עמוד הבית » למברוסקו מבעבע לבן חצי יבש

למברוסקו מבעבע לבן חצי יבש

גאקובזי מגנום. צילום: איל קרן
בפורים ככל המשפחה והחברים מתכנסים למשתה עם קריאת המגילה הכירו את הלמברוסקו בבקבוק מגנום אדום

המותג Giacobazzi משיק מהדורה מיוחדת של למברוסקו מבעבע לבן חצי יבש, בבקבוק מגנום (1.5 ליטר) בצבע אדום. סדרת יינות מבעבעים בסגנון למברוסקו בעלי 9% אלכוהול. היינות מיוצרים באיטליה בשיטת שארמט (Charmat) מענבי למברוסקו ומונטה-ריקו. היקב ממוקם במודנה שבחבל אמיליה באיטליה, אזור הנחשב ללב הלמברוסקו האיטלקי המקורי. משפחת Giacobazzi הקדישה דורות שלמים לטיפול בכרמים והפקת יינות ובחלוף הזמן, הפך השם Giacobazzi לשם נרדף ללמברוסקו.

ג'אקובזי מבעבע לבן חצי יבש, יין בעל ניחוחות עשירים של פרחים ופירות, במתיקות מעודנת. יין קליל המתאים לשתייה כאפרטיף ויכול גם ללוות ארוחות שלמות שמשולבים בהם דגים, גבינות קשות ורכות. אלכוהול: 9.5%. יש לאחסן במקום קריר ולהגיש בטמפרטורה של 8-11 מעלות.

 עוד בסדרת היינות:

  • למברוסקו אדום חצי יבש – יין חצי יבש, בעל צבע אדום עמוק. היין בעל ניחוח פרחוני נפלא עם רמזים של תות שדה ודובדבני מרשינו. הטעם החצי יבש מאוזן באופן נעים על ידי הרעננות, ומבליט את טעמי הפירות האדומים.
    מומלץ להגיש בטמפרטורה של 10-13 מעלות.
  • למברוסקו רוזה חצי יבש – יין בעל צבע ורוד מבריק, ניחוחות של פרחים עם רמזים של סיגליות. הטעם אלגנטי ופירותי, חצי יבש עם סיום של פירות אדומים.
    מומלץ להגיש בטמפרטורה של 8-11 מעלות.

היינות מסדרה זו מתאימים למגוון רחב של אפשרויות צריכה: אפריטיף וארוחות קלות, פיקניקים ומסיבות.

מחיר מומלץ : 60 ₪. ניתן לרכוש בחנויות וברשתות השיווק ולהזמין באתרי האונליין של רשות השיווק המובילות וחנויות היין הנבחרות.

­­­­­­נסיינית המערכת: יין לבן מבעבע עדין, ריח מתקתק, מתאים לפתיחת ארוחה או לאנשים שאוהבים יין עם אלכוהול נמוך. משאיר טעם בחך בגלל העדינות הפרחונית של מברוסקו. הבקבוק כבד עם נוכחות השומר על הקור של היין.פורים שמח.