עמוד הבית » הצלם רן גולני בתערוכת תערוכת דיוקנאות מהפופ הישראלי

הצלם רן גולני בתערוכת תערוכת דיוקנאות מהפופ הישראלי

אייל גולן,צילום: רן גולני
GALLERY תערוכת דיוקנאות ודימויים מהרוק והפופ הישראלי של הצלם רן גולני, אותה אוצר זאב נחמה, נפתחה אמש בנמל יפו ביוזמת עיריית תל אביב- יפו. בתערוכה יוצגו כ- 40 צילומים של מוזיקאים ומוזיקאיות ולהקות שנבחרו על ידי גולני ונחמה, רובם מתחילת שנות ה-90 ועד היום.

כבר בכניסה אוירה של רוק & פופ, תאורה נעימה אשר מובילה לתמונות מרהיבות של הצלם רן גולני בשיתוף זאב נחמה. במקום ניתן לראות תמונות מאז שנות ה-90 תמונות מדהימות. ניתן לשתות בירה אשר נותן להשלמת האוירה בין תמונה לסיפור וחלל מלא באנשים שהיגעו לחוות את החוויה המרגשת והנוסטלגית. במרכז החלל  של המקום עומדת במה אשר מופעים עליה אמנים מתקופה זו, מאז ועד היום.

בין האמנים והאמניות המופיעים בצילומים- מופע הארנבות של ד״ר קספר מהימים הראשונים כצמד ובהמשך כלהקה, פורטיס ושלומי ברכה, ג׳וני שועלי והחיפושית בשדרות רוטשילד, ירמי קפלן בבית הקברות לסירות ביפו, בלקן ביט בוקס בזירת אגרוף, יהודה קיסר לבוש כאלביס, מאור כהן, אייל גולן בצעירותו ועוד. כמו כן, יוצגו עבודות אישיות של גולני שמצאו דרכן לקאברים של אלבומים וסינגלים.

אתניקס, צילום: רן גולני

>>> הומור בשעת משבר – האם מותר לנו לצחוק ? 

 

החיבור בין גולני לנחמה, אוצר התערוכה, החל בשנות ה-90 כשאתניקס הגיעו להצטלם בסטודיו של גולני לכתבה על זכייתם בתואר להקת השנה. מהמפגש הזה נולדו בהמשך מספר שיתופי פעולה מוצלחים לאורך השנים, כאשר צילומיו של גולני מלווים את הפרומואים ועטיפות האלבומים של אתניקס. אחד משיתופי הפעולה המשמעותיים ביניהם היה בניית התדמית לצילום האלבום הראשון של אייל גולן, "בלעדייך" שאתניקס כתבו והפיקו.

ירמי קפלן צלום: רן גולני
אווירת התערוכה, צילום: קובי בן דוד

חוויה נעימה, מומלצת, ומפרגנת לכו לראות .

התערוכה פתוחה לקהל הרחב החל מה-16 במרץ 

שעות פתיחה: שישי 10:00- 16:00 \ שבת 10:00- 18:00\ רביעי 16:00 -22:00

מחסן 2 , נמל יפו. הכניסה חופשית

מאת קובי בן דוד

הוספת תגובה

הוספת תגובה