עמוד הבית » השקת ספר "ביתו של אדריכל 3" מאת שרון היבש

השקת ספר "ביתו של אדריכל 3" מאת שרון היבש

מימין משה דניאל שרון היבש והאדריכל סרג' בן דויד. צילום: שחר אשרת
חיכינו לרגע המיוחל להוצאת הספר ובתאריך 26.04הושק ספרה בפעם השלישית של המחברת שרון היבש המחברת ספרי עיצוב ואדריכלות באולם תצוגה בהרצליה פיתוח.

האירוע היוקרתי התקיים באולם התצוגה המפואר של מותגי יוקרה גורניה ואסקו מקבוצת ח.י ב מדינת היהודים 60 בהרצליה פיתוח. המוזמנים כובדו בקבלת פנים של ארוחת שף, קוקטלים ויינות איכותיים.

שרון היבש מספרת לאורחים שהגיעו לחלוק עימה את האירוע: "הספר יצא בזכותם התשוקה שיש לי לתחום כתיבה עיצוב ואדריכלות פשוט לא נעלמת כל פעם שאני קוראת בתחום הבטן שלי גורמת לי לנוע ותחושה לעשות מהר דברים אך הקורונה נתן לנו ברקסים ואתם האמנתם ופירגנתם מעצבים, ספקים ואנשי מקצוע באמת תודה ואנו חוגגים כאן את הספר עם קבוצת ח.י שמפרגנת ובכלל על היום הזה וכל החודשים האחרונים. תודה".

מימין גדעון ויגדור, עדי כדורי, שרון היבד, ענבל כץ- אמסלם, משה דניאל. צילום: שחר אשרת

בספר הצצה ל 29 בתים שתוכננו ע"י אדריכלים מאפשר לראות בתמונות המרהיבות את העיצובים בחללים ואת המאפיינים של הבתים, בכל בית ישנה אמירה של האדריכל מנקודת מבטו. הגיעו לאירוע משה דניאל מנכל סינודן מקבוצת ח.י., גדעון ויגדור מנהל חטיבת גורניה ואסקו, ענבל כץ-אמסלם מנהלת שיווק ועדי כדורי מנהלת קשרי אדריכלים, ואנשי מקצוע בתחום.

הספר נמכר בבלעדיות ברשת סטימצקי.