עמוד הבית » העולם התוסס של סדרת צבעי השיער של מותג היוקרה פליפ מרטינס

העולם התוסס של סדרת צבעי השיער של מותג היוקרה פליפ מרטינס

צילום: עצמי
עולם צבע השיער תמיד היה תחום דינמי ומתפתח ללא הרף, בו צצות כל הזמן טרנדים וטכניקות חדשות. בין התורמים הבולטים לתחום זה, סדרת צבעי השיער של מותג האיטלקי פליפ מרטינס אשר זכה לתשומת לב משמעותית בשוקמוצרי טיפוח ושיקום השיע, טיפול מקצועי בקרקפת בישום וטיפוח עור הגוף.

סדרת צבעי השיער האורגניים החדשה כבשה את מעצבי שיער וגם לקוחות כאחד. העולם הכובש את  סדרת צבעי השיער PHILIP MARTINS, ונחקור את מקורותיה, תכונותיה הייחודיות וההשפעה על תעשיית המספרה.

מקורות והשראה:

סדרת צבעי השיער של פליפ מרטינס מגיע עם ניסיון של שנים בתעשייה והחליט לאתגר את נורמות צבע השיער המסורתיות וליצור סגנון ייחודי שיבדל את עבודתו מהשאר. שואב השראה ממדיומים אמנותיים שונים, כולל אופנה, ביוטי, טבע ואמנות חזותית, הוא יצא למסע לפיתוח סדרת צבעים אורגניים,טיפוח שיער וטיפול בקרפקפת בעלי טכנולוגיה חדישה וללא מלחים  לצד איכות ללא פשרות ויצר מוצרי שיער פרימיום בוטיקי.

צילום: עצמי

תכונות ייחודיות:

מה שמייחד את סדרת צבעי השיער של PHILIP MARTINS הוא הדגש שלה על גוונים מרהיבים, המושכים את העין ושילובי צבעים לא שגרתיים. הטכניקות החדשניות המותג משלבות גוונים נועזים, שיפועים רב ממדיים ומיזוג חלק, וכתוצאה מכך אפקטי צבע בולטים וייחודיים. הסדרה מציעה מגוון רחב של אפשרויות למי שמבקש לבטא את האינדיבידואליות שלהם דרך השיער ברמה הבינלאומית.הסדרה ידועה בזכות יכולתה להתנסות בצבע בדרכים חסרות תקדים תוך שימוש בשיער של הלקוחה כקנבס לביטוי אמנותי. בין אם מדובר במעברי שיפוע המזכירים ציור אימפרסיוניסטי או דפוסים ארוגים מורכבים בהשראת טקסטיל אתני, הסדרה מציגה את האפשרויות הבלתי מוגבלות של צבע שיער .

גישת החברה: 

היבט נוסף שראוי לציון בסדרת צבעי השיער הוא האופי השיתופי שלה. המותג מאמין בתוקף בשיתוף הלקוחות בתהליך היצירתי, עידוד דיאלוג פתוח והשתתפות פעילה. על ידי הבנת האישיות, ההעדפות וסגנון החיים של הלקוחות, הצוות שלו מתאימים כל שינוי בצבע שיער באופן אישי, ומבטיחים שהתוצאה הסופית משקפת את החזון של הלקוח ובמקביל פורצת גבולות יצירתיים לצד טיפוח ושיקום השיער.

צילום: עצמי

השפעה על תעשיית המספרות:

אי אפשר להמעיט בהשפעה של מוצרי השיער על תעשיית המספרות. הגישה הלא שגרתית והמסירות שלה לחדשנות נתנו השראה לאינספור מעצבי שיער ברחבי העולם ובארץ  לאמץ טכניקות עבודה ברמה אירופאית ללא פשרות. הבא לידי ביטוי במחיר ה"לא סטנדרטי".הכוונה לכך, אין הנחות על המוצרי פרמיום. הסדרה עוררה מגמה רחבה יותר לחופש אמנותי, ועודדה אנשי מקצוע לראות במוצרים לא רק מוצר צבע אלא חוויה יוקרתית במספרות המורשות ולהעניק לכל לקוחה ביטוי עצמי ולא כטיפול פשוט.

צילום: עצמי

לסיכום:

מוצרי השיער חוללה מהפכה בעולם צבע השיער בגישה הנועזת והאמנותית שלה. באמצעות הגוונים התוססים שלה, טכניקות הדמיון והתהליך השיתופי, הסדרה הגדירה מחדש את אפשרויות השיער כמדיום לביטוי יצירתי. ככל שההשפעה של פליפ מרטינס ממשיך לגדול ולהתרחב בעולם, אנו יכולים לצפות לחידושים נוספים ותמורות צבע שובות לב שיופיעו, שיכבשו הן את תעשיית המספרות והן את אלה המבקשים להשמיע אמירה נועזת עם השיער שלהם.

כל המוצרים ללא אמוניה וללא ניסויים בבעלי חיים.

צבעי השיער החדישים הושקו באירוע יוקרתי בסביון אל מול מעצבי שיער וספקים.