עמוד הבית » הסנדקית של אוניית נורוויג'ן אנקור

הסנדקית של אוניית נורוויג'ן אנקור

NCL President and CEO Andy Stuart with Norwegian Encore Godmother Kelly Clarkson
אנדי סטיוארט, נשיא ומנכ"ל נורוויג'ן קרוז ליין, העניק את התואר לזוכת הגראמי בשידור חי במהלך התוכנית היומית שלה קלרקסון תעמוד בראש טקס החניכה של האונייה במיאמי ב -21 בנובמבר 2019

חברת נורוויג'ן קרוז ליין, החדשנית בתחום הפלגות הנופש, הכריזה על הזמרת והיוצרת, זוכת פרס הגראמי, קלי קלרקסון, להיות הסנדקית של האונייה החדשה ביותר של החברה, אוניית נורוויג'ן אנקור, שתפליג לראשונה בנובמבר.

נשיא ומנכ"ל החברה אנדי סטיוארט הופיע בתכנית היומית החדשה של הכוכבת, בהפקת NBCUniversal, כדי להזמין אותה להצטרף למשפחת נורוויג'ן קרוז ליין כסנדקית לאוניית האנקור. בתור סנדקית, קלרקסון תוביל את טקס החניכה של האונייה במיאמי ביום חמישי, 21 בנובמבר.

במהלך הטקס, זוכת תואר הכבוד תחשוף את שמה של אוניית נורוויג'ן אנקור היפייפיה ותברך אותה בהתאם למסורת ארוכת השנים של עולם ההפלגות.

"ידענו שאנחנו רוצים מישהו שמייצג את ערכי הליבה שלנו," אמר אנדי סטיוארט, נשיא ומנכ"ל נורוויג'ן קרוז ליין, "וקלי היא מודל לחיקוי. היא מסורה לערכי המשפחה והקהילה, ויש בה תשוקה אמיתית למוזיקה ולבידור. כל אלה תואמים את התשוקות שלנו! אנו מתכבדים בהצטרפותה למשפחת הסנדקים שלנו ומצפים לחגוג איתה את הופעת הבכורה של נורוויג'ן אנקור במיאמי. "

"אני כל כך מתרגשת להיות הסנדקית של אוניית נורוויג'ן אנקור ולקחת חלק בטקס החניכה המיוחד במיאמי. אמרה הזמרת והיוצרת קלי קלרקסון, "אני מאמינה שלהקיף את עצמך באנשים שאתה אוהב ולהקדיש להם זמן זה דבר חשוב שאפשר לעשות אותו תוך כדי חופשה מדהימה ובלתי נשכחת, זה מה שנורוויג'ן קרוז ליין מייצגת ומספקת לאורחים שלה."

אוניית נורוויג'ן אנקור, באורך של כ-335 מטרים, ומשקל של 170,000 טונות ברוטו, ובעלת קיבולת של 3,998 אורחים. האונייה תחל לשוט ב-30 באוקטובר 2019, ב-21 בנובמבר תעבור לטקס ההשקה במיאמי וב-24 בנובמבר תחל להפליג בקאריביים, במסלולים של שבעה ימים.

האונייה לוקחת את האטרקציות הבלעדיות והבולטות של המותג לשלב הבא, ותציג את מסלול הקארטינג הארוך בעולם בים בגובה 335 מטר עם ארבעה עיקולים במהירות גבוהה המשתרעים עד 3 מטרים מחוץ לאונייה; זירת לייזר טאג החיצונית הגדולה ביותר בגובה של 10,000 מ"ר בתוספת אלמנטים של מציאות מדומה; וחדר בריחה חדשני עם חוויות תיאטרליות ואינטראקטיביות בביתן הגלקסיה בגובה 10,000 מ"ר.

 בנוסף, האוניה תכלול מסעדות וטרקלינים פופולריים רבים, שהפכו את מחלקת Breakaway Plus לאחת מהחדשניות והמצליחות בתולדות החברה, אוניית נורוויג'ן אנקור תציג לראשונה חוויית אוכל איטלקית חדשה ברמה גבוהה, Onda מאת Scarpetta, בשיתוף עם חברת LDV Hospitality. בנוסף, המחזמר זוכה הטוני® ועטור הפרסים של טוני, "קינקי בוטס"  ינצח על חווית הבידור ברמה העולמית שעל הסיפון, עם מופעים המועדפים על אורחי החברה כמו“Happy Hour Prohibition: The Musical”, “The Choir of Man” ולהקת הקאברים של הביטלס.

עם השקתה בסתיו הקרוב, תציע אוניית האנקור, הפלגות של שבעה ימים למזרח הקאריביים ממיאמי החל מה-24 בנובמבר 2019; מסלולים לברמודהקנדה וניו אינגלנד מניו יורק החל מה-22 באפריל 2020; הפלגות למערב הקאריביים ממיאמי החל מה-12 בדצמבר 2020; ובאביב 2021 תופיע לראשונה בחוף המערבי ותפליג לאלסקה מסיאטל.