עמוד הבית » קינוח חגיגי, יין ו..פינוקים

קינוח חגיגי, יין ו..פינוקים

מוסר פלנצה פטריקס פתח תקווה צילום דניאל לילה
חגיגה שלא תרצו לפספס מחכה לכם בPATRICK'S פתח תקווה: 2 כוסות יין וקינוח מיוחד ליום האהבה שיבטיחו לכם ערב רומנטי במיוחד. 13,15/02/2020

פטריקס PATRICK'S פתח תקווה מזמין אתכם לכבוד יום האהבה החל ב14.02 לסופ"ש רומנטי במיוחד עם קינוח שוקולד על מצע של קראמבל פריך, קרם "מסקרפונה" קטיפתי עם שבבי שוקולד מריר,  שבליבו קרמו פטל, בציפוי קריספי של שוקולד לבן ופטל לצד שתי כוסות יין לבחירה במחיר של 89 ₪ בלבד (בימים חמישי ה13.02 ובמוצ"ש ה-15.02)

פטריקס פתח תקווה מציעים תפריט  עשיר במנות שף מובחרות, המבוססות על דגים טריים, בשר איכותי טרי, בצק שמוכן ונפתח במקום, לצד מיטב הירק העונתי. כך לדוגמה, תוכלו ליהנות ממוסר פלנצ'ה ופירה כמהין, לזלול מנות עממיות יותר מהמטבח האירי, כמו נקניקיה בתפו"א עם תיבול מיוחד המתאים למי שנמנע מגלוטן, עראיס בהשראת "אל זעים" בנצרת עם בשר, צנוברים ותיבול דומיננטי (מוגש עם צ'יפס דק במיוחד) ועוד.

בפטריקס פתח תקווה תוכלו ליהנות מלא פחות מאשר 26  סוגי בירה מהחבית, עוד מבחר ענק של אלכוהול איכותי כשלצדו תפריט פיוז'ן, המשלב מאכלים מהמטבח האירופאי לצד מאכלים מהמטבח המזרח-תיכוני כמו לדוגמה: מנת השניצל'ס, מנת האנטריקוט לצד עראיס בשר, חציל בטחינה, צ'יפס בטטה ועוד.

סלט עגבניות ומרגז פטריקס פתח תקווה
צילום דניאל לילה
עראיס בשר פטריקס פתח תקווה
צילום דניאל לילה
פוקצה בתנור אבן פטריקס צילום דניאל לילה

סופ"ש רומנטי בPATRICK'S פתח תקווה 13-15.02.2020 -כשר

מומלץ להזמין מקומות מראש !!!

לפרטים נוספים :https://patricks-rooftop.co.il/

Patrick’s- Irish Pub & Fine Kitchen כשר רחוב תוצרת הארץ 4, ‏פתח תקווה, ‏‎ 03-5277070

הוספת תגובה

הוספת תגובה