עמוד הבית » תערוכת אמנים " זוהר בקיץ"

תערוכת אמנים " זוהר בקיץ"

צילום: רומי כהן
איגוד האמנים FUN ART CommUnity חגג השבוע יום הולדת 8 בתערוכה ייחודית "זוהר קיץ", שמתקיימת ברחבת בקניון רמת אביב, אוצרת התערוכה מריה פרייגר אשר מלווה את האיגוד שנים.

התערוכה מתכתבת עם צבעוניות של קיץ, נופים של חוף ים ופלגי מים ומצב רוח מרומם. בתערוכה הוצגו עשרות עבודות ויצירות של אומנים ישראלים ובהן ציורים, יצירות זכוכית, בובות אומן, פרחים, סבונים, תכשיטים ועוד. חלק מהמציגים גם אומנים שזכו בתחרויות ותערוכות בינלאומיות.

צילום: פרטי

ניקיטה בן עמי – אמנית רב תחומית מטשקנט, העיר על דרך המשי. עוסקת במוזיקה,  תכשיטנות, ציור, צורפות ופיסול. בעלת טכניקה ייחודית השואבת השראה מהיופי הטבעי בעולם. ביצירותיה וציוריה היא משתמשת בדימויים לא שגרתיים ובתעתועי דמיון ומרחב. חיה ויוצרת במושב קדימה.

ילנה פלקובסקי – ציורים עזי הבעה העושים שימוש בטכניקות של שמן, אקריליק, צבעי מים ופסטל. הציורים כוללים מגוון רחב – החל בפורטרטים וכלה ב… חתולים ופנטזיה. חיה ויוצרת בתל אביב.

מרינה רייסקין – אמנית רב תחומית שגם מעצבת בגדים וטקסטיל, עובדה שבאה לידי ביטוי ייחודי בעבודותיה. חיה ויוצרת בראשון לציון.

סטסיה סימון – סגנון פופ-ארט ססגוני אשר בסדרת הפורטרטים הנשיים שלה, מתמקד בעיניים מלאות רגש. חיה ויוצרת בראשון לציון.

 אינה קלטר – אומנית זכוכית מומחית שיוצרת – מזכוכית – פסלים ופרחי ענק בצד יצירות קטנות ועדינות וציורי תלת ממד. חיה ויוצרת ביוקנעם.

צילום: פרטי

בנוסף, בתערוכה מוצגות עבודות של אמנים נוספים ובהם בובות אומן של אלנה פושין, וסילינה קובלב, מרינה איומין, עבודות עור של לודמילה מנביץ', ציורים של אירנה טברסקי, ריטה זורין, ורוניקה-שרה סיניוק ועוד.

יחד עם זאת, השיק האיגוד את שמו החדש – המתמצת את מהות פעילותו: הבאת כיף והנאה לכולם.

התערוכה מתקיימת עד ל-20.7.22

 

 

 

בית האיגוד, ברחוב רזיאל 6 ביפו, מארח פעילויות וגלריית תצוגה מתחלפת ובה ציורים, תכשיטים, פריטי נוי, בובות, דובונים, פרחי סבון, תיקים ועוד. האיגוד נוסד ביוזמת הגברת מריה פרייגר, המקדישה את זמנה לקידום אומנים ויוצרים.

 

תגיות

הוספת תגובה

הוספת תגובה