עמוד הבית » " למה המערכת החיסונית, לא מצליחה לנקות את הסרטן?"

" למה המערכת החיסונית, לא מצליחה לנקות את הסרטן?"

צילום: pexels
זמן מסע, סיפורי הבראה יוצאי דופן, פגישה שישית

גאיה מספרת שהיא החלה לעשות הרבה מדיטציות ודמיון בעצמה אשר הפיח בה תקווה, שאולי הסבירות שהגידולים ייקטנו. עוד הוסיפה את  פיטריית מרפא, לשאר תוספי הצמחים שהיא נוטלת. בנוסף, החלה באופן מודע לסמוך על גופה שידע לרפא אותה ולחזק אותה. והתהליך האישי והפנימי שהיא עוברת היא הגיעה למסקנה שעד כה טרם  מצאה את הדרכה.

לצד המדיטציות גאיה הגיעה לבדיקת סיטי, נאמר לה שהגידולים מעט גדלו, ויחד עם זאת בנימה אופטימית  שלפוחית השתן נראית טוב, ומתרוקנת עד הסוף זה בהחלט צעד קדימה למזער את המחלה.הרבה מהפגישות שלנו נעשות ע"י מדיטציה להרפייה עמוקה לצד שיתוף הדמיון המודרך לתהליכי הריפוי. אלו הם הרגעים קסומים של שקט וחיבור לחוכמת הגוף. שם  זה קורה הריפוי האמיתי והאנרגטי.

צילום: pexels

הסיפורים שעלו בטיפול המלווים בכעסים, אך זה קורה? 
גאיה שואלת את עצמה, האם היא משלה את עצמה? כל פעם שהיא שומעת על אנשים שמתים ממחלת הסרטן. נשאלת השאלה שחוזרת על עצמה כל פעם מחדש "מדוע מערכת החיסון לא רואה את הסרטן, ומנקה אותו?"

הוסיפה שביומיים האחרונים היציאות היו קשות מנשוא אשר גרמו לטחורים. והסירוב להאמין שיש לה יכולת פנימית יכולה לרפא את עצמה. מכאן, היא רוצה משהו שיחזק לה את האמונה לכן, והיא רוצה לפגוש את ד"ר גאנט מיכאל, שריפאה את עצמה מסרטן, וכתבה ספר על הדרך שלה לריפוי עצמי. התבוננתי בה בחיוך מלא עם רוך והמון אהבה, שזה רעיון נהדר.בדמיון המודרך, הבאנו אור מרפא לגידולים ולגוף. בסיום התרגול, גאיה אמרה, שהיא מרגישה כאילו הכניסו לה סוללה. לדבריה:" אני מרגישה שהטענת אותי באנרגיה כל כך טובה". ויצאה מהמפגש מחייכת ומוארת.

צילום: pexels

אני הכותבת, מרגישה מבורכת, שיכולתי להביא קצת אור, שלווה וחיוך לגאיה. שהגיעה טרודה, מתוסכלת וכועסת, ויצאה שכל עולמה מונח על כף ידה.שינוי מצב התודעה מאפשר לריפוי העצמי לקרות.

אנשים שואלים אותי, אם זה לא קשה ומאיים המפגש עם אנשים שמתמודדים עם סרטן. אני עונה, "אני אוהבת את העבודה שלי, אני מרגישה, שאני תורמת לאיכות החיים של המטופלים שלי, שמתמודדים עם דברים מאוד לא קלים. ואם אני מצליחה אפילו רק לעזור להם לשפר את מצב הרוח, זה המון במצבים המורכבים והמתאגרים".

צילום: pexels

אני גם יודעת (ואת זה אני אומרת בסוגריים) שזאת הדרך הטובה להבראה. יחד עם הטיפולים הקונבנציונאליים והמטופל במקביל  יגייס את האמונה בכוחות הריפוי העצמיים שלו, לטובת הריפוי שלו התוצאה תהיה מטיבה הן גופנית ורגשית.

אני מאמינה, שלכל אדם מתאימה הדרך שמיוחדת רק לו. והוא זה שיודע מה טוב בשבילו. והמסע, הוא מציאת הדרך, וההתמדה בדרך. ועל זה עוד אכתוב מתישהו בהמשך.