עמוד הבית » זה כל האיפור

זה כל האיפור

צילום טל עבודי
ישנם מספר תחומים בהם אני מפגין בורות עילאית. אשתי טוענת, שאני לא בור אלא סתם גבר טיפוסי שמנסה להתחמק ממטלות. בדרך כלל היא צודקת, בעיקר כשהיא לא שומעת אותי אומר את זה. לפיכך, יחרוג הפעם המדור מדיווחי השטח המפורסמים, ויפנה את הבמה לאשתי, הנסיינית הפרטית שלי בתחום שאין לי בו שום מושג: איפור.

הרשו להציג את עצמי: אני היא אותה דמות מסתורית ומסורה שאבי מכנה "אשתי". הפעם, כפי שהבנתם, מסיבות התלויות באבי ורק בו, נבחרתי לשמש כ"אשתי בשטח".

סמדר פדלון, המתמחה באיפור כלות ומלוותיהן כמו גם איפור בנות-מצווה ואירועים בכלל, הגיעה אל ביתנו כשהיא מצוידת בתיקי איפור, המכילים ליין עשיר ומגוון של מוצרים איכותיים במיוחד.

"אני סוג של ניידת-איפור" אומרת סמדר: "אני מגיעה לטריטוריה הפרטית של האישה, במקום שבו היא מרגישה הכי בטוחה ונינוחה, בעיקר מפני שאלו מרכיבים חשובים, שלא לומר בסיסיים למלאכת האיפור".

ההתלהבות שלה מדבקת, והקסם התחיל. סמדר מקפידה מאוד להתאים את האיפור לסגנון האישי: "הפנים הן כבר יצירת אמנות מוגמרת" היא אומרת, "אני מדגישה את הקווים היפים שכבר קיימים".

מוצרי האיפור שסמדר משתמשת בהם כבסיס איכותי שייכים ל"קריולן" (KRYOLAN)."זו חברה שפרצה לשוק בארץ לפני כעשור" סמדר עורכת היכרות ביני לבין מוצרי קריולן:"זו חברה וותיקה שהמוצרים שלה חזקים מאוד בשוק הבינלאומי".

צילום טל עבודי

"קריולן" היא חברה בינלאומית שנתנה חסות למלכות-יופי, וכיום, רק מאפרים מקצועיים יכולים להשיג את המוצרים שלהם בארץ. ל"קריולן" יש בסיס לאיפור שהוא פטנט גרמני בשם "מייק אפ דרמה" המומלץ על ידי פלסטיקאים ורופאי עור. הוא מסתיר באופן מושלם צלקות ופיגמנטציה, ומרכיביו הם צמחיים וטבעיים, והוא כולל גם מקדם הגנה. עוד משתמשת סמדר במוצרי האיפור האיכותיים מבית איב-סן-לורן, מאק, גרלן,איל-מקיאג', שאנל, דיור, בובי בראון ושאר מוצרים של חברות אירופאיות.

צילום טל עבודי

"השימוש בחומרים איכותיים הוא משמעותי" מסבירה סמדר:"ראשית, האיפור עצמו הוא עמיד, שנית, חשוב מאוד לטפח את העור גם כאשר את מאופרת".אחד המוצרים הטרנדים של סמדר הם דווקא סדנאות איפור לנשים, לבנות מצווה ונערות ואפילו סדנאות ימי הולדת, מסתבר שהמפגש הקבוצתי אשר לכולן בו עניין משותף, הופך את הלימוד לחווייתי, עם תוצאות מרשימות וממש ממש מהנה, מתנה נהדרת שכל חובבת איפור תשמח לקבל.

צילום ליאת לוי

המפגש עם סמדר היה מפגש בין שתי פרפקציוניסטיות, אבל בהבדל משמעותי לטובתה, כי לצד הפרפקציוניזם שלה היא מגדירה מחדש את המונח "סבלנות". טרם נתקלתי באדם סבלני כל כך. כשהאיפור הושלם, לא הפסקתי לחייך לעצמי. היה לי קצת חבל "לבזבז" את המראה  הזוהר שלי בבית, וכבר חשבתי להתפרץ לאיזה אירוע שלא הוזמנתי אליו, אולי אפילו להתחזות לכלה… אבל אז אבי חזר הביתה, נעצר לרגע והתבונן בי ארוכות.

צילום עידן כהן

אתם יודעים איך חיי הנישואים שוחקים, ולפעמים אנחנו שוכחים או עייפים מכדי להקדיש מבט ארוך אל בן הזוג, וכשהחלפנו מבטים כמו פעם, זה היה שווה הכל.

סמדר פדלון, מאפרת כלות, מלוות ובנות מצווה

050-2780485

יש לך מוצר/שירות מעניין? התקשר/י ל"אבי בשטח"  03-5744167  a.kotvim@gmail.com

 

תגובה

הוספת תגובה

  • מאפרת אלופה ! דייקנית ,מקצועית,עובדת נקי עם מוצרים איכותיים ובאווירה כייפית (: