עמוד הבית » חוגגים עצמאות בייתי ואינטימי

חוגגים עצמאות בייתי ואינטימי

צילום יחצ
יום העצמאות ה-72 שיתקיים החל מערב יום שלישי ה-26 באפריל אומנם ייחגג בצנעה ובחיק המשפחה הגרעינית עקב ימי הקורונה, ללא במות, זיקוקים ואמנים מן השורה.

בתקופה זו שבה כל ישראל מגובשים כלפי מטרה אחת, מלחמה ומיגור המגיפה, זהו הזמן לתמוך האחד בשני, להתגבש כעם וכאומה, לפרגן לחברות ישראליות מוצלחות ולתוצרת כחול-לבן. גם בימי הקורונה אפשר ורצוי לחגוג את יום העצמאות בדרכים סמליות שימחו אותנו כיחידים וכחברה. איך תוכלו לעשות זאת?

לרכוש תוצרת מקומית 

מדינת ישראל אומנם ידועה בעולם כמעצמת סטראט-אפ, אך בשנים האחרונות הפכנו למעצמה גם בתחומים נוספים. מעצבים ישראלים, הן בעולמות עיצוב הבית והן בעולם האופנה, עושים חיל שפרץ הרבה מעבר לגבולות המדינה, תוך שהם מציגים בתערוכות עיצוב נחשבות ברחבי העולם, נלבשים על ידי סלבריטאים ידועים ומוצגים על מסלולים בבירות האופנה באירופה ובעולם כולו.

תחום נוסף שבו ישראל הפכה לפורצת דרך בשנים האחרונות הוא בתחום הביוטי. אם עד לשנים האחרונות מוצרי טיפוח ואיפור שונים שהגיעו מעבר לים נחשבו לטובים, איכותיים ויוקרתיים יותר, הרי שכיום ניתן למצוא מגוון מותגים ישראלים שהפכו לגאווה לאומית ולשם דבר בזכות חומרים פעילים וטכנולוגיות חדשות המיושמות בהם. רכישה של תוצרת מקומית ומוצרים כחול-לבן, יוצרת בישראל מקומות עבודה נוספים, מכניסה כסף לקופת המדינה שמוחזר בדרכים שונות חזרה לאזרחים ומניעה את גלגלי המשק הישראלי.

להחזיר בחזרה לחברה

קניית מוצרים כחול-לבן אומנם חוזרת אלינו באופן עקיף, אך ישנן חברות אשר אינן שוכחות מאיפה באו ומחזירות לחברה גם באופן ישיר. בהיסטוריה של העם היהודי נהגו החקלאים לתרום חזרה עשרה אחוזים מהיבול לטובת הכהנים, הלוויים והעניים בחברה. גם בעידן המודרני חברות מעניקות בחזרה לחברה על ידי תרומות ופרויקטים שונים שאותם הן מבצעות במהלך השנה, חלקן עבור ארגון קבוע או מטרה מסוימת הקרובה ללבן, וחלקן בוחרות בכל שנה מחדש מטרות, ארגונים ועמותות חדשות לתמוך בהן. אותן תרומות לעתים נעשות באופן הסמוי מן העין וחלקן באופן מוצהר וגלוי בכדי שיוכלו לשמש דוגמה עבור חברות נוספות ואנשים פרטיים לעשות טוב. בסופו של יום, מרבית האנשים יעדיפו לרכוש פריט או מוצר הנחוץ להם כשהם יודעים שקללק מרווחיו יעזרו לאנשים נזקקים ולמטרה טובה.

ללבוש כחול-לבן

רוצים להפגין את אהבתכם למדינה כלפי חוץ? איזו דרך נפלאה יותר לעשות זאת מלתת הרבה כבוד לצבעי הדגל ולעטות על עצמנו פריטי לבוש ואקססוריז שונים בשילובים של כחול ולבן. צבעים אלו אינם רק צבעי הלאום, אלא גם נחשבים לטרנדים, אופנתיים ואביביים המתאימים במיוחד לעונת האביב הנוכחית והקיץ שבפתח. שילוב של כחול על גווניו השונים, מתכלת בהיר ועד רויאל יחדיו עם לבן צח, יוצרים יחדיו מראה שהוא בו בזמן חגיגי, רענן ומלא חיים. אלו המעוניינים לקחת את הסטיילינג צעד אחד קדימה יוכלו לעטות על עצמם גם פריטים פטריוטיים המשלבים את סמל המגן דוד.

 להיות פטריוט!

נכון, אף אחד לא מעדיף לנסוע ברכב סוסיתא או לשתות קריסטל קולה, אבל בשלל תחומים ישראל נחשבת לפורצת דרך בקנה מידה עולמי, הן בתחומי ההייטק והסייבר, הן בתחומי הביטחון והן בתחומי הלייף-סטייל. מדעני הפקולטה להנדסה באוניברסיטת בר אילן, לדוגמה, זכו בשלל פרסים בינלאומיים המציבים את ישראל בחזית המדע העולמי.

גם בתחומי הלייף-סטייל ניתן למצוא חברות קוסמטיקה, טקסטיל וכלי בית המובילות בתחומן. יש גאווה!

לחגוג בעברית

מעבר למוצרי צריכה כחול-לבן, הקדישו קצת זמן לחגוג את השפה העברית. נכון, רק סופר ישראלי זכה בפרס נובל לספרות עד כה, אולם גם היום אפשר לחגוג עם ספרות יוצאת דופן הן בתחום הפרוזה (תצוין לטובה הוצאת עם עובד) והן בתחום השירה (תצוין לטובה מקום לשירה). אז עזבו קצת את השידורים החוזרים בטלוויזיה, הדליקו מנורת לילה וקחו ספר עברי ביד.

לשמוע מוזיקה ישראלית

בכל השנה אנחנו רוקדים עם אד שירן, מתרגשים מליידי גאגא ומנענעים עם ביונסה. ביום העצמאות (וגם ביום הזיכרון) אנחנו נזכרים עד כמה יפים השירים העבריים, עד כמה השפה העברית מרגשת אותנו ועד כמה שלמה ארצי, יהודית רביץ, גידי גוב ונורית גלרון מצליחים לרגש אותנו על-אמת. במקום לצאת לבמות, פשוט הציבו באמצע הסלון רמקול עגול ויפה, הגבירו פול גז ותתחילו לרקוד.

פנטזו על היום שאחרי

נכון, כולנו ספונים ונזהרים ונשמרים, אבל כולנו יודעים בוודאות שהחיים יחזרו למסלולם. אז אחרי שתלכו להסתפר, לעשות לק-גוונים-בוטוקס, המשימה הבאה תהיה לרכוש כרטיס נסיעה לחו"ל. עם כל אהבתנו למדינת ישראל, אחרי כל כך הרבה זמן בבית כולנו חייבים לנשום קצת אוויר בשדה התעופה.

צילום יחצ

בתמונות:

1.תרכיז שמן עם ויטמין E מבית HL קוסמטיקה מקצועית, 220 שקל, להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות (צלם אורי גרון), 2. רמקול עגול של סוואג, 599 שקל, להשיג באתר www.swagg.co.il 3. שמלה לילדות מבית רשת SELECT, 39.90 שקל (צלם דמיטרי גרין), 4. מזוודה מתקפלת של רולינק, החל מ-249 שקלים, להשיג באתר www.rollink.com ,5. טבעת זהב 18 קראט משובצת יהלומים ואבני ספיר, להשיג ב- BLOOM תכשיטים, שוהם 6 רמת גן (צלם אלכס קוצ'רנקו), 6.מצעים של סוהם, החל מ- 219 שקל, להשיג באתר www.Soham.co.il, 7. מצת זיפו דגל ישראל, 189 שקל, להשיג באתר www.Zippo.co.il ובחנויות המתנות המובחרות.

8. שעון G-BABY, 749 שקל, להשיג בחנויות השעונים המובחרות, 9. עט חלל ספייספן, 127 שקל, להשיג באתר היבואן T-and-I.co.il, 10. שרשרת מגן דוד בעבודת יד, 380 שקל, להשיג בעדיים מכל הלב, קלישר 24 בני ברק, 11. כוס אימון מבית טוליפס, 14.90 שקל, להשיג ברשתות השיווק המובחרות (צלם אפרת אשל), 12. בקבוק זכוכית DOLI, 159 שקל, להשיג באתר www.swagg.co.il, 13.מכסה לקערה מסיליקון בעיצוב פלג דיזיין, 55 שקל, להשיג ב- www.Gadgetshop.co.il, 14. הספר "עדין" של עינת עידן (הוצאת מקום לשירה), להשיג בחנויות הספרים ובאתר www.Poetryplace.org , 15. חבילת אטבים מבית המותג הוסטס, 11 שקל, להשיג ברשתות השיווק המובחרות (צלם אפרת אשל).

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה