עמוד הבית » הפטנט החדש: תוספי תזונה בגומי לעיסה

הפטנט החדש: תוספי תזונה בגומי לעיסה

צילום: אור קפלן
פטנט עולמי פורץ דרך מבית סופהרב, מאפשר מהיום דרך קלה ונוחה לצרוך ויטמינים ומינרלים בגומי לעיסה. אם אתם צורכים ויטמינים ותוספי תזונה, כדאי שתכירו את השחקן החדש בעולם תוספי הבריאות . Tab in Gum קל, פשוט, טעים ובריא !!!

חברת סופהרב משיקה בימים אלו את סדרת תוספי התזונה החדשה "טאב אין גאם" ומציעה חווית צריכה חדשה וכיפית עבור הצרכנים ובמיוחד עבור אלו המתקשים להתמיד בנטילת תוספי התזונה שלהם לאורך זמן.

נמאס לכם לבלוע כדורים?

תוספי התזונה שאנו צורכים למען שמירה על בריאותנו, מגיעים ברוב המקרים בצורת כמוסות או טבליות גדולות וקשות לבליעה ובחלק מהמקרים, גם עם ריח לא נעים או טעם לוואי. ישנם צרכנים המתקשים להתמיד בנטילת תוספי התזונה, כמו נשים בהריון, קשישים או אנשים המתקשים בבליעת כדורים. אם אתם נמנים בין אלו המכירים בחשיבותם של תוספי התזונה לבריאות, אך מתקשים להתמיד לאורך זמן, תשמחו לגלות שמהיום אפשר אחרת.

הפטנט החדש שאתם חייבים להכיר

הפטנט החדש הוא למעשה טבליה לעיסה, המכילה מינונים אפקטיביים, שעטופה בציפוי של גומי לעיסה, בטעמי פירות טעימים בכיף לצרוך. יתרון חשוב נוסף של הציפוי הייחודי, הוא בכך שהוא גם שומר על איכות הרכיבים שבפנים ומגן עליהם מפני חמצון. כך אתם בעצם מקבלים תוסף תזונה איכותי, שלא מצריך מים וסופסוף תוכלו לשמור על הבריאות ואפילו להינות מזה.

מהיום כבר לא צריך להתפשר!

סדרת Tab in Gum מציעה שילוב מנצח: גם דרך נוחה וטעימה לצרוך תוספי תזונה וגם חומרי גלם איכותיים במינונים גבוהים. פטנט עולמי חדש שמשנה את כל מה שהכרנו עד היום והופך את צריכת הוויטמינים לחוויה טובה, שכיף וקל להתמיד בה לאורך זמן.

אותם תוספי תזונה – בגומי לעיסה

בשוק תוספי התזונה יש תוספים שמטרתם להקל על הצריכה ומציעים תוספי תזונה המגיעים בצורת סוכריות גומי למשל, אך ברוב המקרים יכילו כמויות גבוהות של סוכר ומינונים מזעריים של ויטמינים ומינרלים. תוספי 'טאב אין גאם' מכילים את אותם רכיבים  בדיוק כמו בכל טבליה, רק הפעם- בחוויה נעימה!!! שחרור הרכיבים מתרחש תוך 60-120 שניות בלבד של לעיסה. יחידה אחת ליום מספקת את כל היתרונות בדיוק כמו תוסף תזונה המגיע בכמוסה או טבליה. בעקבות ההתלהבות הגדולה, בחברה מבטיחים להמשיך ולפתח תוספי תזונה נוספים בפורמט של גומי לעיסה.

צילום: אלונה קרני גלמן

היתרון הגדול של סדרת Tab in Gum הוא בחוויית הצריכה

  • מינון אפקטיבי
  • ספיגה גבוהה
  • ללא תוספת סוכר
  • חומרי טעם וריח טבעיים
  • אינו מצריך מים
  • בטעמי פירות נפלאים
  • כשר פרווה למהדרין, בהשגחת בד"ץ שארית ישראל

מה יותר פשוט ונוח מתוסף תזונה בגומי לעיסה, שאפשר פשוט לשלוף מהתיק, ללעוס ולהנות?

בשורה להריוניות

לנשים בהריון ההמלצה לצרוך תוספי תזונה היא חשובה לשמירה על הריון תקין ולהתפתחות העובר. דווקא בתקופה זו, יש נטייה לבחילות ורגישות מוגברת לריחות וטעמי לוואי ולכן הריוניות רבות מתקשות להתמיד עם תוספי התזונה. הנה לכן פתרון יעיל ונוח לקבל את כל הרכיבים המומלצים על ידי משרד הבריאות, ביחידה אחת ליום בלבד של מולטי ויטמין לנשים הרות בגומי לעיסה. מולטי ויטמין לנשים הרות מסדרת tab in gum מתאים ומומלץ גם לתקופת ההנקה.

הסדרה כוללת 5 מוצרים מובילים

  • ברזל 30 מ"ג בתוספת ויטמין C (לשיפור הספיגה).
  • מולטי ויטמין לנשים בהיריון (פרנטל) – המכיל את ארבעת הרכיבים המומלצים לנשים הרות, במינונים העומדים בהמלצות משרד הבריאות וארגוני הבריאות העולמיים.
  • ויטמין D 1000 יחב"ל בצורתו הפעילה D3.
  • ויטמין B12 1,000 מק"ג בצורה הפעילה מתילקובלמין.
  • חמוציות וויטמין C- תמצית מרוכזת של חמוציות בתוספת של ויטמין C.

חברתSupherb  מצאה את הנוסחה המדויקת המשלבת בין נוחות ליעילות מירבית. זה הזמן להתקדם לדור החדש של תוספי התזונה, בחוויה כיפית ובטעמים נפלאים.

את המוצרים ניתן להשיג בכל רשתות הפארמים ובחלק מקופות החולים.

חג פסח שמח!

מאת: אבי ונציה

 

 

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה