עמוד הבית » המוצרים שיטפחו את כפות הרגליים והציפורניים

המוצרים שיטפחו את כפות הרגליים והציפורניים

צילום לירון ליבו

רול און לכפות הרגליים 

המוצר פותח לטפל בכפות רגליים יבשות ולמגר יובש קיצון המופיע בעיקר בנקודות הלחץ (עקבים, והכרית הקדמית) הגורמים לעיתים להופעתם של חתכים וסדקים הבוקעים את העור וגורמים לתחושת כאב וחוסר נוחות.

החומר אינו מותיר תחושת שמנוניות כבדה, נספג בקלות ואינו מכתים.ואין צורך בתנועות עיסוי עד להספגתו של החומר באזור המטופל. תוך מספר דק' הוא נספג באופן עצמאי.שימוש ברול-און מאפשר מריחה יסודית של התמרוק בקימורים של כף הרגל באופן נוח.

רכיבים פעילים:

 תמצית אורן סילבסטירס (אורן סקוטי) – ידוע כשמן אנטיספטי עוצמתי, אנטי פטרייתי נוגד חיידקים, נוגד נגיפים, ממריץ זרימת דם ומסייע למניעת זיהום.

תמצית שמן עץ התה – חומר אנטיספטי חזק מאד אך מתאים לטיפול בעור רגיש. ידוע בשל יעילותו הרבה בטיפול במגוון רחב של זיהומים פטריתיים כגון פטריות ברגליים (Tinea Pedis), בציפרניים (Paronychia).

שמן ארניקה – עשוי מצמח הארניקה המועשר בחומרים נוגדי דלקת.ידוע כממריץ איחוי רקמות ומסייע בתהליכי החלמה מחתכים ומפציעות.

שמן קלנדולה – מתאים לשיקום העור לאחר פצעים וחתכים. מונע הצטלקויות ומגמיש את העור. מזרז החלמה,אנטי דלקתי, מרגיע ומאחה רקמות.

הוראות שימוש: יש למרוח את רול-און 'ביוטי פיט' לפחות פעמיים ביום בוקר וערב. בערב מומלץ לפני המריחה, לטבול את כפות הרגליים במים פושרים ומעט סבון להשריה של מספר דקות . לנגב היטב ולייבש! רק לאחר מכן למרוח את המוצר.

להשיג: ברשתות הפארם, ברשת BE ובפרפומריות

נסיינית המערכת: המוצר נוח וקל למריחה ללא מגע בחומר בידיים, ניתן למרוח ביסודיות את כף הרגל והקשת וזאת בגלל שהמוצר בנוי מרול און  הריח כריח האורן המקנה תחושה של ניקיון וחיטוי כף הרגל, ולאחר המריחה החומר נספג במהירות וניתן לנעול כל סוג של נעליים.

מחיר: 30 ₪

קולקציית לקים לעונת הקיץ

יצרנית הלקים האמריקאית ORLY משיקה את פלטת גווני הלק לעונה החמה בהשראת שנות ה-70 הגוונים חוגגים את ימי האווירה השמשיים והצוננים עם נגיעות צבע של גווני זרעי זעפרן, טרקוטה וטורקיז. הגוונים כאילו מבקשים להתמכר לפנטזיית וינטג' חולמנית הדוחקת את רשימת המטלות הצידה לסוף השבוע .

מובילים את הפלטה שני גוונים דומיננטיים במיוחד המתכתבים עם עונה חמה, תוססת, קצבית –  האחד צהוב/זהוב הזכה לכינוי Here Comes The Sun המזכיר לנו קרני שמש ביום קיץ חם והשני גוון כתום בוהק הזכה לכינוי Kitsch U Later המחמם את האווירה.

צילום יחצ

המוצרים לא נוסו על בעלי חיים ואינם מכילים 13 חומרים העשויים להיות מזיקים לציפורניים. המברשת למריחת הלק בעלת פטנט בינלאומי.

להשיג: בסופרפארם אונליין ובמרכזי הציפורניים

מחיר 19 ש"ח

נסיינית המערכת: לקים אחד מהמוצרים החשובים מבנות נוער ועד נשים, המברשת ארוכה הגורמת למרוח את הלק בצורה המיטבית ולא לצאת מהציפורן. הלק מתייבש מהר וגם קל להסירו.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה