עמוד הבית » מועדון השגרירים חוגג את יום האישה הבינלאומי

מועדון השגרירים חוגג את יום האישה הבינלאומי

נשיא מועדון שגרירים איציק אלדן צילום: נעמה משיח כהן
יצחק אלדן נשיא מועדון השגרירים בישראל אירח אתמול 02 במאי בביתה של הסופרת אוליסיה קנטור בהרצליה פיתוח, אירוע לרגל יום האישה הבינלאומי לאחר שנדחה פעמיים עקב הקורונה והגיע הרגע המיוחל לחגיגה.

עוד השתתפו באירוע הרשמי והחגיגי איציק קמיליאן מנכ"ל המועדון 14 דיפלומטיות ממדינות בעולם ו3 נשים מקומיות בין הנוכחים: קונסולי כבוד יורם נאור, בכיר משרד החוץ גיל חסקל, צוות מועדון השגרירים ואנשי עסקים דיוויד פרימן נציג קהילה הבהאים, שהתכנסו ברחבת ביתה של אוליסיה לחגוג עם קהילת המועדון. במהלך האירוע התנגן  ביצועים מצמררים ע"י נגנית הצ'ילו קריסטינה חייקו קופר בליווי הפסנתרנית אחינועם קיפד  וקייטרינג להנאת האורחים המכובדים, ההתרגשות הייתה בעיצומה ושמחה כפליים ללא מסכות.

צילום: פרטי

הנשיא איציק פתח בדבריו ואמר: " אני רוצה להתחיל את הטקס הערב, הנשים הללו מייצגות דוגמאות טובות מלאכה מרובה המעניקות השראה לנשים נוספות אשר ישפיעו על נשים אחרות בכדי להגיע להישגים הללו והן מביאות הוכחה שהדיפלומטיה והפוליטיקה לא תהיה בשליטת גברים".

בנוסף, הוסיף שגריר זמביה מרטין וואמבלה: " אירוע זה נוצר על מנת להכיר את רקע ההיסטורי שעברו הנשים, את סבלן וההתעללות בהן וכיום אני מברך את הנשים ומאחל להן הצלחה בעתיד ולהמשיך בעשיה למען נשים נוספות".

שגריר זמביה מר מרטין וואמבלה צילום: פרטי

באירוע הנשיא איציק וצוות משרדו העניק לכל דיפלומטית תעודת הוקרה רשמית על פעילותה הדיפלומטית המוצלחת בולגריה, קולומביה, קוסטה ריקה, קפריסין, אקוודור, אל סלבדור, פינלנד, גוואטמלה, ליטה, מלטה, סלובניה, תאילנד אוזבקיסטן וממונה על שגרירות קוסובו.

שגריר זמביה מר מרטין וואמבלה, צילום: פרטי

בסיום דבריו הודה הנשיא אלדן לכל העוסקים במלאכה וחיזוק קשרי החוץ באמצעות הקהילה הדיפלומטית בארץ.