עמוד הבית » הפנים החדשות של COCO MADEMOISELLE

הפנים החדשות של COCO MADEMOISELLE

צילום: CHANEL
שאנל בקמפין אביבי וחדש

הפנים החדשות של מותג היוקרה הצרפתי שאנל שייכות לשחקנית הצעירה וויטני פיק, שמייצגת את ניחוח COCO MADEMOISELLE. פיק, ילידת 2003, היא שחקנית קנדית ממוצא אוגנדי, שנולדה בקמפלה. היא היתה בת תשע כשעברה עם משפחתה לקנדה, אז החלה לשחק, תחילה בתפקיד קטן בסרט ואז בסדרת נטפליקס ובזו של אפל טיוי, לפני שנחתה בתפקיד מרכזי ברימייק של "גוסיפ גירל" של HBO.

צילום: CHANEL

לפני שנתיים הפכה פיק לשגרירת שאנל בארצות הברית, לפני שנה לפנים של קמפיין תיק 22 של שאנל לצד לילי-רוז דפ ומרגרט קוואלי, ובאביב האחרון הוכתרה כפנים של ניחוח COCO MADEMOISELLE, שגרסת הבושם לשיער שלו תגיע לישראל בחודשים הקרובים וניתן בינתיים להנות מהניחוח האביבי, החדש והמקסים של הבשמים מסדרת הגוף. "האמת", אומרת פיק, "מעולם לא חלמתי שאקבל את תשומת הלב של בית כל כך יוקרתי כמו של שאנל, שלא לומר את העונג בלעבוד ולייצג אותם. אני מחכה כבר להראות עד כמה ורסטילית ועל זמנית היא שאנל".

צילום: CHANEL

פיק, שהשמחה, הרוח והאנרגיה שלה ניכרים ומדבקים, היא ההתגלמות של הנוער של היום שסקרנותו, ביטחונו בחיים, התיאבון לחוויות וחוסר הדעות הקדומות מהדהדות אליו את מזגה של קוקו שאנל הצעירה."זכור לי ששאנל עלתה לתודעה בתקופה שבה לנשים לא באמת היה חופש. ועדיין", אומרת פיק, "היא מצאה דרך משלה בחברה שהייתה מגבילה עבור נשים. היא המשיכה להתמיד, לעבוד על האומנות שלה, ליצור דברים. קוקו שאנל היא האישה הזו. היא לא שגרתית".

צילום: CHANEL

פיק מספרת שהיא חשה דומה לשאנל מהבחינה שאימה, איילה, לימדה אותה תמיד להיות היא עצמה. "היא גידלה אותי עם ערכי הליבה האלה ועם תחושה מאוד חזקה של עצמי. היא תמיד אמרה לי להישאר אני". עם הערכים הללו פיק עזבה לבדה לפני שלוש שנים את הבית בקנדה ועברה לניו יורק, מעבר שהפך לנקודת מפנה בחייה ובקריירה שלה. "בשנתיים האחרונות בהן חייתי לבד, היה לי זמן להרהר. לבדי במרחב שלי הבנתי שהרגשתי הכי בבית שהייתי אי פעם. וזה קרה בגלל שלא פחדתי לנסות דברים חדשים, לא פחדתי לאכזב אף אחד, או להיות מישהי אחרת. זאת הפעם הראשונה בחיי שזה קרה". לפיק ולשאנל זה הצליח.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה