עמוד הבית » אנה זק בסדרת איפור קייצית

אנה זק בסדרת איפור קייצית

SACARA מוצרים חדשים בקולקציית אנה זק צילום: קית גלסמן
אנה זק בשיתוף רשת הביוטי SACARA משיקים לקיץ 2023 את סדרת מוצרי איפור חדשים, המצטרפים ANNA ZAK By SACARA.

לקולקצייה הפופולרית נוספו מהיום  3 מוצרים חדשים אשר נבחרו בקפידה עפ"י מוצרי האיפור המזוהים עם אנה זק, סגנונה האישי, הסטייל שלה וההשראות שהיא אוספת. עם כל זה יצרה קולקציית איפור יוצאת דופן, תוך שיתוף פעולה מלא בתהליך הפיתוח של המוצרים, החל מבחירת הגוונים ועד נראות האריזות.

ברונזר (Sunset kiss multi shine bronzer המגיע בגוון אחיד במרקם אבקתי, מתאים למגוון רחב של גווני עור. הברוזנר סימן ההכר של הקיץ ובעל מרקם קליל ונעים, יוצר מראה מראה זוהר ושזוף.

ברונזר קולקציית אנה זק ,צילום:קית גלסמן

מחיר לצרכן – 25 ₪.

סומק (2 Make you blush ) גוון חדש בעל מרקם קרמי, קטיפתי. נוח למריחה ויוצר מראה זוהר ומתוחכם, מיוד. מותאם לטצאפ' מהיר במהלך היום.

סומק קולקציית אנה זק ,צילום: קית גלסמן

מחיר לצרכן: 20 ₪.

פלטת צליליות לעיניים ( I'm pop star )  8 גוונים חדשים בפיגמנט וטקסטורה עוצמתי. הפלטה מורכבת משמונה גווני ניוד אופנתיים: חום נייטרלים 4 בגימור מאט ו4 בגימור משי.  הפלטה מתאימה לשימוש יום יומי, לאיפור ערב או לאירועים, ומתאים לכל גווני העור.סופר טרנדי.

SACARA פלטת צליליות קולקציית אנה זק צילום: קית גלסמן

מחיר לצרכן: 39.90 ₪.

הקולקצייה האיפור של אנה זק זכתה בתחרות "מוצר השנה" לשנת 2023הממחיש את האמון של הלקוחות.והיא כוללת 20 מוצרי איפור במגוון עשיר של גוונים, גימורים ובעיצובים אופנתיים, לפי המגמות והטרנדים העכשוויים לצד מוצרים קלאסיים, כולם מאסט בכל תיק איפור. על כל המוצרים מתנוססת החתימה האישית של אנה זק:  ANNA ZAK והמביאה לכל חובבת איפור קולקצייה רחבה שכולו סופר טרנדי לצד מחיר נגיש לכל כיס ובזמינות גבוהה בכל רחבי הארץ.

את מוצרי החדשים ניתן להשיג  בכל סניפי רשת SACARA

ברחבי הארץ ובאתר און ליין: www.sacara.co.il