עמוד הבית » השקת בשמים של המשפיענית קיארה פראני

השקת בשמים של המשפיענית קיארה פראני

צילום:חוליו רוסטיצלי

חברת אנג'ליני ביוטי תאגיד הטיפוח האיטלקי הבינלאומי והיזמית הדיגיטלית והמשפיענית המובילה בעולם חתמו על הסכם זיכיון לייצור, הפצה וקידום של קו הבישום החדש במותג קיארה פראני, אשר יושק ב- 2023

"אנחנו מאד גאים להודיע על שיתוף הפעולה עם קיארה פראני, היזמית המובילה בתחום הדיגיטל אשר השכילה בכישרון רב, המשולב בסגנון המיוחד שלה והגישה היזמית החדשנית להוביל את הענף בשנים האחרונות. אנג'ליני ביוטי התחברה מאז ומעולם לערכי האתיקה והאחריות ומחויבת לנושא החדשנות שבקיימות ברמה החברתית והאקולוגית.

החיבור בין ה- די.אנ.אי שלנו לבין יכולותיה של קיארה פראני לפרש ולהבין את התשוקה של "תושבי היבשת הדיגיטלית" מהווה את התשתית למיזם המשותף השואב השראה לעתיד תחת חזון הבלעדיות, הייחודיות והחופש להגדרה-עצמית של כל אדם. ההסכם, המציג לראשונה את קיארה פראני בתחום הבישום, מחזק את יכולותיה של אנג'ליני ביוטי כשותף תעשייתי המבטא את אישיות המותג שמיוצר, בין היתר, בזכות שימוש בניסיון במיצוב והפצה סלקטיבית של המוצרים בשווקים בינלאומיים. ומבטאים חדשנות מערכתית שמאפשרת מהות איטלקית ורוח עדכנית", כך לדברי לואיז פלה פרננדז-וילקנס, נשיא ומנכ"ל אנג'ליני ביוטי ס.פ.א.

"אני מאד גאה בהסכם, שמשלים את ההיצע של המותג "קיארה פראני" בתחום הטיפוח" אומרת קיארה פראני, "עולם הבישום מהווה הזדמנות נוספת לצמיחת המותג והמרכיב האחרון בהתהוותו כמותג לייף-סטייל".