עמוד הבית » וופלים "מן" ועמותת "אחת מתשע" יוצאות בשת"פ

וופלים "מן" ועמותת "אחת מתשע" יוצאות בשת"פ

צילום יחצ
במסגרת שיתוף הפעולה אריזת הוופלים האהובים נצבעה בורוד וכל הרווחים ממכירתה יועברו כתרומה לעמותה.

מדי שנה למעלה מ- 5,400–,נשים מאובחנות כחולות במחלת סרטן השד בישראל. בשל כך ולקראת חודש המודעות לסרטן השד, חברה חברת העוגיות והוופלים "מן" לעמותת "אחת מתשע" לטובת הגברת המודעות למחלה ולחשיבות הבדיקה לגילוי מוקדם, אשר ביכולתה להציל את חייהן של נשים רבות במדינה.

במסגרת שיתוף הפעולה בין השתיים, אריזת מוצר הדגל של "מן" – וופלים בטעם שוקולד, נצבעה בורוד ועליה קריאה הממליצה לנשים ללכת ולהיבדק. האריזות הורודות של וופלים "מן", אשר בהשגחת הרב לנדאו אב”ד דבני ברק ושל הרב אבוחצירא, תמכרנה במגוון רשתות שיווק במחיר מבצע של 3 אריזות ב-10 שקלים, כאשר הרווח המלא ממכירתן ייתרם לעמותת "אחת מתשע".

אבי פקר, מנכ"ל חברת רוקחמן אמר כי "מטרת שיתוף הפעולה היא לתת זרקור על המלחמה היום יומית במחלת סרטן השד ועל החשיבות של ביצוע בדיקות לגילוי מוקדם של המחלה, הרי שכל המציל נפש חיה כאילו הציל עולם ומלואו. השנה, גם אנחנו מוסיפים צבע לחיים, למודעות ולאריזות הוופלים שלנו".

סיגל רצין, מנכ"לית עמותת "אחת מתשע" מוסיפה כי "סרטן השד הינו הגורם מספר אחת לתמותת נשים בישראל. עם זאת, למעלה מ-90% מהנשים שאובחנו מוקדם יחלימו מסרטן השד. לכן, ההירתמות של חברת רוקחמן להעלאת המודעות למחלה ולגילוי מוקדם של סרטן השד, היא מרגשת וחשובה ובאמת שעשויה להציל חיים".

הוספת תגובה

הוספת תגובה