עמוד הבית » רוצים להחזיר את תשוקת הנעורים בחיינו? אך עושים זאת

רוצים להחזיר את תשוקת הנעורים בחיינו? אך עושים זאת

נאורה גולדברג, צילום: ענת קז'ולה
"שונאת צביעות וזיופים" כך, מתארת נאורה גולדברג את ראית חייה " החיים הם לא לנצח, אין לי זמן לבזבז אותם על בינוניות חוסר מימוש עצמי ופחד. נולדתי freespirit וכך אני רוצה לחיות את חיי בחופש ובמשמעות".
  • הגבול היחיד שלי הוא לא לפגוע באנשים שאני אוהבת. ולכן, משנתה של מאשה הלוי החופש לאהוב מצד אחד כבש אותי ומצד שני הבנתי את הבעייתיות שלו. מי לא רוצה להרגיש שוב את התשוקה ואת ההתלהבות של המפגש הראשון עם בן הזוג? המבט הבוהק בעיניים, המגע הראשון עם רטט בגוף, הפעם הראשונה של ריח וטעם ומהמגע החדש.
צילום: pexels

רובנו רוצים לחזור לחזור לתחושות הראשונות של התשוקה ואהבה בחיינו.

אבל, עד כמה אנו מוכנים להודות בתשוקה זו בפני עצמם בפני בן הזוג או בפני החברה. הכוונה לבוא ולהגיד לבן הזוג שרוצים לפתוח את מערכת  הנישואין זה בדיוק כמו לומר לבן הזוג אתה לא מושך יותר ולא משנה מה הוא יגיב, מאחר וזה פוגע, לפתוח את הזוגיות הווה אומר להבין שגם לצד השני מותר לכייף ולא רק לנו,האם נוכל לאפשר ?

צילום: pexels

אז כן, לא חונכנו שמותר לנו לאהוב יותר מאדם אחד אך, כן מותר ואפשר לאהוב הרבה ילדים הרבה חברים, אבל לי באופן אישי מותר לאהוב רק גבר אחד. ומה לעשות שהלב שלנו לא שמע על זה? ומה לעשות שזה פוגע במוסכמות החברתיות? ומה לעשות שזה פוגע באדם שאנחנו מעריכים ואוהבים וממש לא רוצים בלעדיו? יתכן גם בילדים.

לא יודעת? החברה עוד לא מצאה פתרון לכך. בינתיים יש לי את האומץ לומר כאישה נשואה בזוגיות טובה ואוהבת. לומר את האמת הבלתי צבועה והאמיצה.

צילום: pexels

אז מה המסר אליכם? ראשית תאהבו את עצמכם, תסתכלו לתוך מעמקי הלב, אל תשקרו לעצמכם ומשם תובילו למקום טוב יותר ותצאו להחלטות ממקום של הבנה.אל תוותרו על התשוקה ועל עצמכם..כי אפשר גם וגם.

מאת: נאורה גולדברג,

אדריכלית תכננה ועיצבה מעל 700 בתי יוקרה המטרה שלי היא להיות אותנטית נונקונפורמיסטית להיות השראה לאנשים  ללכת אחרי התשוקה שלהם.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה