עמוד הבית » המצעים שיגרמו לכם לשינה ערבה

המצעים שיגרמו לכם לשינה ערבה

מצעי ג'רסי של סוהם 449ש"ח, צילום: יחצ
הנחנאלי הינו אחד הסממנים של הגעת הסתיו למחוזותינו. זהו הרגע שבו אני מכינה את הבית להתארגנות לקראת החורף.

התארגנות כוללת, החלפת כריות, ניקוי יבש של השמיכות והפוכים ורכישת מצעי כותנה בחדרי השינה. בחירת המצעים בחדר שינה ואיכות המצעים אצלי הם בעלי חשיבות במעלה הראשונה ובעידן הטכנולוגי ובקלילות ניתן לרכוש דרך האתר מגוון עצום של מצעים.

בבחירת מצעים יש לקחת בחשבון את טיב איכות הבד והאריגה הצפופה אשר יוצרים רוך ונעימות מרבית בבד. בד הכותנה הוא בד נושם קל לכבסו ומתאים לאקלים הישראלי. בנוסף, ישנה חשיבות לבחירת צבעי המצעים לחדר השינה. צבעים רכים ולבנים מעניקים תחושה של רוך ורוגע בחדר השינה כמו בבתי מלון. צבעים כהים מעניקים תחושה של דומיננטיות בחדר. בחירתי למצעים היתה קלה ניכנסתי לאתר של סוהם המתמחה במצעים איכותיים ויוקרתיים, עברתי באתר, סימנתי את המוצרים שאני אוהבת כמובן חלק מהבחירה שלי מצעי ג'רסי שתמיד נראים יוקרתיים גם לאחר שימוש ארוך שילמתי ולאחר כמה ימים ספורים הגיע שליח עם המוצרים. ובטח את שואלים אך המצעים? אז ככה.. ראשית המצעים יפים, נעימים, מלטפים את הגוף פשוט קפצתי למיטה אחרי יום עבודה מפרך ושקעתי בשינה טובה.

המותג סוהם, המתמחה במכירת מזרנים איכותיים ומצעים יוקרתיים העשויים מכותנה מצרית המגיעה בקולקציית מצעים יוקרתיים מכותנה ארוכת סיבים סרוגה, הנקראים גם מצעי ג׳רסי (על שם האי). הקולקציה כוללת סטים בתשע מידות שונות, ובצבעים שונים. לצד הצבע הלבן העל-זמני, תכלול הקולקציה סטים בצבעים עדינים לצד מגוון צבעים עזים (כחול כהה, בורדו ואפור כהה). במצעי הג׳רסי חוטי הבד נצבעים בצבעים אקולוגיים עוד לפני הסריגה, אשר מעניקים להם צבעים ססגוניים במיוחד, אשר שומרים על גוונם לאורך זמן.

צילום: יחצ

המצעים הסרוגים כאמור, עשויים 100% כותנה ארוכת סיבים איכותית, המאפשר שימוש בחוטים דקים במיוחד. ככל שהחוטים דקים יותר והסריגה צפופה יותר, כך נוצר מגע חלק ומעודן יותר. במצעים אין חוטים הארוגים שתי וערב, אלא חוט אחד בלבד שחובק את עצמו בלולאות שוב ושוב. לכן, בשונה מספירת החוטים המוכרת בבדים ארוגים, המדד לצפיפות החוטים בבדים סרוגים נקרא ׳גייג׳׳ (Gauge) – והוא מייצג את מספרן של עמודות הלולאות באינץ׳ אחד של בד.

המצעים עשויים מבדים מעודנים במיוחד – בגייג׳ 28 (הטווח הרגיל עבור מצעים הוא בין 24 ל-28 עמודות לאינץ׳, כאשר צפיפות נמוכה מ-24 משמשת לבדים גסים יותר, כמו פוטר, ובדים בצפיפות גבוהה מ-28 הם כה עדינים וקלי משקל שכבר אינם מתאימות למצעים, ומשמשים לרוב ליצירת לבוש אינטימי).

  • יתרונות בד ג'רסי: מעצם טבעו של בד סרוג, מצעי ג׳רסי הם אלסטיים וגמישים, העשויים מ-100% כותנה וללא שימוש בסיבי ניילון או אלסטין נמתחים כלל.
  • מצעי ג׳רסי אינם מצריכים גיהוץ, לעולם, ומרגישים רכים ונעימים גם לאחר שימוש לטווח הארוך.
  • חוטי הכותנה במצעים סרוגים נמתחים ומשנים את צורתם בתגובה לתנועה, וכך מניעים זרימת אוויר דרך הבד – כמו בחולצות ספורט מבד סרוג (הנקראות באנגלית jersey, שכן הן עשויות מאותו סוג בד). הנותן את התחושה המאווררת כל כך וגם מעניק לבדים הסרוגים תכונות נידוף לחות מוגברות ביחס לבדים ארוגים, והופך אותם למתאימים מאוד לקיץ.
  • המצעים מתאימים גם לחודשי החורף, שכן לפני שנכנסים למיטה, בהיעדר תנועה, לולאות הכותנה כולאות בתוכן כיסי אוויר קטנים היוצרים שכבת בידוד תרמי.
  • בדי ג׳רסי מכותנה ארוכת סיבים חשופים פחות לבעיות הנפוצות בבדי ג׳רסי בדרגות איכות נמוכות יותר: כיווץ, והתכדררות בכביסה.

החל מ- 449 שקל לסט זוגי מלא (סדין זוגי, ציפה זוגית, וזוג ציפיות – למידה 120-200 ס"מ).

להשיג באתר סוהם www.soham.co.il

 

תגובה

הוספת תגובה