עמוד הבית » תם עידן הפוטו שופ, מסכות הפנים של המאפר פליקס שטיין

תם עידן הפוטו שופ, מסכות הפנים של המאפר פליקס שטיין

צילום יחצ
המותג משיק מסכות פנים על בסיס חומרים טבעיים ליצירת אפקט עור פנים זוהר ורך במיידי וללא פילטרים.

שלוש מסכות פנים לתוצאה מיידית

מסכת 60 שניות

המסכה בעלת אפקט מיידי  למראה עור פנים זוהר ומתוח.המסכה הינה סינטז ייחודי של חומצה היאלורונית, קולגן וחומרים טבעיים כמו שמן חוחובה, שמן זרעי ענבים, קמומיל ועוד. שימוש קבוע במסכה תיצור אפקט מתמשך גם והעור ישאר זוהר ומותח לאורך זמן. רצוי להשתמש לפני אירועים לאפקט מיידי או 3-4 פעמים בשבוע לאפקט מתמשך.

מסכת 60 שניות, צילום יחצ

מחיר: 460 ש"ח

מסכת מג'יק מגנט

המסכה תורמת לשיפור מרקם העור, ממצקת ומרימה אותו ובכך מחזירה לעור את הנפח והגמישות, וכן את המראה המתוח שאבד ממנו עם השנים. מדובר בעצם בהרמת פנים טבעית המעניקה מראה זוהר  לעור הפנים, תוך טיפול מפנק וכייפי.

המסכה המגנטית, כוללת מגנטים יוקרתיים –  חומרים בעלי  היסטוריה ארוכה בשמירה על היופי הטבעי של העור, באמצעות ריפויו והבראתו מפצעים.

בנוסף, החומר Matrixyl 3000 – פפטיד (שרשרת של חומצות אמינו) בעל יכולות מעולות של אנטי אייג'ינג, המורכב משני חלבונים.השימוש לטיפול במגוון רחב של סימני הזדקנות, הגורם לעור הפנים להיראות מתוח וצעיר יותר. יכולתו להחזיר לעור את גמישותו, מחדש ומזרז את ייצור הקולגן והאלסטין בשכבות העור, מונע את הופעתם של קמטים חדשים ומטפל במראה של אלו הקיימים בכך שהוא ממצק את העור ומטשטש את הקימטוטים על ידי מילויים.

המסכה מועשרת גם בויטמין A התורם לבריאות העור ולתחלופת תאים תקינה, המכילה גם שמנים מזינים כגון שמן חוחובה, שמן שקדים ושמן זית – המעניקים לעור ניחוח ותחושה נעימה למגע וכן, מראה זוהר וברק לאורך זמן. לאפקט מתמשך מומלץ להשתמש במסכה פעמיים בשבוע.

מסכת מג'יק מגנט, צילום יחצ

מחיר: 480 ש"ח

מסכת B.I. אפקט

מסיכת עיניים המכילה את מרכיבי ה- ARGIRELIN המחקה את פעולת ההזרקות להרפיית שרירי הפנים. המסיכה מכילה תשלובות בוטניות המבוססות על תמציות סויה, אורז ותסיסת שמרים. המסיכה בשימוש קבוע תפחית את הנפיחות והעיגולים השחורים סביב העיניים. כמו כן, המסיכהממצקת את העור העדין ומטשטשת סימני גיל. לאפקט מתמשך רצוי להשתמש בין פעם לפעמים בשבוע.

מסכת B.I. אפקט, צילום יחצ

מחיר: 380 ש"ח

המוצרים הינם שילוב ייחודי בין חומרי גלם האיכותיים ביותר לבין הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום האיפור והקוסמטיקה ובאיכות ברמה הגבוהה ביותר שעבר מבדקים מקפידים ומחמירים של מכון התקנים ומשרד הבריאות.

המוצרים פותחו תחת פיקוח של המאפר פליקס שטיין ועומדים בסטנדרטים הגבוהים בתחום האיפור מקצועי. המרכיבים הינם שילוב ייחודי של מינרלים ייחודיים, חומרים טבעיים וטכנולוגיה המיוצרים בישראל כחול לבן.

בנוסף, מותאמים בצורה מושלמת למאפרים מקצועיים המאפשר למאפר מנעד רחב של צבעים וטקסטורות לעבודה.

עיצוב מברשות האיפור עוצבו על פי דרישות מחמירות של פליקס שטיין ומתאימות בצורה מושלמת ליד המאפר המקלה על המאפשר בעבודתו.המברשות עשויות מחומרים טבעיים ומיוצרים ביפן.

צילום יחצ

המוצרים אינם נוסו על בעלי חיים ומתאימים לטבעוניים.

ניתן להשיג באתר או בבית ספר לאיפור של פליקס שטיין