עמוד הבית » הרי את מנומשת

הרי את מנומשת

איפור ירין שחף, צילום: בן לאון
ירין שחף: אחד הטרנדים החמים של האיפור הוא נמשים מצוירים. רוצה לאמץ מראה צעיר, שובב ומנומש? כך תעשי זאת נכון:

אם בעבר נמשים היו משהו שניסו להסתיר ולכסות במייק-אפ, הרי שעכשיו הם מגמה אופנתית לוהטת. כל הפקת אופנה נחשבת (אפילו של גברים) מתהדרת בנקודות מעוצבות. ירין שחף טרנדולוג (הוגה טרנדים) ומנהל בית הספר למקצועות היופי מסביר: ״נמשים או בשמן הספרותי – 'בהרת הקיץ' מתהדרים בגוונים של חום-צהבהב-כתום והם מופיעים אחרי חשיפה ממושכת לשמש. הם צצים בחלקי עור שיש בהם ריכוז יתר של הפיגמנט מלנין. כמובן, שיש כאלה שבורכו בהם באופן טבעי. הנמשים מעלים אסוציאציות חיוביות ושמחות, כמו ילדות, תמימות ומראה טבעי – לא מתאמץ״.

איפור ירין שחף, צילום: מיכה-קיזנר

בלי טיפת שמש

לא חייבים להיחשף לשמש. בכל עונה אפשר ליצור נמשים זמניים גם בעזרת עפרונות איפור. שחף: ״הנשמים מייצגים אופי ג'ינג'י, צעיר ומראה הרפתקני שאינו מתנצל. הרבה נשים היו מוכנות לאמץ את המראה המנוקד סטייל בר רפאלי״. כבר לפני כמה שנים, הפסיקו המאפרים לנסות ולהסתיר את הנמשים כחלק ממגמת האיפור הטבעי (NO MAKEUP LOOK). בסיס האיפור הפך להיות שכבה דקה יותר, אשר חושפת מראה טבעי. בעידן HD שבו מצלמים באופן כה ריאלי כל פיגמנט נראה לעין וכל כיסוי יראה מתאמץ. הנמשים מסמלים מראה טבעי וצעיר. לכן, הרצון להבליט אותם מתיישב עם  התפיסה של אנטי אייג'ינג אשר נשענת על הדגשת אלמנטים המקושרים לרוח הנעורים.

 על מנת להפוך מחלום למציאות, יש להיעזר בשניים או שלושה עפרונות עיניים  במנעד גוונים של חום, בעזרתם יש ליצור נקודות בלחיים ומעט על האף. יש לנקד בעדינות ולהימנע מהדגשת יתר. קל מאוד ליפול למראה המוגזם והלא טבעי. מומלץ לעשות זאת בשלבים (להוסיף – תמיד אפשר). לסיום, מעמעמים את הניקוד בעזרת פודרה. במחי עיפרון או מדבקה ניתן ליצור מראה אופנתי המתכתב עם המגמה העכשווית,

גם לגברים

ירין שחף: ״טרנד הנמשים מזכיר  במידה רבה טרנד עבר של נקודות החן, העצמה של ניואנס, שעשוי להיחשב מחמיא, אך בה בעת עשוי להיתפס כאלמנט המפריע ליצירת עור חלק. לכן אני מחבק בחום את המגמה הנוכחית, המשכיל להלל את האנושיות שלנו, ומאפשר לנו להבין כי עור לא אמור להיות חלק ונקי, אלא יש לו חיים משל עצמו״.

איפור ירין שחף, צילום: בן לאון

לאתר: https://www.yarin-shahaf.co.il/

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה