עמוד הבית » מה תרמו לבית החולים הדסה עין כרם?

מה תרמו לבית החולים הדסה עין כרם?

מימין צאושה וייטמן וסברינה פחימה צילום יחצ
במסגרת מאמץ מתמשך לתמוך במאבק בנגיף הקורונה, וכחלק מתכנית הסולידריות הגלובלית של קבוצת לוריאל בכל העולם, תורם מותג CeraVe (סרווה) מבית לוריאל ישראל, מאות יחידות של קרם לחות ייחודי לפנים – ללא בישום, פראבנים או אלכוהול .

תורם מותג CeraVe (סרווה) מבית לוריאל ישראל, מאות יחידות של קרם לחות ייחודי לפנים – ללא בישום, פראבנים או אלכוהול – לצוותי בית החולים הדסה עין כרם בירושלים, העושים לילות כימים כבר חודשים ארוכים במאבק בקורונה, במטרה לסייע להם בתיקון נזקי המסיכה לעור הפנים.

קרם הלחות לפנים של סרווה, לעור יבש עד יבש מאוד, מעניק לחות מוגברת למבוגרים ולילדים ומסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של עור הפנים והגוף. באמצעות תרומה זו, יסייע להקל על התמודדותם של צוותי הרפואה עם תנאי עבודתם המצריכים כיסוי מתמיד של עור הפנים.

סרווה, הינו מותג דרמו-קוסמטיקה לטיפוח עור יבש שפותח בשיתוף דרמטולוגים. הפורמולות של מוצרי הטיפוח  מכילות 3 סרמידים חיוניים המסייעים בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור וטכנולוגיה חדשנית להענקת לחות מתמשכת לאורך כל היום, כזו שתסייע לצוותי הרפואה להתמודד עם הנזקים הנגרמים על ידי עטייה ממושכת של מסיכה על עור הפנים.

אילן נפתלי, מנהל חטיבת הדרמו קוסמטיקה בלוריאל ישראל: " אנו גאים ושמחים להמשיך לתמוך בצוותי הרפואה בישראל. תרומה זו נועדה להביע את תודתנו והערכתנו לעבודתם ולסייע להם ולו במעט בעבודתם הקשה".