/ים לאבן מסויימת באופן אינטואטיבי מתוך ידיעה פנימית מה הכי נכון וטוב עבורם"

צילום איציק קנטי

בתיקשור וחידוש תכשיטים עתיקים באיזה אופן הן מגיבות ?

זה מרגש אותם מאודהדבר נותן ערך מוסף לתכשיט ויכול לסדר ולסגור נקודות שהיו פתוחות במשפחההרבה פעמים נוצרת סגירת מעגלהתכשיט מקבל את האנרגיה של האדם העונד אותו ולעיתים קורה שאדם מקבל תכשיט ורוצה לענוד אותואך שהתכשיט לא מתאים לו מבחינה אנרגטית ויש להעבירו לייעוד חדש כגון עיצוב חדש ו/או טיהור אנרגטיאני עושה זאת דרך עיצוב התכשיט בצורה מודרנית ושילוב של התקשור בכל התהליך.

צילום איציק קנטי

מדוע אנשים רואים ערך בתכשיט?

משחר ההיסטוריה האנושית בני האדם מתקשטים ומתגנדרים ומאידך תכשיטים שימשו בימי קדם וגם היום כקמעות ,כאביזר הגנה או ריפוי כלי להתפתחות רוחנית או נפשית וריפוי פיזי. מעבר לכך,תכשיט הוא נכס כספי ובעל ערך זהב וכסף הינם מתכות אצילות ויקרות שנסחרות בשווקים מאז שבני האדם גילו אותם.

צילום איציק קנטי

עוד מימי קדם לקריסטלים ומינרלים יש מקום מיוחד באנושות כיוון שקריסטלים ומינרלים הינם תוצרת של הטבע והם מרכיבים יסודות דומים להרכב גוף האדם כמו אבץ ,סידן ,ברזל ועוד יש תכונות רבות לקריסטלים ומינרלים כמו הולכת חשמל והעלאת תדרים ,אנרגטיות ומגנטיות ..השימוש בהן רחב מאוד 

מימי הכוהן הגדול בבית המקדש שענד את שניים עשר אבני החושן שיצגו את שבטי ישראל ובאמצעותם תיקשר עם כוהני השבטים ועד האיפור הכחול של קלאופטרה המצרית ,פנינים להקלה על הריון ולידה אצל הסינים ,ענבר לריפוי בצפון מערב אירופה ,טורקיז להגנה בפרס וטורקיה ועוד ועודקריסטלים ומינרלים מלווים אותנו מאז ומתמיד והשימוש בהם אין סופי.

צילום איציק קנטי

טיפ לאוהבי תכשיטים?

"תכשיט איכותי הוא תכשיט שעשוי ממתכת איכותית ואצילה (שהגוף לא דוחה ומקבל באהבה)ומשובץ באבני חן ויהלומים כל המרכיבים הללו יעידו על תכשיט שעומד בשחיקת הזמן והמקום ,תכשיט איכותי ישרוד מאות שנים ולא יפגע מאקלים או בלאי .

תכשיט צריך לשמח את העונד/ת ולכן יש לבחור בעיצוב נוח ונעים לענידה ובעיקר ללכת אחרי רצון הלב ולהיות קשוב/ה 

WWW.ABIGAIL-JEWELRY.COM

הוספת תגובה

הוספת תגובה