עמוד הבית » חברת השייט "אזמארה" באוסף טיולים יבשתיים

חברת השייט "אזמארה" באוסף טיולים יבשתיים

Azamara ,Quest, Blue Hull, Revitalization, revit, revite, Retouch, 2012, צילום Azamara
תשנה את הקונספט הכולל – חידוש שם, לוגו והשקת תכנית חדשה ומקיפה של טיולים יבשתיים לשילוב עם ההפלגה ומתכננת לקיים מהפכה בחוויית ההפלגה

חברת "אזמארה" היא חברת שייט יוקרתית המובילה בטיולי עומק ביעדי העגינה. אוסף הטיולים היבשתיים המורחב והייחודי לה, יחד עם הדגש על חוויות עומק, מסמלים את מעבר החברה מ-"אזמארה קלאב קרוזס" ל-"אזמארה", זאת במקביל להשקת הלוגו החדש שלה. לראשונה בעולם, תשיק חברת השייט ששמה את מירב הדגש על היעדים אליה היא מפליגה, למעלה מ-1700 חוויות וטיולים ייבשתיים ייחודיים, שמשלימים את מסלולי ההפלגה המקיפים ואף מחזקת את מחויבותה להביא את האורחים קרוב יותר ללב היעד.

עוד השנה, חברת "אזמארה" תקח את אורחיה ל-316 יעדים ב-78 מדינות, הכוללים מאות עגינות עד לשעה מאוחרת ועגינות למשך לילה. בשנת 2020, האורחים ייחשפו לעוד 294 יעדים ב-76 מדינות, הכוללים גם הם, מאות עגינות עד לשעה מאוחרת ועגינות למשך לילה.

השם והלוגו החדשים מסמלים את המחויבות המחודשת של החברה להכרת היעדים לעומקם ומחזקת את הדגש של החברה על הפלגות וחוויות יבשתיות ייחודיות.

שלושת המאפיינים הבולטים של הלוגו כוללים: צורת כדור הארץ באופן פתוח, המסמל את אינסוף האפשרויות לטיול ואת הרצון להביא את האורחים ליעדים אייקונים; שתי משיכות המכחול האומנותיות מסמלות את החוויות בים וביבשה – האחת, מסמלת את העולם ואת תכנית הטיולים היבשתיים המשודרגת, ואילו השנייה, מסמלת את הים רחב הידיים, שאזאמרה מפליגה לאורכו ולרוחבו; הכוכב המצויר מסמל את הכוכב אקמאר (בדומה לשם החברה), הזוהר ביותר בחצי הכדור הדרומי ולמעשה זהו "כוכב הצפון" של החברה שבדיוק כמו מצפן, מעניק יציבות, כיוון ומשהו לסמוך עליו.

לחברה שלוש אוניות בגודל בינוני, המפליגות בכל רחבי שבע היבשות. אוניות הבוטיק של החברה מגיעה לכל נמלי החובה, אך עוגנת גם בכל הפנינים הנסתרות והנמלים הקטנים יותר, בהם האוניות הגדולות אינן מסוגלות לעגון.

המחויבות של "אזמארה" היא לאפשר לאורחיה לטייל יותר לעומק, להישאר ביעד יותר זמן ולקיים סיורי חוף ליליים. האורחים יכולים ליהנות ממלון בוטיק בים, הכולל את מרבית השירותים כמו משקאות, ערבי פולקלור,Azamazing Evenings® – ערבי פולקלור ייחודיים בהם האורחים יוכלו להכיר את התרבות המקומית יותר לעומק. ל-"אזמארה" מגוון פרסים יוקרתיים, הכוללים את פרס הקוראים של עיתון"USA Today"  לשנת 2019, עבור "חברת שייט הבוטיק הטובה ביותר" וכן, פרס בחירת העורכים של אתר "Cruise Critic" לשנת 2018, עבור "סיורי החוף הטובים ביותר".

על מנת להבטיח שהמטיילים מקבלים שירות ברמה הכי גבוהה מצוות המומחים העצמאי, "אזמארה" יצרה שיתופי פעולה עם חלק מחברות טיולי היוקרה המפורסמות בעולם, כמו – "Cox & Kings", ""Micato, COLTUR Peru"", "Furlong Incoming" ועוד.

מומחי הטיולים העצמאיים האלו, יסייעו לחברה להרחיב את ההיצע של התוכניות היבשתיות, בכך שהם יעניקו לאורחים הזדמנות לבקר יותר מ-40 מדינות בשנתיים הקרובות.

החל מגישה אל מאחורי הקלעים ועד לסיורים עם המקומיים, מבחר התוכניות היבשתיות של "אזמארה" יציע אוסף נרחב של חוויות שיאפשרו לאורחים לקבל מבט ייחודי על כל יעד.

כל אחת מהחבילות היבשתיות כוללות – מבחר ארוחות אותנטיות; העברות הלוך ושוב מהמסע, לשדה התעופה ובין הערים של הטיול היבשתי; מנהלי טיול, אשר ישגיחו ויוודאו שהטיול של האורחים יהיה נטול דאגות; סיורים בהנחיית מומחים מקומיים, כמו – גיאולוגים, מומחי טבע, אסטרנומים, גששים וכו'.

 

מבחר האפשרויות בתכנית היבשתית כולל את: חוויות – Stay Local – המאפשרות סיור מעמיק בעיר אחת, עבור מפליגים המעוניינים בטיול אך קצרים בזמן. זוהי הזדמנות להיטמע בחיים המקומיים בשהות של יומיים עד שלושה. היצע ההערים החדשות מגוון ביותר – אמסטרדם, אוקלנד, בורדו, בואנוס איירס, קייפ טאון, קופנהגן, דובאי, דאבלין, אדינבורו, הונג קונג, לימה, ליסבון, לוס אנג'לס, מלבורן, מונטה קרלו, מומבאי, ניס, אוסלו, טהיטי, ריו דה ז'נירו, סן אנטוניו, סן חואן, סאות'המפטון, שטוקהולם, סידני ועוד.

חוויות – Azamazing Journey – כוללות תכניות שנבנו בקפידה ומורכבות מקבוצות קטנות המודרכות ע"י היסטוריונים, פרופסורים ומומחים מקומיים. האורחים ילונו במקומות המדהימים בעולם, ממלונות 5 כוכבים, אחוזות, טירות ועד חוויות קמפינג יוקרתי, כאשר כל טיול נמשך בין 3-6 ימים, למעט מסעות ארוכים ברכבת.

הבחירה היא בין מסעות באסיה, אל מעמקי הג'ונגל עם מגורים אותנטיים, מפגש ייחודי עם קופי אורנג-אוטן המצויים רק ביערות הגשם של בורנאו והיכרות נדירה עם מקומיים משבט ה-"מארי מארי" שתתקיים בהדרכת מומחה טבע מקומי.

מסעות באפריקה המאפשרים טיול ספארי אולטימטיבי, בהדרכת מורה דרך עצמאי והזדמנות לצפות ב-5 הגדולים – אריות, נמרים, תאו אפריקני, קרנפים ופילים אפריקנים – בפארק הלאומי קרוגר.

ביקור בחבל היינות של דרום אפריקה ונסיעה ברכבת למפלי ויקטוריה הידועים, כולל אפשרות לטיסה במסוק לקבלת מבט עילי. והיוקרה היא משהו ודאי, עם לינה במלון Four Seasons ועד לינה בלודג' Kapama River.

מסעות בדרום אמריקה המציגים את מישורי המלח בבוליביה ומדבר האטקמה בצ'ילה, עם לינה בטריילר מפואר וסעודות המוגשות ע"י שף מקומי ושהות מפנקת ב-Atacama Desert Resort.

מסעות באוסטרליה המציעים נסיעה דרך ההרים הכחולים ברכבת Indian Pacific, המציגה שירות פלטינום – חדרים מרווחים, קולינריה עילית וזיווג יינות.

האורחים יצאו למסע בעקבות ההרפתקנים הגדולים, מחפשי הזהב והחלוצים ולאחר מכן, לינה בחבל היינות של Margaret River, המפיק למעלה מ-20% מתוצרת היין המקומית; ומסעות באירופה לגילוי מוסקבה הקלאסית, שוקקת התרבות, המוזיאונים וההיסטוריה, מלווה בנסיעה ברכבת ליקטרינבורג, השוכנת בגבול בין אירופה לאסיה, עם יערות צפופים ובתי כפרים העשויים עץ. אחת מגולות הכותרת של התוכנית היא "בעקבות הצעדים האחרונים של הצארים", המעניקה מבט ייחודי על משפחת רומנוב, במסעה הסוער של רוסיה מהמלוכה לקומוניזם ומשם לדמוקרטיה.

חוויות – Land Journey – מזמינות את האורחים לראות ערים מזווית שונה ומציעות חוויית טיול ממוקדת, החושפת בפניהם פנינים נסתרות ומוקדי חובה במגוון יעדים מרתקים. האורחים ילונו במלונות 4 או 5 כוכבים, מלונות בוטיק ולודג'ים יוקרתיים במשך 3-6 ימים וייחשפו, בין היתר, למסלול מהפנט בנורווגיה המשלב את היופי האירופאי והטבע ההררי. האורחים יעלו על רכבת פלאם ויוכלו להתפעל מהנופים המרהיבים של שבעת הפיורדים וההרים המקיפים אותם. בהגעה לעיר ברגן, יוזמנו לעלות על מעבורת לסאוונגר, שם תהיה האפשרות למעוניינים, להעפיל אל פיסגת הפרייקסטולן, או לחילופין לבלות במוזיאון הימי.

להרפתקנים, יוצע המסלול האטרקטיבי בברזיל, במהלכו יצאו לטיול ספארי עם הזדמנות לחזות ביגוארים החיים במקום, בנוסף למגוון חיות אקזוטיות כמו קופי שאגן ונשרים שחורים.

במים, יוכלו חובבי הטבע לצאת לצלילה בליווי מדריך מומחה ולהביט מקרוב על עולם החי המגוון שבאזורים האלו, בנוסף לשייט בסירה בחיפוש אחר טריגונים ולוטרות ענק. למטיבי הלכת, יוצע מסלול החוקר את הנוף המרהיב באי הדרומי של ניו זילנד, בו האורחים יזכו למבט פנורמי של הרי האלפים הדרומיים, גדות נהר הוויימקרירי ויערות עצי האשור הטבעיים, באמצעות הרכבת האלפינית במסע של 230 ק"מ, טיסה במסוק מעל הקרחון הארוך ביותר באי ונחיתה על שלג בלב שמורה לאומית, בה נמצאים ההרים הגבוהים באזור.

צילום Azamara Club Cruises
The Drawing Room – Deck 10 Midship
Azamara Journey – Azamara Club Cruises
Discoveries Restaurant – Deck 4 Aft
Azamara Journey – Azamara Club Cruises
Mosaic – Deck 5 Midship
Azamara Journey – Azamara Club Cruises
Azamara Club Cruises®
צילום נעמה משיח כהן
casino,ship,Asia,Azamara,

אורי שנבל, מנכ"ל חברת 'סנורמה' שירותי תיירות, נציגת מכירות של "אזמארה" בישראל, אומר – "התשוקה לטיולים יבשתיים אפשרה לתוכנית סיורי העומק להתפתח במהלך 10 השנים האחרונות. לכן, החל מאוקטובר 2019, חברת השייט תציע מבחר מוצרים ייחודיים כגון – סיורי עומק הכוללים שהיות ארוכות, עגינות לילה וסיורי חוף ליליים. חוויות אלו אפשריות הודות לשיתופי הפעולה עם מומחי טיולים בעלי שם, המעניקים לאורחים מבט אקסלוסיבי לעולם חדש לחלוטין. כל אלו, הופכים את "אזמארה" לייחודית בענף השייט ואנו צופים שתוכנית הסיורים היבשתיים תגדל אף יותר, ככל שהחברה תמשיך להרחיב את שירותיה. לאור זאת, היה זה מתבקש לקחת את מסלולי העומק צעד אחד נוסף קדימה ליבשה, לעדכן את שם החברה ולהרחיב את האסטרטגיה".

אורנה הוזמן-בכור, יו"ר נמל אשדוד, הוסיפה :"אנו גאים להיות אחד מיעדי העגינה של אניות הבוטיק  "אזמארה" של תאגיד השייט רויאל קריביאן. נמל אשדוד רושם מגמת  עליה בהיקף אניות הנוסעים שעוגנות בו במהלך 2019 ביחס לאשתקד, ומציב לעצמו יעד של עליה משמעותית במספר האניות הקרוזים שיפקדו את הנמל בשנים הקרובות.

ענף הקרוז ממשיך בתנופת הצמיחה העולמית ואנו מסמנים אותו כאחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים לנמל. נמל אשדוד משקיע כספים רבים בפיתוח תשתיות, שבין היתר, יאפשרו עגינת אניות נוסעים ואנו עדים למגמה הולכת וגדלה של אניות הפוקדות את נמל אשדוד במסלולן בין הים התיכון לאירופה. נמשיך להשקיע משאבים על מנת לספק את השירות הטוב  והיעיל ביותר."

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה