עמוד הבית » פסטיבל סן רמו בארץ

פסטיבל סן רמו בארץ

סאן רמו- פוסטר
האופרה הקאמרית הישראלית בשיתוף אגואיסט הפקות ומיוזיק ביזנס גאים להציג את המופע “The magic of Sanremo” עם רביעיית זמרים וזמרות מופלאים מאיטליה ובמיטב הקלאסיקות הגדולות ושירי אהבה מכל הזמנים.
הופעה גדולה ומושקעת של פסטיבל סן רמו התקיימה בהיכל התרבות של פתח תקווה ביום ראשון ב – 04.09.22. האופרה הקאמרית הישראלית הציגו את המופע סן רמו עם רביעיית זמרים וזמרות מאיטליה במיטב הקלאסיקות הגדולות ושירי אהבה מכל הזמנים של פסטיבל סן רמו.
הזמרים ביצעו להיטים קלאסיים כגון: "סוזאנה,  "פרולה פרולה",  "קה סרה", "סינגרה","אני חוזר הביתה",  "וולארה", ועוד שיריי אהבה איטלקיים ידועים עליהם גדלנו.
הזמרים: Gianni Scribano, Chiara Luppi, Lara Pasquali, Stefano Bersola. שרו יפה אולם מאד קשה לחקות את הזמרים המקוריים של שירים אלו. התבלטו בעיקר האופרה הקאמרית הישראלית בהפקת אגואיסט ומיוזיק ביזנס, והמנצח המוערך דן רפפורט שהיה אחראי על הניצוח, העיבודים המוזיקליים וההנחייה.
התזמורת הוקמה בשנת 1992 כ"תזמורת קאמרית" ביוזמת ותמיכת עיריית אשדוד, ובעקבות הצלחתה הגדולה הפכה בשנת 2021 ל "תזמורת האופרה הקאמרית" המשלבת מוזיקה קלאסית יחד עם שירה אופראית ופופולרית.

זמרת ושחקנית שרה דואטים עם אומברטו טוצ'יChiara Luppi בשיר "Si può dare di più", בקונצרט בפרמה ועם מריו ביונדי בפיפר ברומא ובלילות מילאנו עם Zucchero הופיעה עם Alberto Fortis, Alan Sorrenti, Alexia Per un Attimo השתתפה בפסטיבל סן רמו צעירים עם השיר השתתפה בסדרות רבות, ב 2013 הופיעה במהדורה האיטלקית של דה וויס, הופיעה במיוזיקל רומאו ויוליה בבימוי ריקרדו קוצ'ינטה.

chiara_luppi-צילום: באדיבות אגואיסט הפקות

 Gianni Scribano  זמר יוצר ופסנתרן. במהלך הקריירה הענפה שלו הספיק ג'יאני לתת אלפי הופעות פומביות וקונצרטים בארנה של וורונה לפני קהל של 10.000 אנשים, באודיטוריום הפלהוולה בטורינו, וסיורי הופעות עולמיים עם המופע רומאו ויוליה שהביאו אותו מרוסיה עד לנשף הדוכסים היוקרתי של ונציה. הופעותיו בארמונות מטרוויזו עד רומא ובמלונות הפאר של ונציה בדניאלי ובצ'פריאני זוכים תמיד לתגובות נלהבות מהקהל. מופע התיאטרון המוסיקלי שלו זכה להצלחה מהדהדת בתיאטרון טוניולו במסטרה.

Lara Pasquali, קולה היחודי מאפשר לה לבטא את אישיותה המוסיקלית במגוון רחב של סגנונות מפופ וג'אז עד לסול וגוספל. מופיעה רבות בטלוויזיה האיטלקית.  Prada, Roberto Coin, Porsche שרה בקביעות באירועים הגדולים ביותר של  "Come forte io" הקליטה את הסינגל: DRUCE עם המפיק והדי.ג'י "What's going on". משנת 2015 שרה באופן קבוע בהפקה של נשף הדוכסים היוקרתי של ונציה

Stefano Bersola, משנת 1998 קולו של סטפנו מככב בעשרות סרטי קולנוע, שידורי טלוויזיה וסדרות רשת. הקלטותיו הרבות הקנו לו מעמד בינלאומי על הבמה וכן בחברות ההקלטה: Amazon Prime Video, Yamato Video, Sony Music, Warner Music, מופיע בקביעות בפסטיבלי הפופ הגדולים באיטליה וכן ברוב ערוצי הטלוויזיה האיטלקית

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה