עמוד הבית » הסקנדינבים כובשים את המשרדים

הסקנדינבים כובשים את המשרדים

חברת מיידסק, שפיים, צילום יחצ
מים רבים זרמו בנהרות סקנדינביה מאז התקופה הוויקינגית, אך גם בתחילת העשור השלישי של המאה ה-21 מוסיפים הסקנדינבים לכבוש, הפעם בגזרת העיצוב וניכר שהסגנון הסקנדינבי רק מוסיף לצבור תאוצה.

אם עד כה הורגלנו לראות את הסגנון הנקי והטבעי מככב בחללים הביתיים, כיום הוא כובש גם את חללי העבודה והמשרדים שזוכים הודות להם לכסות מרהיבה, חדשנית ומעוררת השראה.

מותג האיכות Steelcase, המיובא ארצה על ידי חברת My Desk ,מציג קולקציית ריהוט משרדי באינטרפרטציה ביתית שעוצבה עבורם על ידי חברת Bolia הדנית זוכת הפרסים, העונה בדיוק על ההגדרה.

חברת מיידסק, שפיים,
צילום יחצ

קולקציית Steelcase X Bolia נוצרה תוך הבנה כי בחללי העבודה המודרניים דרושים מרחבים מעוצבים וקונספטואליים באוריינטציה ביתית נינוחה ומזמינה.

הפרטים רחוקים מלהראות משרדיים בהגדרה. הם מעוצבים בקפידה, בקו נורדי מודרני ועכשווי, רך, נגיש ומתוחכם אף יותר מהעיצוב הסקנדינבי המסורתי.

חברת מיידסק, שפיים,
צילום יחצ

ניכר כי עיצוב הפריטים מושפע ממורשת העיצוב הסקנדינבי ועם זאת הם זוכים לאדפטציה המותאמת לכאן ועכשיו. הקו הפשוט והפרקטי, האיזון המדויק בין מסות ונפחים והשימוש בחומרים הטבעיים, כולם מאפשרים לכל אלמנט להפוך ל- pieceמונומנטלי שמכניס למרחב ממד חמים, מלכד ומזמין.

להשיג באולם התצוגה של חברת My Desk בקיבוץ שפיים טלפון: 09-9535100 אתר www.mydesk.co.il

הוספת תגובה

הוספת תגובה