עמוד הבית » פטנט מדעי K18 שיקום מוליקולרי בשיער

פטנט מדעי K18 שיקום מוליקולרי בשיער

צילום: נעמה משיח כהן
המוצר פותח במשך עשור, ויצרה פריצת הדרך המשמעותית של המותג בתחום טכנולוגית תיקון שיער פגום

טכנולוגיית Bio Active Peptide פועלת בעומק השיער בשרשראות הקרטין בכדי לתקן את השברים והנזקים המצטברים ובמטרה להפוך את השיער לבריא יותר. הפטנט מאפשר טיפול דו שלבי המבוסס על Biomimetic ומטרתו השגת "משטח" שיער בריא יותר ומוגן יותר כהכנה לקראת תהליך כימי וכולל גם מסכה לטיפול ללא שטיפה.

בעזרת K18 השיער יכול באמת להיות בריא ולא רק להיראות ולהרגיש כזה וכל זאת על ידי 2 מוצרים בלבד. המותג דוגל בכך ששיער לא זקוק להרבה מוצרים אלא שגרת טיפוח השיער.

 שני מוצרים בלבד:
השימוש במוצר לפני תהליך כימי לשימוש על ידי מעצבי השיער במספרות. בנוסף מותאם להמשך טיפול ביתי שמטרתו לשקם השערה והנזק שנגרם כתוצאה מהתהליך הכימי במספרה ולמראה שיער חלק ורך. אשר מבוססים על פורמולות 100% רכיבים טבעיים ללא פרבנים, סולפטים, סיליקונים, פתלטים, נתרן כלורי וצבעים מלאכותיים.

מנכ״ל חברת נועה שיווק בע״מ דודי איבגי: ״עלייתו של מותג K18 לארץ היא בשורה גדולה בענף השיער. כחברה מובילה בתחום אנו מחפשים בכל רגע את הדבר הבא בתעשיית היופי והשיער. החזון שלנו הוא למצוא את הטכנולוגיות הכי עדכניות בענף ולאפשר לאנשי מקצוע מעצבי שיער והן ללקוחותיהם לבחור את הטוב ביותר".

המוצר בטוח לשימוש על שיער מכל הסוגים והטקסטורות ומותאם לשימוש על כל סוגי נזקי השיער. לא נוסה על בעלי חיים.

מחיר מומלץ : 50 מ"ל  349 ש"ח, 50 מ"ל,  http://www.k18hair.co.il/

נסיינית המערכת: המוצר הגיע ספרון הדרכה ידע על השיער והנחיות לשימוש המוצר, הבקבוקון מגיע בתוך קופסא מהודרת, כאשר יש לבקבוקון מעין "ניצרה" שמושכים אותה לוחצים על הלחצן ובצורה מבוקרת החומר יוצא על כף היד. אני יוכולה לומר שאהבתי בספרון את הטבלה של סוגי השיער וכמה מהחומר למרוח על השיער. ריחו עדין מאוד ונעים ולאחר כמה דקות השיער ממש גמיש נעים למגע. למען הסר ספק זהו הניסיון  הראשון שלי אך כפי שמבטיח היבואן ככל שנרבה בשימוש המוצר שיערנו יהיה בריא יותר וכמה שפחות פגום. אני ממשיכה לטפל !

הוספת תגובה

הוספת תגובה