עמוד הבית » חוגגים בעצמאות 73 עם יינות ובירות איכותיים

חוגגים בעצמאות 73 עם יינות ובירות איכותיים

גיאקובזי מהדורת עצמאות. צילום איל קרן
לרגל יום העצמאות ה-73 למדינת ישראל מארזי בירות ויינות איכותיים ששידרגו לכם את יום העצמאות.

המותג Giacobazzi במהדורה מיוחדת של למברוסקו לבן מבעבע, בבקבוקים בעיצוב מיוחד בצבעי הדגל – כחול ולבן, ברוח יום ההולדת למדינה. סדרת היינות מבעבעים בסגנון למברוסקו בעלי 9% אלכוהול. היינות מיוצרים באיטליה בשיטת שארמט (Charmat) מענבי למברוסקו ומונטה-ריקו. היקב ממוקם במודנה שבחבל אמיליה באיטליה, אזור הנחשב ללב הלמברוסקו האיטלקי המקורי. משפחת Giacobazzi הקדישה דורות שלמים לטיפול בכרמים והפקת יינות ובחלוף הזמן, שם המותג הפך נרדף ללמברוסקו.

רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל: "הלמברוסקו הלבן של Giacobazzi במהדורת עצמאות מיוחדת, מותאם לחיך הישראלי כמו גם לתרבות, לאקלים ולמאכלים בישראל. למברוסקו הוא המשקה אידיאלי לחגיגות ערב יום העצמאות ולחגיגות "העל האש" ביום שאחרי, בתקווה שהשנה נוכל לחגוג כמו שצריך ולהרים כוסית לחיים."

עוד בסדרה:

  • למברוסקו אדום חצי יבש – יין חצי יבש, בעל צבע אדום עמוק. היין בעל ניחוח פרחוני נפלא עם רמזים של תות שדה ודובדבני מרשינו. הטעם החצי יבש מאוזן באופן נעים על ידי הרעננות, ומבליט את טעמי הפירות האדומים.
    מומלץ להגיש בטמפרטורה של 10-13 מעלות.
  • למברוסקו רוזה חצי יבש – יין בעל צבע ורוד מבריק, ניחוחות של פרחים עם רמזים של סיגליות. הטעם אלגנטי ופירותי, חצי יבש עם סיום של פירות אדומים.
    מומלץ להגיש בטמפרטורה של 8-11 מעלות.
  • למברוסקו לבן חצי יבש בעל טעם אלגנטי ופירותי ומתיקות קלה שמאוזנת על ידי הרעננות. מומלץ להגיש בטמפרטורה של 8-11 מעלות.
ג'קובזי. צילום אייל קרן

* מחיר מומלץ לצרכן: 25 ₪.

לרכישה בחנויות וברשתות השיווק ולהזמין באתרי האונליין של רשות השיווק המובילות וחנויות היין הנבחרות.

בירה אלכסנדר

מבשלת בירה אלכסנדר, הבירה הישראלית הטובה בעולם, מארז מעוצב וחגיגי במהדורה מיוחדת, הכולל את ארבעת סוגי הבירה המובילות של המבשלה – בתוספת פותחן מתנה!

במארז כולל:

BLONDE

אלכסנדר בלונד היא פרשנות מקומית לסגנון ה- Blonde הבלגי. מדובר בבירה קלילה עם אחוזי אלכוהול פחותים המתאימה למזג האויר ולאופי הישראלי. הבלונד, זהובה ובהירה עם ניחוח פירותי ובעלת איזון מדויק בין מרירות למתיקות. לבירה סיומת ארוכה, חלקה ויבשה, עם כשותיות מעודנת ונעימה, בעלת גוף בינוני וגיזוז טבעי עדין.5.3% אלכוהול.

AMBREE

אלכסנדר אמברה היא בירה בסגנון כפרי צרפתי, בצבע ענברי (ענברי בצרפתית – Ambrée) הנובע משימוש בלתתים מיוחדים, קלויים יותר, המעניקים לבירה מלבד צבע אדמדם גם עושר של טעמים וארומות. האמברה הינה מאוזנת עם מאלט בחזית, קרמל, תבלינים, טעמים קלויים משולבים במרירות מענגת, סיומת ארוכה ומורכבת בעלת גוף מלא ובכל זאת יבשה, עם גיזוז טבעי עדין. 5.7% אלכוהול.

חיטה ישראלית

חיטה ישראלית היא בירה קלה ומרעננת, יש בה חיטה ישראלית וצבעה כשל שדה חיטה לפני קציר. לחיטה ישראלית ניחוח פירות ותבלינים וטעמה פירותי, מתובל בציפורן ותבלינים נוספים. היא בעלת מרירות מאוזנת וסיומת ארוכה ומורכבת. 5% אלכוהול.

GREEN

בירה בסגנון IPA עם הפרשנות הייחודית של מבשלת אלכסנדר. ל- GREEN צבע זהוב – כתום וארומה פירותית מורכבת. לבירה מתיקות חלקה המאוזנת באפטר טייסט ארוך ומריר.6% אלכוהול.

מארז אלכסנדר ליום העצמאות. צילום הדמיה.

מחיר מומלץ לצרכן למארז המיוחד 50 ₪.

להשיג בחנויות יין נבחרות ובקרוב גם ברשתות השיווק.

בירה קרומבאכר

קרומבאכר PILS, בירת הדגל של מבשלת קרומבאכר מאז 1890, המתחדשת במראה מרוענן ומעודכן.
קרומבאכר פילס היא בירת לאגר בסגנון פילזנר גרמנית, בצבע זהוב בוהק, המיוצרת ממי מעיינות טבעיים. לבירה ארומות פירותיות ופרחוניות עם רעננות טבעית וטעמי מאלט חלקים,קריספיים וכשותיים, עם אפטר טייסט ארוך ומעט מרירות מאוזנת. אלכוהול 4.8%

שישיית קרומבאכר פילס. צילום איל קרן

במארז 6 בקבוקים 330 מ"ל – 40 ₪
ובפחית 500 מ"ל – 10 ₪
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות משקאות מובחרות

נסיינית המערכת: יום העצמאות ה73 חוגגים כפליים, יום הולדת למדינה וחגיגה לסיום הקורונה, ביום זה מרימים הרבה לחיים ואם כבר שותים אז את הבירות המובחרות והאיכותיות והיינות המתוקים. בירה קרה טעמו נפלא והכי חשוב למחרת החגיגה נמשכת כי עם ישראל חוגג את עצמאותו. חג שמח .

­­­­­­

הוספת תגובה

הוספת תגובה