עמוד הבית » השקת בציר קברנה סוביניון פלטינום 2019 יקב ברקן

השקת בציר קברנה סוביניון פלטינום 2019 יקב ברקן

צילום: נעמה משיח כהן
אמש ( 21.03.22) במסעדת סושיאל קלאב בתל אביב הושק הבציר החדש של יקבי ברקן סדרת פלטינום 2019.

ערב הפתיחה התחלנו בטעימות יין רוזה שהיו בחביות  כ4 חודשים ויינות לבנים המתאימים לאביב הקרב ולחג הפסח זו בהחלט פתיחה מרשימה  לטעמים לחך. התכנסנו לתוך המסעדה הנעימה השולחנות היו ערוכים במפות לבנים לפתיחת המנות הראשונות, שהיו נפלאות.

צילום: נעמה משיח כהן

ניר גל משנה למנכ"ל פתח את ערב ההשקה ומספר על הבציר החדש 2019 סדרת יין קברנה סוביניון " אוגוסט היינו בעיצומו של הבציר סיימנו מבחינת היקב בצורה מאתגרת היבולים היו מעט פחותים. השנה יש חורף ומרגישים קור מסיבי הרבה מנות קור הגיעו לארץ וזהו אחד הפרמטרים החשובים מבחינת הגפנים. אנו צופים בציר הרבה יותר טוב משנה שעברה כפי שאתם יודעים בחקלאות ושינוי מזג אויר אי אפשר לדעת עד שלא בוצרים. אנחנו עדיין בתהליך מתמשך של עידן הקורונה שיש בו זוויות שונות ונתקלים בשרשרת ההספקה ברמה העולמית מאתגר הזמנות בקבוקים קפסולות".

ניר גל משנה למנכ"ל צילום: נעמה משיח כהן

המאסטר עידו לוינסון מוסיף" שמחים להיות בהשקה פרונטלית זו חגיגה מבחינתנו שאנחנו תעשייה חיה ובועטת. שמחים להיות עם היינות החדשים שלנו. הבאתי את הייננים כי מגיע להם והם חלק אקטיבי מהעשייה אך שהפלטינום נעשה. על ידי בחירה של אחת אחת של החביות מריחים, טועמים  ובודקים ועושים בלנד שכל המטרה להיות קברנה סוביניון עילי מצוין. בדר"כ אנחנו עושים יין מכרם יחידני בו אנחנו בודקים את האינטראקציה בין קברנה סוביניון לכרם במקום מסויים לאדמה מסוימת וכאן המטרה הייתה באזור הגליל העליון שיש בו כרמים נהדרים בני  20 שנה בגבהים 650- 800 מטרים מזג אויר פנטסטי לגידול הענבים. ורצינו לעשות יין מאוד מיוחד שיבטא את האינטראקציה של קברנה סוביניון ואזור משובח הגליל העליון. 18 חודשי עישון בחביות אלון צרפתי ומהיום אנחנו עובדים עם חביות של 500 ליטר מאחר והספיחה של העץ יותר עדינה".

צילום: עצמי

קצת על היין החדש

סוג היין : אדום קברנה סוביניון

כרמים: עלמה, דלתון

יישון: 18 חודשים

אלכוהול: 14%

היין הגיע בכוס עם המנה העיקרית אנטרקוט, צבעו אדום עמוק, חומציות מרעננת, ארומה פירותית, ורכה. נעים לחך, עגול עם סיומת ארוכה ומאוזנת.

שילוב: ילווה למאכלי בשר וקדרות עשירות ומתאים לכל בית בישראל לחגיגת הפסח הקרב.

מחיר מומלץ לצרכן : 70 ש"ח כשר לפסח

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה