עמוד הבית » המתנות השוות בשבילך, לטיפוח הגוף והעור

המתנות השוות בשבילך, לטיפוח הגוף והעור

SABON מארז טיפוח 24 מתנות קטנות מחיר 249 שח צילום רונן מנגן
לרגל חג ראש השנה, אספנו במיוחד בשבילך מארזים לטיפוח הגוף והעור ולהתחיל את השנה החדשה קורנת וזוהרת.

הקולקציה החדשה של SABON לראש השנה 2020  עולם חדש של מתנות- ממלכת פיות קסומה, עמוסה בזיכרונות ילדות.

קולקציית ראש השנה 2020 שואבת את השראתה מעולם האגדות, סיפורי הילדות הרחוקה שפתחו שער אל עולם הדמיון: בממלכת המתנות הקסומה של SABON כל מתנה שנפתחת, היא כמו סיפור חדש שמתחיל, חושף צבעוניות מלאת חיים, ניחוח משכר ופינוקים קטנים, כמילות קסם של אהבה ואושר.

מהפרט הקטן ביותר אל המתנה המרהיבה מכולן- הקולקציה החדשה הופכת כל רגע מהחג להיות כזה שזוכרים לנצח. המתנות ארוזות בקופסאות יפהפיות הקשורות בסרטי סאטן וכשפותחים אותן נתקלים ברשרושו של נייר המשי היוקרתי…חוויה. בחג הזה, הילד שבכל אחד ואחת מאיתנו יגלה את ממלכת המתנות הקסומה של SABON וכל חלומות החג שלו יתגשמו.

לרגל השקת הקולקציה החגיגית נרקח ניחוח חדש, SUGAR PLUM, ניחוח חגיגי של שזיף מתקתק עם תווים פרחוניים רכים.הניחוח שואב את השראתו מפריחת השזיף וליבו מורכב מתווים פרחוניים לאפקט רך ומנחם אשר מסתיים בבסיס של מושק וסנדלווד עציים וחושניים.

SABON מארז לחג SUGAR PLUM  צילום רונן מנגן

 מוצרי קוסמטיקה וטיפוח מחלב נאקות "חלב בראשית" 

המוצרים מתבססים על חלב הנאקה בשילוב שמנים אתריים וצמחי מרפא החברה מציעה קרמים לשימוש יום יומי, קרמים טיפוליים, סרומים, שמפו, סבונים ושמן לעיסוי.הקרמים והסבונים מכילים 30% חלב נאקה ואילו הסרומים והשמן לעיסוי מכילים 10% חלב נאקה.

מארז ראשון- כולל 3 מוצרים: 
2 קרמים בגודל של 50 מ"מ (לבחירה 2 מתוך 4 – קרם לגבר לאחר גילוח או קרם לילה או קרם לעור יבש או קרם פנים)
מוצר נוסף בגודל 250 מ"מ ( לבחירה אחד מתוך השניים סבון נוזלי או שמפו)
 
מארז שני כולל 5 מוצרים –
5 קרמים בגודל של 15 מ"מ ( לבחירה 5 מתוך 7 – קרם לגבר לאחר גילוח או קרם לילה או קרם לעור יבש או קרם פנים, קרם קלאסי, קרם פסוריאזיס, קרם משכך כאבים)
מחיר המוצר – כל מארז עולה 150 ש"ח

לרכישה טלפונית  077-3295116 או באתר https://milk-from-eden.co.il/

משלוח בעלות נוספת של 30 ש"ח ( תוך 5 ימי עסקים)

מוצרי טיפוח של חברת  JEUNESSE GLOBAL  

קומפלס לחות ליום : מהסדרה המובילה LUMINESCE  של חברת מוצרי האנטי אייג'ינג והתזונה המתקדמת "JEUNESSE GLOBAL"  תכשיר לחות המרווה את העור בחיוניות  באמצעות תמיכה ביכולתו הטבעית של העור לחדש את מצבורי הלחות שבו. תכשיר הלחות אינו שומני, נספג במהירות עם המריחה ומתבסס על הטכנולוגיה המתקדמת, החדשנית והעדכנית ביותר. מיוצר מרכיבים טבעיים בלבד, היפואלרגני ונבדק ומומלץ על ידי דרמטולוגים ברחבי העולם.

תכולה : 30 מ"ל / מחיר מומלץ לצרכן : 320

סרום לחידוש תאים LUMINESCE  

סרום לחידוש התאים מהסדרה המובילה Luminesce  של חברת מוצרי האנטי אייג'ינג והתזונה המתקדמת,הינו מוצר מהפכני המסייע להפחית למינימום את המראה של קמטים על העור ובכך להשיב לו מראה בריא יותר, צעיר יותר וקורן יותר. הסרום מכיל נוסחה בלעדית המוגנת בפטנט, אשר אושרה על ידי רופאים ומגובה במחקרים ובבדיקות קליניות. הסרום הינו היפואלרגני, נטול פרבאנים, מבוסס על רכיבים טבעיים לחלוטין ומכיל מסנן קמטים טבעי, השומר על גמישות ומוצקות העור.

תכולה: 15 מ"ל / מחיר מומלץ לצרכן: 620 ₪

חברת הטיפוח הבינלאומית Moroccanoil, ערכות חג 

הערכות מגיעות ב-3  אופציות בהתאם לסוג השיער ליצירת מראה מטופח בריא ויפה לאורך כל ימות השנה.

הערכה השיקום מכילה את המוצרים הבאים:

שמפו משקם 250 מ"ל
מרכך משקם 250 מ"ל
מסכת שיקום 250 מ"ל
שמן טיפולי 50 מ"ל

הטבה מיוחדת לחג 350 ש"ח במקום 450 ש"ח

להשיג במספרות וחנויות מורשות

ערכת לחות של Moroccanoil צילום יחצ חול

מגוון מארזי טיפוח לנשים וגברים של הרבלייף 

מוצרים מסדרת  Herbalife skin- הכוללת 11 מוצרים, המכילים ויטמינים ומינרלים רבים, כמו גם תמציות צמחים איכותיות ושמנים אתריים. כל המוצרים אינם מכילים פאראבנים או גופרית, ולא נוסו על בעלי חיים. כמו כן, מוצרי טיפוח מעולם הרחצה מסדרת Herba Aloe המכילים את כל היתרונות של מיץ אלוורה טבעי ומעניקים הזנה חיצונית נכונה לשיער ולגוף למראה מיטבי ולשמירה על הופעה בריאה וחיונית!

בין המארזים המוצעים:

Kiehl's משיק מארזי חג חגיגיים ומפנקים לנשים ולגברים.

מותג הטיפוח הניו-יורקי המשווק מוצרים איכותיים לטיפוח הפנים, הגוף והשיער, משיק לקראת חג ראש השנה מבחר מארזי מתנה חגיגיים ומפנקים בניחוחות משכרים. מארזי החג מיועדים לגברים ולנשים ומוצעים במארז יוקרתי. וגם מארזים בהתאמה אישית לכל אחד.

בנוסף, מציעה רשת קיל'ס הזמנה עד הבית – מזמינים את המוצרים שאתם בוחרים והמשלוח מגיע תוך 72 שעות בטלפון: 052-3870441 . *משלוח חינם בקנייה מעל 500 ₪.

 

מארז ביוטי מולטי ויטמין

מארז מתנה שלהמותג קוסמטיקה HL הסדרה כוללת שלושה ממוצרי סדרת מולטי ויטמין המתאימה למגוון רחב של נשים: סרום מולטי ויטמין
עשיר בוויטמינים חיוניים, קרם יום עשיר התורם להזנת העור וסבון , קלינזר עדין המועשר במיליקפסולותהמכילות ויטמינים ומשמש לניקוי יסודי של עור הפנים. סדרת המולטי ויטמין מבית המותג פועלת להמרצת העור, הזנתו ולהאטת תהליך ההזדקנות (אנטי אייגינג). המוצרים מגיעים במארז מהודר  מחירו: 570 שקלים

מארז לחות והזנה
צילום אורי גרון

סט מיני נועה קירל

מוצרי עיצוב מקצועיים לשיער עם הסט לכבוד החג MINI SET למתחילות או רק לטאצ' אפ מיני מחליק, מיני מסלסל ומיני מייבש שיער באיכות הזהה למוצרים המוגדלים לכניסה בטוחה לעולם עיצוב השיער, או שימוש כערכת נסיעות וטאצ' אפ למנוסות. מגיע עם ערכת סטיילינג יוקרתית הכולל פאוץ' מהודר וייחודי,להגנה מפני החום.

צילום יחצ

מחיר: 595 שקלים ניתן להשיג באתר בלבד.

פרטים באתר : www.HL-Labs.co.il

מסכות בד מעוצבות של גואפו – guapo

המסכות עשויות מכותנה איכותית וידידותית לעור הפנים, בעלות כיס פנימי להשחלת מסיכה כירורגית להגברת ההגנה ומתאמי מידה ליצירת נוחות מקסימלית בהתאם למבנה הפנים ועכשיו גם מוצע באתר גיפט קארד, כך שמקבל המתנה יוכל לבחור בעצמו את העיצוב שמתאים לו. את סכום הגיפט קארד קובע מזמין הכרטיס על פי התקציב שלו.

 

החל מ 50 ש"ח להשיג באתר www.guapo-fashion.net

מארז חגיגי של דוקטור עור, המארז מכיל את נוסחת DERMO-COMPLEX

תחליף גוף קלאסי בניחוח מאסק, תחליב רחצה , קרם ידיים אנטי אייג'נג, קצף לניקוי הפנים, מגבוני ניקוי והסרת איפור
לפנים ולעיניים, ג'ל ניקוי פנים קלאסי היפוארגני.
מארז ד"ר עור
צילום יחצ

מחיר: 84.90 ₪ בלבד במקום 142 שקלים. ניתן להשיג באתר דוקטור עור

הוספת תגובה

הוספת תגובה