עמוד הבית » ווי שוז בקולקציית חורף 2023

ווי שוז בקולקציית חורף 2023

הוקה 749.90, צילום: עמירם בן ישי
עולם ההנעלה הפך להיות מרכיב חשוב במראה הלבוש, תוך שימת דגש לנעליים מעוצבות ויחד עם זאת איכותיות ונוחות.

חברת קולנוע חדש בע"מ הינה מפיצה עיקרית למותגי נעליים בינלאומיים כגון: קרוקס, בלנסטון, הוקה, תיקי קן קן ודיגיזוואל ועוד. השנה חורף 2023 החידושים מונעים מהטכנולוגיות הכי חדשות, תחת הקפדה יתרה על מבנה הרגל הישראלי. בחירת חומרי הגלם נעשית בקפידה, משתמשים במדרסים ייחודיים : ממורי פורם ולטקס אשר מעניקים נוחות יתר, רכות ותמיכת גב תחתון .

הטרנדים שכבשו השנה : לקה, גרב, פרוות, טרקטור, פוף, זמש ועוד. 

Crocs– המותג הוותיק ותמיד מפתיע. דגמים חדשים עם פרווה במיוחד לימי חורף קרים לבית וגם כשיוצאים, פלטפורמות ועוד.גם בארץ וגם בעולם אנחנו רואים שקרוקס יודעים לחדש בכל עונה ולהביא את הדבר הבא תחת טכנולוגיה חדשנית .

למון ג'לי- המותג הכיפי הפורטוגלי שמגיע לראשונה לארץ . 100% טבעוני , צבעוני ומושלם לכל לוק. הקולקציה מציגה מגפיים עם סוליית טרקטור, המתאימות לכל סגנון לבוש.המותג מתחייב להשפעה חיובית על הסביבה וכל המותג עשוי מחומרים ממוחזרים,קיימות.

בלנדסטון- מותג אוסטרלי המייצר נעלי עור נוחות למגוון רחב לטיולים. החל מהליכה קלילה בפארק ועד לטיולי טרקטורונים ושטח. נעלי בלנדסטון מיועדות לנשים, גברים ואף ילדים. לנעלי בלנדסטון יש טכנולוגיה ייחודית וחדשנית של בלימת זעזועים SPS על ידי חומרים איכותיים ,עמידות בפני מים ובקטריות. בקולקציה הנוכחית יש דגמי אופנה עם שרוכים, לקה ועוד. דגם הדגל העונה מאופיין במגפי LUG BOOTS.דגמי עבודה בעלי סוליית זיזים צ'אנקית שמספקת אחיזה מוגברת לכף הרגל והינה עמידה בפני החלקה. בעלי טכנולוגיית XRD בעקב לספיגת זעזועים אבסולוטית וזוהי הנעל הכי בטוחה וחזקה עם שדרוג אסתטי.

הוקה- מותג הריצה המקצועי הצומח בעולם, אין אחד שנועל אותו ולא מתמכר. נותן את השיכוך והנוחות המקסימלית החל מהליכה קלילה ועד ריצה תחרותית. רצי המרתון הגדולים בישראל ובעולם משתמשים בו.

Seventy nine– מותג הפרייבט לייבל שלנו, ממשיך להפתיע ולחדש גם העונה. בהמשך למגמה של העונה הקודמת, תוכלו למצוא בקולקציה נעליים אופנתיות לנשים , במגוון רחב של סגנונות וטרנדים על פי צו האופנה, המשדרגות כל לוק מבלי להתפשר על הנוחות. הקולקציה בעלת מדרך זיכרון וכוללת את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בשוק תחת הקפדה על עיצוב טרנדי ומושך: לקה, גרב, פוף, פרוות ועוד.

Magma + Candy –מותגי הבית של הרשת, נעלי ילדים עם דגמים חגיגיים וגם יומיומיים. העונה יש מגפי טרקטור, גומי, פופים וסניקרס העשויים בטכנולוגיה ייחודית המקנה נוחות מקסימלית בה הקטנים יוכלו לצעוד בחופשיות ובסטייל.

ECOALF–  "איפה שאנשים אחרים רואים זבל – אנחנו רואים מוצרי יוקרה פוטנציאליים" כך אמר חוויאר גונצ'ה המייסד של המותג הספרדי אקו אלף. המותג הספרדי שמקדם את תחום המחזור ואיכות הסביבה בשילוב של לייף סטייל ואופנה. דגמים אורבניים ואופנתיים לנשים וגברים

בדרום אטלטיקס – מותג נעלי בית בריטי שמוכר ברחבי העולם המשלב בין נוחות דייקנות וחומרי הגלם הטובים בשוק.

ורבנס – המותג הספרדי הצעיר והתוסס ורבנס, הכולל בתוכו אלמנטים מהתרבות הספרדית. כמו כן, אחד מיתרונותיו הגדולים של המותג הוא רפידה אנטומית השומרת על קרירות כף הרגל ביחד עם סגנון אורבני קליל.

סוונטיניין 299.90 ,צילום: עמירם בן ישי
למון ג'לי 399.90 צילום: עמירם בן ישי
בדרום אטלטיקס 219.90 צילום: עמירם בן ישי
499.90 למון ג'לי צילום: עמירם בן ישי

ניתן להשיג ברשת חנויות WESHOES ואתר האונליין www.weshoes.co.il